יבול שיא
הרפת והחלב
מימין מאיר צור ראש מועצה אזורית הערבה התיכונה ירון יועץ גידי כרוך מנכל לקט ישראל דורי מרקס יזהר דורי וגלעד דורי צילום לקט ישראל

אות 'יקירי לקט ישראל' הוענק לחקלאים במועצה אזורית הערבה התיכונה על תרומת תוצרת חקלאית איכותית למאות אלפי נזקקים בכל הארץ

2 דק' קריאה

שיתוף:

מועצה אזורית הערבה התיכונה וארגון 'לקט ישראל' קיימו טקס הוקרה חגיגי לחקלאים ובעלי בתי אריזה בערבה התיכונה, התורמים מזה שנים ולאורך כל העונות באמצעות ארגון 'לקט ישראל', תוצרת חקלאית טרייה ואיכותית למאות אלפי נזקקים בכל הארץ.

במהלך הטקס העניקו ראש המועצה מאיר צור, מנכ"ל 'לקט ישראל' גידי כרוך ויו"ר הוועדה החקלאית במועצה עופר גור, את אות 'יקיר לקט ישראל' לחקלאים: יזהר וגלעד דורי ממושב עידן, המנהלים משק חקלאי לגידול בצל ירוק, עגבניות וחצילים; לירון יועץ, יועל טל ומצרפי מנחם מבית האריזה 'עשת פרש' למיון פלפלים ממושב פארן; לשותפים מפארן – רודי בר, אורנה בר, מרקס דורי, יעקב סיגלר, ניר גלאון ויוסי הררי מבית האריזה 'אסיף' למיון פלפלים.

מאיר צור, ראש מועצה אזורית הערבה התיכונה: "זהו כבוד גדול להיות שותף בהענקת אותות 'יקיר לקט ישראל' לחקלאים ובעלי בתי אריזה במועצה שלנו, המייצגים בפועלם את מאות חקלאי הערבה התיכונה שבחרו בדרך של נתינה וחיבור לערכים של חמלה, רגישות, ערבות הדדית ונדיבות ותורמים מדי שנה, ביד רחבה ובלב חפץ כ-10 אלף טונות תוצרת חקלאית איכותית לארגוני צדקה והצלת מזון, כולל בתקופת הקורונה בה נתרמו מעל 300 טונות של תוצרת חקלאית שלא נשלחה לייצוא והועברה למשפחות נזקקות בערי הדרום", אמר צור והוסיף: "אני מודה לחבריי בארגון 'לקט ישראל' על שותפות ארוכת שנים עם חקלאי הערבה על רתימת המערך הלוגיסטי המתקדם של הארגון להצלת עודפי התוצרת החקלאית הטרייה והאיכותית של הערבה, לטובת משפחות נזקקות בכל חלקי הארץ".

גידי כרוך, מנכ"ל ארגון 'לקט ישראל': "ארגון 'לקט ישראל' רואה חשיבות עליונה בעבודה עם החקלאים שהינם תורמי המזון הגדולים בישראל, ולמרות המאבק שהם מנהלים מידי יום לשיווק התוצרת האיכותית שלהם, הם עדיין בוחרים לפתוח את ליבם ולתרום דרך 'לקט ישראל' לכ-223,000 נתמכים בשבוע – פירות וירקות טריים ומזינים".

דורי מרקס, מבעלי בית האריזה 'אסיף': "ברצוננו להודות על ההערכה וההוקרה הניתנים לנו במעמד מרגש זה, מצד ידידנו בארגון 'לקט ישראל', דרכם מתאפשר לנו לתרום לקהילה מהתוצרת החקלאית שלנו, ככל יכולתנו ובכל הזדמנות הנפתחת בפנינו ולממש את עקרונות הנתינה והערבות ההדדית, העומדים ביסוד השותפות שייסדה את בית האריזה".

ירון יועץ, מבעלי בית האריזה 'עשת פרש': "אנו מודים ושמחים על קבלת אות 'יקיר לקט ישראל', המסמלת בעיננו את השותפות ארוכת השנים עם ארגון 'לקט ישראל', איתם אנו רואים עין בעין לא רק את הנחיצות בהצלת עודפי המזון בישראל, אלא גם את החשיבות של הקפדה על טריות ואיכות התוצרת הנתרמת, כך שהיא שתגיע בצורה הראויה ביותר למשפחות הנזקקות".

יזהר דורי, חקלאי ממושב עידן: אני מבקש להודות בשמי ובשם בני גלעד על קיום הטקס המרגש לציון הנתינה של חקלאי הערבה בכלל ועל הבחירה בנו לקבלת אות ההוקרה בפרט וכן לברך את ארגון 'לקט ישראל' על התנהלות מקצועית ברמה הגבוהה ביותר, המאפשרת לתוצרת שאנו מגדלים ותורמים להגיע בצורה יעילה ומהירה לנזקקים תוך שימור האיכות והטריות".

ארגון 'לקט ישראל' הינו ארגון הצלת המזון הלאומי שהוקם ב- 2003. במהלך שנת 2021 הארגון הציל כ- 25,000 טון פירות וירקות וכ-1.7 מיליון ארוחות ובכך סיפק ביטחון תזונתי לכ-223,000 ישראלים מדי שבוע באמצעות 263 עמותות בכל רחבי הארץ.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ניהול משק החשמל בקיבוצים הפך למורכב במיוחד והוא כולל אחריות על רכישת חשמל ומכירתו, גביית תשלומים, תחזוקת תשתיות והיכרות עם הרגולציה המשתנה  * חברת משקי רם, שפועלת בכ-40 קיבוצים, מתמחה בכך ותוכל ולחסוך לכם
3 דק' קריאה
הצלם הבינלאומי נפתלי הילגר מגן-נר שבגלבוע נוסע ברחבי העולם, מגלה תרבויות לא ידועות ומצלם נופים ואנשים * בתמונותיו ניכרים סקרנות, רגישות והקשר האנושי שהוא ניחן בהם * מאז ה-7 באוקטובר הוא מקדיש חלק מזמנו
9 דק' קריאה
על הגדות פסח בהתיישבות העובדת  סדר הפסח הוא הטקס הביתי-משפחתי החשוב ביותר בשנה. לאורך ההיסטוריה קיימו אותו בארץ ובגולה, גם בתנאים קשים ובלתי אפשריים כמעט. העיסוק המרכזי הוא קריאה בהגדה של פסח. במאות השלוש-עשרה
3 דק' קריאה

הרשמו לניוזלטר

השאירו את הפרטים והישארו מעודכנים!

דילוג לתוכן