יבול שיא
הרפת והחלב
עמית יפרח ומטה התנועה נפגשים עם המדריכים הצעירים של בני המושבים

מצמיחים דור של מנהיגים, עוד דור הניצחון 

< 1 דק' קריאה

שיתוף:

"בני הנוער הללו הם מלח הארץ, ילדים ערכיים, בעלי משמעות, חזון וערכים. אני גאה בתנועת הנוער שלנו, בני המושבים," אמר עמית יפרח, מזכ"ל תנועת המושבים במפגש עם בני נוער שהתקיים בסמינרי ט' 

מזכ״ל תנועת במושבים, עמית יפרח ומטה התנועה קיימו מפגש עם החניכים בני הנוער במסגרת מפעל סמינרי ט׳ של חטיבת הנוער בני המושבים. מדובר ב-650 חניכים אשר הופכים להיות חונכים.  

מזכ״ל התנועה, עמית יפרח אמר בפני בחניכים: "התגאיתי להיפגש עם חניכים המפונים מהצפון ומהדרום, לשמוע את הסיפורים האישיים שלהם ולהיחשף לנוער אשר הגיע ללמוד, לקבל כלים ולהפוך להיות מדריך ומנהיג אזורי.  בני הנוער הללו הם מלח הארץ, ילדים ערכיים, בעלי משמעות, חזון וערכים. אני גאה בתנועת הנוער שלנו, בני המושבים." 

מנהלת בני המושבים, עידית תדהר: "אנחנו גאים במאות החניכים שלנו שבוחרים להפוך למדריכים. בחירה שמביאה איתה אחריות, עשייה חברתית והנהגה.  

"במהלך הסמינר הם נפגשו עם בני נוער מכל רחבי הארץ, התמודדו עם אתגרים פיזיים וחברתיים, גיבשו תפיסת עולם וקיבלו כלים בהדרכה. ברור היום יותר מתמיד עד כמה חשובה פעילות תנועת הנוער לבניית החוסן של הקהילה במושב וזוהי המשימה שלנו." 

במהלך המפגש עם בני בנוער סיפר אורן כהן, ממושב עזריה: "התפקיד שלי זה לשנות ולהביא את הנוער לתנועה, לשנות ולשמר את העבר. באתי ללמוד איך להדריך ואיך לשנות." 

מעיין קדוש, ממושב פריגן שבעוטף, סיפרה על החוויות שלה מבית המלון באילת, "נוכחות התנועה במלון היתה מאוד חזקה אצלנו, וראיתי כמה זה עזר לילדים והרים לילדים העצובים שהיה להם קשה. האופציה היחידה שלי היא להיות איתם היא להדריך אותם ולהוביל אותם באמצעות הכלים שאני קיבלתי ומקבלת כאן." 

גם נויה מועלם ממושב שאר הישוב שאף הוא מפונה, אמרה: "אנחנו פזורים בכל מיני מקומות בארץ. חלק מאיתנו חזרנו לגור בבית. חלק מצוות ההדרכה שלנו נוסע משאר הישוב למלון בטבריה כדי לעשות הדרכה. זה דבר שנתן לי כוחות להיות כאן ולהיות בעצמי מדריכה."  

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

השנה העונה מקדימה בשבועיים עם קטיף האשכולית, הפומלית והלימון של מרכז הארץ בהצלחה! לאחרונה התקיים מפגש מעניין בנושא תקני שיווק תוצרת חקלאית. מאז שנת 2011 יצר משרד החקלאות חוק, שמטרתו לתקון תקני שיווק למכירת
3 דק' קריאה
יבוא תפוזים ממדינות שלישיות לאיחוד האירופי ירד משמעותית ביולי בהשוואה לממוצע מצרים עדיין מקדימה את דרום אפריקה כספקית הגדולה ביותר, חודש לסיום העונה מקור: Freshplaza דוח הפיקוח האחרון על יבוא הדרים ממדינות שלישיות שפורסם
6 דק' קריאה
ראיון עם מנחם ורד, אדיר ורד וירון נחום, רפת עלי ורד, כפר יחזקאל קצת עלינו רפת עלי ורד שוכנת בכפר יחזקאל ומהווה את המשך דרכן של רפתות ורד וברקוביץ'. מה שנקרא "הכל נשאר במשפחה".
4 דק' קריאה
״יש לפצות בהקדם חקלאים על הנזקים לרכוש ולמגן במיידי את המשקים החקלאיים בכל אזור הצפון״ מזכ״ל תנועת המושבים ויו״ר התאחדות חקלאי ישראל, עמית יפרח קיים היום סיור במושבים ובשטחים החקלאיים שנפגעו במועצה האזורית עמק
< 1 דק' קריאה
יופיעו לראשונה על קרטוני החלב של תנובה במהדורה מוגבלת תנובה, חברת המזון המובילה בישראל, יוצאת במהלך לציון שנה למלחמת חרבות ברזל ומשיקה מהדורה מוגבלת של קרטוני 'חלב תנובה' עליהן יופיעו לראשונה תמונות אמיתיות של
2 דק' קריאה

הרשמו לניוזלטר

השאירו את הפרטים והישארו מעודכנים!

דילוג לתוכן