יבול שיא
הרפת והחלב
Screenshot 2023 10 01 123421 1

מלחמת חרבות ברזל

< 1 דק' קריאה

שיתוף:

למגדלי הפירות, הירקות, ההדרים והזית!

עם פרוץ ההתקפה הנפשעת ספגנו מכה קשה, בלתי נתפסת

חקלאים נרצחו, נפצעו ונחטפו, עובדינו נהרגו בשדות ובחממות, בבתים ובלחימה.

יהי זכרם ברוך!

המשימה הראשונה מבחינתנו הייתה דאגה לחקלאים ולעובדים עם דגש על יישובי העוטף.

ארגוני המגדלים יחד עם המועצה מפעילים מהיום הראשון למלחמה חמ"ל שעוסק בתאום ובמתן מענה לחקלאים בעוטף ובכלל הישובים.

אנו משתתפים בחמ"ל המיוחד של משרד החקלאות וגם דרכו מקדמים טיפול בבעיות ברמה הארצית והפרטנית.

ותודות לעבודה ושיתוף פעולה של כלל הגורמים, יחד עם הנחישות, האומץ ומחויבות של החקלאים הגיבורים שלנו בקיבוצים, במושבים, עם אין ספור מתנדבים, אנחנו מצליחים לשמור על רציפות תפקודית, ככל שניתן ובהתאם להנחיות הצבא ופיקוד העורף.

המלחמה פגעה גם במפעלים בבתי האריזה ,בעובדים ובמשפחות. עובדים רבים גויסו והעבודה מתבצעת עם עובדים חסרים בכל הרמות. אנו גם נדרשים לתת מענה לעובדים הזרים ואיתור פתרונות חילופיים לעובדים שביקשו להתפנות ועזבו. אנו פועלים גם עם משרדי הממשלה בכל הרמות בנושא זה.

על מנת להבטיח אספקה רציפה של פירות וירקות וטיפול בחממות ובמטעים כולל הכנות לשנה הבאה ועונת החורף, אנו פועלים מול גורמי הצבא, למתן הקלות ואפשרות לעבודה  בשטחים פרטניים.

אני מבקש להודות לשר החקלאות ח"כ אבי דיכטר ,למנכ"ל המשרד   מר אורן לביא ולכל עובדי המשרד על שיתוף הפעולה המלא הבנת הצרכים ומתן הפתרונות בזמן אמת.

אנחנו במועצה, יחד עם ארגוני המגדלים נמשיך לחבק את חברנו הגיבורים  בעוטף ,נמשיך לגדל ולספק לציבור  פירות וירקות איכותיים כפי שעשינו ונעשה תמיד תוך דריכות, כוננות ומוכנות להמשך.                                                                             

אנו עומדים לרשותכם לכל בירור ושאלה בכתובת מייל  [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שרה גילאון, שחקנית יוצרת, מחזאית, הילרית ומתקשרת ומנחת סדנאות, היא מחברת הספר "אשר המאושר" מספרת על ההילינג שעשתה לאביה בגיל 7, על ההרגלים שעומדים בינינו לבין האושר ועונה על שאלת מיליון הדולר: האם גם
10 דק' קריאה
אומר לי מנחם גולדברג, האיש שהקים את האתר התיירותי "כפר קדם" בהושעיה * ביקור במקום ממחיש לכל אחד את החיים היהודיים שהיו בארץ ישראל בתקופת המקרא והמשנה * גולדברג: "היה לי חלום להקים אתר,
6 דק' קריאה
למרות שהבית במלכיה ספג פגיעה ישירה ונהרס, מך פרי, מתנדבת הולנדית שלפני 42 שנה התאהבה בבעז בן המשק והפכה לקיבוצניקית, ממשיכה לטפח את הגינה ולחכות בסבלנות לרגע שבו יוכלו לחזור הביתה   בשבועות שלפני המלחמה,
7 דק' קריאה
שקע טלפון שמתקלקל כל פעם מחדש, מסגרת מוזהבת ואנשים בגלבייה שמקיפים קובייה ענקית בלי הפסקה. החיים בין רמת גן לבאקה אל גרביה על פי הדי בן עמר נסעתי אל דפוס אל-הודא בבאקה אל גרביה.
4 דק' קריאה

הרשמו לניוזלטר

השאירו את הפרטים והישארו מעודכנים!

דילוג לתוכן