יבול שיא
הרפת והחלב
גזירת סרט מרפאת החותרים עברה למבנה חדש. נארימן סלאמה דר עמית פורת אפיק איזק אלה רוזן רונן נודלמן ויאיר בליץ

קופת חולים כללית – קיבוץ החותרים

2 דק' קריאה

שיתוף:

נחנך המבנה החדש אליו הועתקה מרפאת כללית בקיבוץ החותרים חברי קיבוץ החותרים נהנים מעתה משירות במבנה חדש וחדיש שהכינו כללית והקיבוץ ואליו הועתק השירות מהמבנה הותיק ששימש מרפאת כללית בעשרות השנים האחרונות.

קופת חולים כללית קיבוץ החותרים: המרפאה נחנכה בטקס חגיגי, ככל הניתן במגבלות הקורונה, בהשתתפותם של אסיף איזק – ראש המועצה האיזורית חוף כרמל וסגנו- רפי אבדי, יאיר בליץ- מנהל קהילה, רן סרוסי- מנהל פרוייקטים בקיבוץ, צוות המרפאה ומהנהלת כללית במחוז חיפה וגליל מערבי: רונן נודלמן – מנהל המחוז, רן אהרון – המנהל האדמינסטרטיבי, רות ברוך – מנהלת הסיעוד, צוות מינהלת כרמל בכללית:

קופת חולים כללית קיבוץ החותרים

ד"ר סוניה כרכבי – המנהלת, דורית חזן – המנהלת האדמיניסטריבית, ריקי בן זכרי – האחות האחראית על המרפאות במושבים וקיבוצים במחוז וחברי צוות המרפאה.

במרפאה ניתן שירות ע"י צוות איכותי הכולל את ד"ר עמית פורת, מומחה ברפואת משפחה ומנהל מרפאת כללית טירה מערב והאחות המנוסה והמוכרת נארימן סלאמה, כולל שירות בדיקות דם אחת לשבוע.

במרפאה פועלת גם תחנת טיפת חלב אזורית של כללית בה ניתנים שירותי טיפת חלב לכל ישובי החוף הסמוכים על ידי האחות אלה רוזן וד"ר עמר הבר- מומחה ברפואת ילדים במרכז לבריאות הילד של כללית בטירת כרמל.

בדברי הברכה ציין ראש המועצה לטובה את חזותה של המרפאה כמתקן חדיש ומאיר עיניים והביע הערכתו על כך שכללית משקיעה בכל נקודת יישוב, קטנה כגדולה. מנהל הקהילה בקיבוץ הודה על השותפות והסיוע של כללית בהקמת מרפאה שיכולה להכיל כיום את כל מאות חברי הקיבוץ.

רונן נודלמן – מנהל המחוז, התייחס לחשיבות שמייחסת כללית לכל מבוטחיה ורצונה להתאים את השירות למציאות המשתנה גם בהתיישבות העובדת, תוך מתן שירות איכותי כמו הצוות במרפאה זו ובתנאים פיזיים שאינם נופלים ואף עולים על אלה שבמרפאות בישובים גדולים, תוך סגירת פערי שירות.

בתמונה: האחות נארימן סלאמה, ד"ר עמית פורת, אפיק איזק – ראש מועצה חוף הכרמל, אלה רוזן – אחות טיפת חלב, רונן נודלמן – מנהל המחוז ויאיר בליץ- מנהל קהילה קיבוץ החותרים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ניהול משק החשמל בקיבוצים הפך למורכב במיוחד והוא כולל אחריות על רכישת חשמל ומכירתו, גביית תשלומים, תחזוקת תשתיות והיכרות עם הרגולציה המשתנה  * חברת משקי רם, שפועלת בכ-40 קיבוצים, מתמחה בכך ותוכל ולחסוך לכם
3 דק' קריאה
הצלם הבינלאומי נפתלי הילגר מגן-נר שבגלבוע נוסע ברחבי העולם, מגלה תרבויות לא ידועות ומצלם נופים ואנשים * בתמונותיו ניכרים סקרנות, רגישות והקשר האנושי שהוא ניחן בהם * מאז ה-7 באוקטובר הוא מקדיש חלק מזמנו
9 דק' קריאה
על הגדות פסח בהתיישבות העובדת  סדר הפסח הוא הטקס הביתי-משפחתי החשוב ביותר בשנה. לאורך ההיסטוריה קיימו אותו בארץ ובגולה, גם בתנאים קשים ובלתי אפשריים כמעט. העיסוק המרכזי הוא קריאה בהגדה של פסח. במאות השלוש-עשרה
3 דק' קריאה

הרשמו לניוזלטר

השאירו את הפרטים והישארו מעודכנים!

דילוג לתוכן