יבול שיא
הרפת והחלב
מאיר תמונה 1

"אני בטוח שעוד נתברך מניסיונך החוצה מגזרים"

< 1 דק' קריאה

שיתוף:

מכתב פרידה מאבשלום (אבו) וילן, המסיים את תפקידו ויוצא לדרך חדשה

אבו היקר,

מאז שהלך מאיתנו חברנו יוסטה בלייר ז"ל, שהקים את התאחדות חקלאי ישראל, היה טבעי שאתה תיכנס לנעליו ותמלא את מקומו בהתאחדות. ואכן אתה היית האיש הנכון במקום הנכון.

עם החלטתך לפרוש, התכנסנו פה חבריך ושותפיך לדרך בענף הירקות, להביע תודה והערכה.

בכל שנות פעילותך בהתאחדות בלטו כישוריך הפרלמנטריים הטובים בכנסת ובכל הגופים המשיקים לקובעי המדיניות וניסיונך הרב ופעילותך העשירה בלובי החקלאי. מלאכת הגישור וההידברות בין כל הגופים התאפשרה בזכות ההערכה הרבה שכולם רוחשים לך, האמון בך והיותך מקובל על כל הקצוות. זאת בנוסף לידע הרב והעשיר שלך בחקלאות ובהתיישבות והיותך איש חכם, שנון, רהוט, איש שיחה נעים, שדבריו נאמרים בשקט אך לא פעם חוצבים להבות. כפי שנאמר דברי חכמים בנחת נשמעים.

ראיתי אותך כך בהיותי מוביל בענף הירקות, ויחד שיתפנו פעולה בשנים של עשייה וכבוד הדדי. תמיד הייתי לצידך, כי האמנתי ביושרה שלך ובאומץ שלך, וייצגת את החקלאים והחקלאות בכבוד הרב הראוי להם. כולם ראו בך איש אמון ולא דווקא איש פוליטי שמייצג את עמדותיו האישיות. בכל עמדותיך לא סטית מהקו שלך, תמיד ענייני, תמיד בהשקפה ברורה על ההתיישבות, הפריפריה, החקלאים והחקלאות, תוך שמירה גם על המוסדות שלצד החקלאים, ובעיקר מועצות הייצור החקלאיות. בנית התאחדות שיש להתחשב בה. למרות מינימום האנשים שפעלו לצידך, הפוליטיקאים התייחסו להתאחדות כאל מפלצת ענקית, כאל לובי חזק ובלתי ניתן לשינוי, המשפיע על הובלת מחאות כשנדרש ועל הובלת מהלכים כבדים, כמו שמירה על המים, ייצוג ברפורמה, למרות התוצאות העגומות.

בחרת לסיים תפקידך למרות גילך הצעיר ויכולת הפעילות הבלתי נגמרת שלך, אך אני בטוח שעוד נתברך מניסיונך ומפעילותך החוצה מגזרים.

נשאר לי לאחל לך הרבה בריאות והצלחה. ברור שעוד נזדקק לשכלך ולעצותיך גם כשלא תהיה בתפקיד הרשמי. הערכתי אליך נשמרה לאורך כל השנים וכך גם בעתיד.

תודה ובהצלחה.

מאיר יפרח

מזכיר ארגון מגדלי ירקות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

סנדי קסלר היא מורה לפלדנקרייז, מדריכת פילטיס – מדריכת רכיבה על סוסים ולרכיבה טיפולית ובמשך עשור ניהלה חווה טיפולית בביתה ברמת רזיאל * את שיטת ה-"BUZZ" פיתחה קסלר מלכתחילה עבור רוכבי סוסים, כדי לאפשר
5 דק' קריאה
רגע לפני שריקת הפתיחה של המשחקים האולימפיים ביולי יצא לאור הספר "אולימפיאדה זה הרבה יותר מספורט", שנותן כבוד למפעל הספורט החשוב הזה * מחבר הספר רמי ארז מספר על הסודות שמאחורי המשחקים, על תהילת
8 דק' קריאה
טורניר היורו הסתיים אבל לכל המכורים לספורט אין חשש, כי ב-26 ביולי כבר מתקיים טקס הפתיחה של אולימפיאדת פריז 2024 * המשלחת הישראלית תמנה 88 ספורטאיות וספורטאים שיתחרו ב-17 ענפי ספורט, מתוכם אנחנו מציגים
4 דק' קריאה
עמית יפרח: לאנרגיה הירוקה רווח משולש – לחקלאי עצמו – וודאות כלכלית בעולם של אי ודאות בחקלאות, לאגודות וכמובן למדינה – לייצר עבורה אנרגיה ירוקה כיעד לאומי  תנועת המושבים קיימה ביום ראשון השבוע כנס
4 דק' קריאה
סקירה קצרה על החברה חברת "דגניה תעשיות בע"מ" נוסדה בשנת 1956ומחולקת כיום לשתי חטיבות: חטיבת מדחסים "אהליאב איירמק" – משווקת מדחסים בוכנתיים מיציקת ברזל באיכות גבוהה, מדחסים בורגיים איכותיים, מדחסים אחרים ומוצרים נוספים בתחום.
3 דק' קריאה

הרשמו לניוזלטר

השאירו את הפרטים והישארו מעודכנים!

דילוג לתוכן