יבול שיא
הרפת והחלב
מיה ונטורה חורי המועצה האזורית עמק הירדן

מיה ונטורה-חורי, 35, קיבוץ אשדות יעקב מאוחד מנכ"לית המועצה האזורית עמק הירדן

< 1 דק' קריאה

שיתוף:

מיה, מנכ"לית המועצה האזורית עמק הירדן, ליוותה את ראש המועצה במערכת הבחירות ולאחריה שימשה כעוזרת ראש המועצה במשך שלוש שנים נוספות.

מינויה למנכ"לית המועצה היה בבחינת היסטוריה קטנה, בהיותה האישה הראשונה שמכהנת בתפקיד.

מאז כניסתה לתפקיד הובילה מהלך במסגרתו תופסות נשים שורת תפקידים בכירים: מנהלת כספים, מהנדסת, מנהלת אגף קהילה, מנהלת משאבי אנוש, מנהלת מחלקת התרבות ועוד.

מיה מביאה לתפקיד את החזון שלה ליצירת תהליכים סדורים בכל פעילות המועצה: הכנת תוכניות עבודה שנתיות תלויות תקציב, שינוי מבנה ארגוני תומך מטרות, בניית מערכת מוסדרת להערכת עובדים וקידומם ועוד. 

במקביל מיה שותפה מרכזית לתהליך האסטרטגי שהובלנו במועצה, במסגרתו גובש חזון חדש תחת הכותרת "מועצה של תושבים במקום מועצה של יישובים".

בהיותה "אישה של אנשים" מיה לקחה על עצמה את ההובלה והתחזוקה של קשר יום יומי עם תורמים פוטנציאליים, קשר בזכותו הצלחנו להקים בעמק הירדן מרכז של עמותת "יוניסטרים" ליזמות בני נוער.

המרכז שהוקם בתיכון האזורי בית-ירח כבר זכה בפרס הראשון בתחרות היזמות השנתית חודשים אחדים לאחר הקמתו.

במסגרת שלל פעילויותיה חשוב להזכיר כאן גם את הובלת ציון חודש הגאווה (לראשונה בהיסטוריה הארוכה של העמק), מה שכבר הפך למסורת מבורכת ולצידו פרויקטים נוספים כמו 'חודש המודעות לסרטן השד', ציון 'יום האישה הבינלאומי' ועוד. 

לאחר למעלה מחמש שנות עבודה משותפת, אין לי ספק שמיה תגיע בהמשך הדרך לתפקידים בכירים נוספים, אם במגזר הפרטי ואם במגזר הציבורי.

היא משמשת כמודל לאנשים ובעיקר לנשים צעירות באזור ומוכיחה שביכולתן להשתלב בתפקידים בכירים ביישובים השונים ובמרחב הציבורי כולו."

מיה ונטורה-חורי, מנכ"לית המועצה האזורית עמק הירדן | צילום: ארז ביטון

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בעונה זו של השנה מגדלים רבים נתקלים במחלת הפרצית בעדרים. על מנת לעשות קצת סדר בנושא, אכתוב הסבר פשוט שישפוך קצת אור על המחלה יוסי לאפר – יועץ מקצועי בין-לאומי. josephlepar@gmail.com הפרצית היא מחלת
3 דק' קריאה
עברה שנה וחצי מאז האדומות הגיעו מטקסס *תמונה ראשית: פרה שנרצעה פסולה מלכתחילה – תמונות מאתר כיפה לא להאמין, אבל בהודעת החמאס על הסיבות לפתיחת המלחמה עלה הטיעון, שבמיקום סודי ביהודה ושומרון, נמצאת קבוצה
7 דק' קריאה
חדשות מן העבר, חלק א גזע בקר לייצור חלב בחוברת של יוסף קריגר, אחד ממייסדי רמתיים, בשם "מזכרונותיו של ציוני", מופיעים פרטים מעניינים על יבוא בקר מהולנד, בראשית שנות ה-20 של המאה שעברה. יוסף
5 דק' קריאה
מדוע מחירי הבשר בעלייה ומחיר פרה ועגלה עלה מאוד? איך משפיעה המלחמה על הקורה בענף הבשר ועוד נושאים, שצוות בני בקר במפעלי העמק, מתמודד איתם בכל יום ביקור במכרז הבקר השבועי… מה תפקיד הארגון
5 דק' קריאה
עם קמינסקי בהובלת חלב בגולן מחלבת הגולן התחילה לעבוד מחדש בחודש מאי 23 תחת חברת זן לכול.  תחילה קיבלה חלב מתנובה ובתחילת השנה, יצאה לדרך עצמאית וקיימה מכרז לקליטת חלב ישירה והובלה למחלבה. במכרז
6 דק' קריאה

הרשמו לניוזלטר

השאירו את הפרטים והישארו מעודכנים!

דילוג לתוכן