יבול שיא
הרפת והחלב
תרמוקיר אלי כהן

חברת תרמוקיר זכתה בתחרות בין לאומית

< 1 דק' קריאה

שיתוף:

חברת תרמוקיר מקיבוץ חורשים, זכתה במקום הראשון בתחרות הבין-לאומית בנושא: העולם נסוב סביב התקנים

התחרות שמתקיימת זו הפעם השנייה, מאורגנת על ידי ארגון משתמשי התקנים הבין-לאומי IFAN ומכון התקנים הישראלי. הוזמנו להשתתף בתחרות אלפי ארגונים מרחבי העולם שנדרשו להציג מאמר שיעסוק בתועלות התקינה מנקודת מבטו של המשתמש.
חברת תרמוקיר הציגה את המאמר: "ממשבר ללידה מחדש: תקומה באמצעות תקנים" בו הפליאה לתאר את החלטת החברה לפעול לפי תקנים עולמיים מחמירים שכללו אימוץ תקנים של ניהול, איכות סביבה ובטיחות מה שבין השאר הביא לצמיחה כלכלית משמעותית בעשר השנים האחרונות.

אלי כהן, מנכ"ל תרמוקיר: "אנחנו שמחים וגאים על כך שהגענו למקום הראשון. בזכות התקנים חברת תרמוקיר יכולה להציע ללקוחותיה ולשאר בעלי עניין ערך מוסף, אשר בדומה לתקנים עצמם הוא מבוסס על איכות, אמינות ושקיפות".
ד"ר גלעד גולוב, מנכ"ל מכון התקנים הישראלי: "המאמרים שהוצגו בתחרות העלו על סדר היום את חשיבותם של התקנים. התקנים מהווים חלק בלתי נפרד משגרת יומנו והם חשובים מאוד עבור חברות להגדלת פעילותם ולשיפור הרווחיות שלהן. חברת תרמוקיר הציגה את קפיצת הדרך המשמעותית ביותר בעקבות השימוש בתקנים ועל כך הגיעה לה הזכייה. גאווה ישראלית".

IFAN (Federation of Standards Users International) הוא ארגון העל של משתמשי התקנים בעולם. ארגון זה שמושבו בז'נבה שם לו למטרה לקדם את פעילות התקינה ברחבי העולם, לקדם אחידות בתקינה, לפתח פתרונות ולעודד רב שיח בין משתמשי התקנים ברחבי העולם. IFAN הוא גוף עצמאי, ללא מטרת רווח וחברים בו נציגים מכל רחבי העולם.

4 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

סנדי קסלר היא מורה לפלדנקרייז, מדריכת פילטיס – מדריכת רכיבה על סוסים ולרכיבה טיפולית ובמשך עשור ניהלה חווה טיפולית בביתה ברמת רזיאל * את שיטת ה-"BUZZ" פיתחה קסלר מלכתחילה עבור רוכבי סוסים, כדי לאפשר
5 דק' קריאה
רגע לפני שריקת הפתיחה של המשחקים האולימפיים ביולי יצא לאור הספר "אולימפיאדה זה הרבה יותר מספורט", שנותן כבוד למפעל הספורט החשוב הזה * מחבר הספר רמי ארז מספר על הסודות שמאחורי המשחקים, על תהילת
8 דק' קריאה
טורניר היורו הסתיים אבל לכל המכורים לספורט אין חשש, כי ב-26 ביולי כבר מתקיים טקס הפתיחה של אולימפיאדת פריז 2024 * המשלחת הישראלית תמנה 88 ספורטאיות וספורטאים שיתחרו ב-17 ענפי ספורט, מתוכם אנחנו מציגים
4 דק' קריאה
עמית יפרח: לאנרגיה הירוקה רווח משולש – לחקלאי עצמו – וודאות כלכלית בעולם של אי ודאות בחקלאות, לאגודות וכמובן למדינה – לייצר עבורה אנרגיה ירוקה כיעד לאומי  תנועת המושבים קיימה ביום ראשון השבוע כנס
4 דק' קריאה
סקירה קצרה על החברה חברת "דגניה תעשיות בע"מ" נוסדה בשנת 1956ומחולקת כיום לשתי חטיבות: חטיבת מדחסים "אהליאב איירמק" – משווקת מדחסים בוכנתיים מיציקת ברזל באיכות גבוהה, מדחסים בורגיים איכותיים, מדחסים אחרים ומוצרים נוספים בתחום.
3 דק' קריאה

הרשמו לניוזלטר

השאירו את הפרטים והישארו מעודכנים!

דילוג לתוכן