יבול שיא
הרפת והחלב
A9R1ndz7sv nm27eb 24k

הנה סולימאן – רעייתו של מנהל משק חקלאי

2 דק' קריאה

שיתוף:

הנה סולימאן – רעייתו של מנהל משק חקלאי: אני מאד שמחה שניתנה לי אפשרות להציג את עצמי בפני קוראי הירחון החקלאי “יבול שיא”.
נולדתי בכפר משהד בגליל שם גם הכרתי את בעלי חסן, ממש ליד הבית. זה היה בעת טקס הנישואין של אחותו והיה ברור לי מהרגע הראשון שזה יהיה בעלי לעתיד.
חסן עובד כמנהל במשק חקלאי של ראובן מיכאלי במושב ציפורי. מגדלים שם כלניות, ענפי קישוט, ירקות וגם זרעי מכלוא. ביקרתי פעמים רבות את חסן במשק החקלאי שהוא מנהל. גם הבנים והבנות שלנו ביקרו במשק הזה והילדים ממש התאהבו בחקלאות.
אני באה הרבה לציפורי ומתעניינת איך מגדלים ירקות ופרחים. אני נהנית לראות את הפרחים פורחים.
יש לי גינה ליד הבית שלנו במשהד. חסן אומר שהגינה על שטח של רבע דונם. אני מגדלת תפוח עץ, משמש, בננה ועגבניות.

עם הבעל חסן

 

 

 

 

 

 

 

חסן עושה עבודה נהדרת אצל החקלאי מיכאלי כ- מנהל משק חקלאי וכל הזמן הוא מקבל ברכות ושבחים על העבודה שלו. אני אימא לחמישה ילדים וזה הזמן לספר לכם מה כל אחד ואחת מהם עושים בחיים.
הבן הבכור, מוחמד בן 20, עובד בבית בד במושב ציפורי והוא כבר חזק חזק בחקלאות. הבן השני, נידאל בן 19, לפני לימודים ובינתיים עובד במשק של אבא שלו, בציפורי. לינא בת 14, תלמידת תיכון. מאריה בת 10, תלמידה ואחמד הקטן בן 4 בגן ילדים.
אני גם עושה ספורט. יש לי בבית הליכון ואני הולכת עליו שלוש פעמים בשבוע 40 דקות וזה בערך שניים-שלושה קילומטר כל פעם.
יש בישראל חקלאות טובה מאד וכמו שאמרתי אני מבקרת את שטחי הגידול השונים הרבה הרבה פעמים כי כמו הילדים שלי גם אני אוהבת חקלאות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ניהול משק החשמל בקיבוצים הפך למורכב במיוחד והוא כולל אחריות על רכישת חשמל ומכירתו, גביית תשלומים, תחזוקת תשתיות והיכרות עם הרגולציה המשתנה  * חברת משקי רם, שפועלת בכ-40 קיבוצים, מתמחה בכך ותוכל ולחסוך לכם
3 דק' קריאה
הצלם הבינלאומי נפתלי הילגר מגן-נר שבגלבוע נוסע ברחבי העולם, מגלה תרבויות לא ידועות ומצלם נופים ואנשים * בתמונותיו ניכרים סקרנות, רגישות והקשר האנושי שהוא ניחן בהם * מאז ה-7 באוקטובר הוא מקדיש חלק מזמנו
9 דק' קריאה
על הגדות פסח בהתיישבות העובדת  סדר הפסח הוא הטקס הביתי-משפחתי החשוב ביותר בשנה. לאורך ההיסטוריה קיימו אותו בארץ ובגולה, גם בתנאים קשים ובלתי אפשריים כמעט. העיסוק המרכזי הוא קריאה בהגדה של פסח. במאות השלוש-עשרה
3 דק' קריאה

הרשמו לניוזלטר

השאירו את הפרטים והישארו מעודכנים!

דילוג לתוכן