יבול שיא
הרפת והחלב
shutterstock 1905905269

בשביל השלום והשוויון

2 דק' קריאה

שיתוף:

אמשיך להיאבק למען פתרון מדיני ארוך טווח ונגד יוקר המחיה ויוקר הדיור המתבטאים בקיבוצים במאבקים מול רמ"י על הקצאות ושיוך

חברות וחברים שלום,  
 
אני מקווה כי בזמן שיעבור מרגע כתיבת שורות אלה ועד לפרסומן כבר תושג הפסקת אש מבורכת.  בין אם כך הדבר ובין אם לא, אני רוצה לשלוח את תמיכתי לתושבי הקיבוצים בדרום שחיים שנים רבות כל כך במציאות בלתי נסבלת של חרדה וחוסר בטחון. 
 
המציאות הזו, של חיים מסבב לחימה אחד למשנהו, היא מציאות שלא ניתן להשלים איתה. לא אזרחי ישראל ולא תושבי עזה צריכים לחיות כך. הפתרון היחיד לכך הוא פתרון מדיני ארוך טווח. זמן רב מידי ממשלות ישראל נצמדות לדרך המלחמה ולא נותנות סיכוי אמיתי לדרך השלום. 
 
מאז שהשתחררתי מהשירות הצבאי כרס"ן במגלן, אני פעיל שלום. כמעט שש שנים שימשתי כמזכ"ל "שלום עכשיו", ניהלתי את רדיו "כל השלום", שימשתי סגן מנהל "גבעת חביבה", ומאז הקמתה ב-1992 הייתי פעיל במרצ, ושימשתי כמנהל הסיעה, כמזכ"ל וכחבר כנסת. 
 
כמעט בכל תחנה ותחנה בדרך היו לי שותפים מבני ובנות הקיבוצים. אנשי גבת ולוטם אותם פגשתי כשגרתי שנה בקיבוציהם במסגרת גרעין נחל בתנועת הנוער. מנהלי גבעת חביבה – דב פודר ז"ל מחצור וחגי הלוי יבדל"א, אנשי גבעת חביבה וכמובן חברי הכנסת ופעילי המפלגה המסורים. מאז שמרצ אוחדה לתנועה אחת במרץ 1992 הייתה לי הזכות לפעול יחד איתכם – פעילים מסורים ומחויבים לשלום ולשוויון. 
 
אני מחזיק, זה לצד זה, את דגל השלום ואת דגל השוויון. חמש שנים הייתי חבר ועדת הכספים של הכנסת, ואני מעוניין לחזור אליה על מנת להמשיך לקדם את העקרונות הסוציאל דמוקרטים שלנו, להרחיב את אחריותה של הממשלה בתחומי הבריאות, החינוך, הדיור והקצבאות, להיאבק ביוקר המחיה ובעיקר יוקר הדיור. אותו המשבר ממש המתבטא בעיר במחירים מרקיעי שחקים, ומתבטא בקיבוצים במאבקים החוזרים מול רמ"י על הקצאות ושיוך. גם הנושא החקלאי עולה שוב ושוב בוועדות הכנסת ונמשיך לעבוד בו בשיתוף פעולה מצוין עם חברנו אבשלום (אבו) וילן. 
 
אני רואה חשיבות רבה גם במאבק הסביבתי. בכנסת האחרונה הייתי מראשי השדולה הסביבתית בכנסת, הובלתי את "יום הסביבה בכנסת" ופעלתי בשיתוף פעולה צמוד עם ארגוני הסביבה. אל מול תוכניות הבניה ההרסניות אני מאמין שעלינו להיאבק על כל גבעה ומעיין – בשביל שנוכל לטייל בהם, ובשביל שיוותרו גם לדורות הבאים.  

בכנסת האחרונה הגשתי יותר הצעות חוק מכל חבר כנסת אחר, והייתי ממובילי השימוש בכלים הפרלמנטריים (שאילתות, הצעות לסדר, נוכחות בוועדות וכו'). אחד החוקים שחוקקתי, אותו הגשתי לראשונה לפני למעלה מ-20 שנה, אוסר על פרסום של מוצרי טבק בעיתונות. זה חוק שיכול להציל מאות ישראלים בשנה. הוא הוגש לראשונה על ידי חברתנו חייקה גרוסמן ז"ל, חברת קיבוץ עברון.  חוק אחר הוא חוק כלבי נחיה האוסר אפליה של בעלי מוגבלות הנעזרים בכלבי שירות, ומרחיב את הזכויות הניתנות למי שנעזרים בכלבי נחייה גם לכלל מי שנעזרים בכלבי שירות לסיוע. החוק השלישי נולד מביקורי הרבים אצל משפחות שכולות והוא אוסר פרסום של זהות ההרוגים לפני הפרסום הרשמי. העברתי תשע הצעות חוק נוספות בקריאה טרומית ושתיים בקריאה ראשונה. 
 
חבריי וחברותיי בני ובנות הקיבוצים, מזה 30 שנה שאנחנו שותפים לדרך במאבקינו המשותף לשלום ולשוויון, לסיום הכיבוש ולצדק חברתי וסביבתי. ב-23 באוגוסט יתקיימו הבחירות לרשימת מרצ לכנסת, ויהיה לי לכבוד לקבל את קולכם וקולכן. 
 
אשמח לדבר איתכם ואיתכן 

054-4869713 

Razmossi1965@gmail.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

סנדי קסלר היא מורה לפלדנקרייז, מדריכת פילטיס – מדריכת רכיבה על סוסים ולרכיבה טיפולית ובמשך עשור ניהלה חווה טיפולית בביתה ברמת רזיאל * את שיטת ה-"BUZZ" פיתחה קסלר מלכתחילה עבור רוכבי סוסים, כדי לאפשר
5 דק' קריאה
רגע לפני שריקת הפתיחה של המשחקים האולימפיים ביולי יצא לאור הספר "אולימפיאדה זה הרבה יותר מספורט", שנותן כבוד למפעל הספורט החשוב הזה * מחבר הספר רמי ארז מספר על הסודות שמאחורי המשחקים, על תהילת
8 דק' קריאה
טורניר היורו הסתיים אבל לכל המכורים לספורט אין חשש, כי ב-26 ביולי כבר מתקיים טקס הפתיחה של אולימפיאדת פריז 2024 * המשלחת הישראלית תמנה 88 ספורטאיות וספורטאים שיתחרו ב-17 ענפי ספורט, מתוכם אנחנו מציגים
4 דק' קריאה
עמית יפרח: לאנרגיה הירוקה רווח משולש – לחקלאי עצמו – וודאות כלכלית בעולם של אי ודאות בחקלאות, לאגודות וכמובן למדינה – לייצר עבורה אנרגיה ירוקה כיעד לאומי  תנועת המושבים קיימה ביום ראשון השבוע כנס
4 דק' קריאה
סקירה קצרה על החברה חברת "דגניה תעשיות בע"מ" נוסדה בשנת 1956ומחולקת כיום לשתי חטיבות: חטיבת מדחסים "אהליאב איירמק" – משווקת מדחסים בוכנתיים מיציקת ברזל באיכות גבוהה, מדחסים בורגיים איכותיים, מדחסים אחרים ומוצרים נוספים בתחום.
3 דק' קריאה

הרשמו לניוזלטר

השאירו את הפרטים והישארו מעודכנים!

דילוג לתוכן