יבול שיא
הרפת והחלב
תוכנת פריוריטי מודול הקיבוצים

חברת מקסופט הטמיעה בתוכנת פריוריטי את מודול הקיבוצים הייחודי.

2 דק' קריאה

שיתוף:

מקסופט, חברת בת בצמח מפעלים אזוריים ובשותפות עם ג'יני מערכות מחשוב, הטמיעה לראשונה בקיבוץ תל קציר, את תוכנת פריוריטי עם מודול הקיבוצים הייחודי שפיתחה.

תוכנת פריוריטי מודול הקיבוצים

קיבוץ תל קציר הוא הקיבוץ הראשון שמתקין את מערכת המידע והמחשוב החדשה "מודול הקיבוצים בפריוריטי" שתסייע בניהול הקהילה והעסקים.

הקיבוץ שוכן דרומית מזרחית לכנרת, מתבסס על חקלאות בלבד ומתאפיין בחיי קהילה שוקקים שנוהלו לאורך שנים באמצעות תוכנת ניהול אחרת.

במהלך שנת 2021 התקבלה בקיבוץ החלטה להחליף את מערכת המידע במערכת שתספק מענה מושלם לניהול מערכות המידע של הקיבוץ: ניהול קהילה, ניהול העסקים, הנהלת חשבונות, ניהול השכרות ועוד.

מקסופט, הפעילה כבר למעלה מ 30- שנה ובעלת ניסיון רב בפיתוח והטמעת מערכות מחשוב בקיבוצים, נענתה לאתגר ותוך זמן קצר ובתום תהליך אפיון קפדני, פיתחה את מודול הקיבוצים, מודול המתקדם מסוגו בישראל המספק מענה מושלם לצורכי קיבוץ תל קציר, וניתן להתאימו לכל קיבוץ על פי צרכיו הייחודיים.

תוכנות פריורטי לקיבוצים

עם סיום הפיתוח, צוותי מחלקות הפריוריטי וה- IT הטמיעו את המודול בתל קציר, תוך העברה מסודרת של בסיס הנתונים ממערכת הישנה למערכת החדשה וחיבור סינרגטי לתוכנות של החברות האחרות בקבוצה, הנמצאות בשימוש הקיבוץ.

ההעברה שבוצעה באופן קפדני בתחילת דצמבר 2021 הסתיימה בהצלחה רבה וללא כל הפרעה משמעותית בתפקוד הקיבוץ.

הטמעת מודול הקיבוצים

הטמעת מודול הקיבוצים בתל קציר, לוותה בהדרכה צמודה למשתמשים, כאשר לדברי הנהלת תל קציר הייתה זאת הזדמנות נפלאה לשנות הרגלים, להגדיר מתודולוגיות עבודה יעילות ומודרניות יותר ולשפר תהליכים שונים.

אדם גולדמן, מנהל עסקי וגזבר – קיבוץ תל קציר: "מקסופט עמדה בכל הבטחותיה. התהליך התבצע באופן שקט, חלק ופנטסטי החל משלב האפיון ותיאומי הציפיות, דרך העמידה הקפדנית בלו"ז ועד ההטמעה והתמיכה – בלי שנדרשו ממני יותר מדי משאבי ניהול.

מודול הקיבוצים הנוח והידידותי של מקסופט השתלב בפעילותנו באפס תקלות, המשתמשים התרגלו במהירות לממשק החדש וחברי הקיבוץ לא הרגישו שמערכת המידע שלהם הוחלפה".

גיל הס מנכ"ל מקסופט: "אני מודה לאנשי תל קציר על האמון. בניית מודול הקיבוצים היה אתגר משמעותי ואני מודה לצוות מקסופט שמצא את הפתרונות הנכונים המאפשרים לקיבוץ תל קציר לנהל את הקהילה והעסקים בדרך יעילה יותר ומדויקת יותר תוך התאמה לדרישות החוק וסיוע לניהול יעיל יותר של הקיבוצים. בימים אלו אנו נערכים לתת מענה לקיבוצים נוספים".

מקסופט טלפון: 04-6773225/6

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ניהול משק החשמל בקיבוצים הפך למורכב במיוחד והוא כולל אחריות על רכישת חשמל ומכירתו, גביית תשלומים, תחזוקת תשתיות והיכרות עם הרגולציה המשתנה  * חברת משקי רם, שפועלת בכ-40 קיבוצים, מתמחה בכך ותוכל ולחסוך לכם
3 דק' קריאה
הצלם הבינלאומי נפתלי הילגר מגן-נר שבגלבוע נוסע ברחבי העולם, מגלה תרבויות לא ידועות ומצלם נופים ואנשים * בתמונותיו ניכרים סקרנות, רגישות והקשר האנושי שהוא ניחן בהם * מאז ה-7 באוקטובר הוא מקדיש חלק מזמנו
9 דק' קריאה
על הגדות פסח בהתיישבות העובדת  סדר הפסח הוא הטקס הביתי-משפחתי החשוב ביותר בשנה. לאורך ההיסטוריה קיימו אותו בארץ ובגולה, גם בתנאים קשים ובלתי אפשריים כמעט. העיסוק המרכזי הוא קריאה בהגדה של פסח. במאות השלוש-עשרה
3 דק' קריאה

הרשמו לניוזלטר

השאירו את הפרטים והישארו מעודכנים!

דילוג לתוכן