יבול שיא
הרפת והחלב
מודעות אגרו לגוגל 600 × 314 px

התערוכה הגדולה במתחם הגן הלאומי מעיין חרוד

7 דק' קריאה

שיתוף:

ההכנות הסתיימו כולן. השטח המיועד ל-130 פלוס ביתני המציגים, הוכשר וערוך לקליטת הקהל שיגיע לשערי הגן הלאומי מעיין חרוד.

התערוכה החקלאית המסורתית "אגרו-ישראל – יבול שיא" תצא לדרכה ביום ד' 2 בנובמבר ותימשך לאורך היום וגם ביום שלמחרת, 3 בנובמבר. אירוע שנתי ייחודי, שיציג את מיטב התוצרת החקלאית המתקדמת של ישראל וכן דיונים מעשיים שאותם יובילו טובי החוקרים והמדענים שיעסקו בסוגיות המלוות את החקלאי הישראלי יום-יום, שעה-שעה.

קיבצנו כאן את סיפוריהם של כמה מהחברות שיציגו את תוצרתן באירוע הקרוב.

כל מה שנותר לכם, חקלאינו המסורים והנאמנים לבוא ולפקוד את התערוכה "שלנו" למענכם.

מפרם סוכנויות ג'ון דיר

מפרם סוכנויות בע"מ הינם היבואנים הבלעדיים של ג'ון דיר בישראל, חברה אמריקאית/גרמנית מובילה בתחום הציוד החקלאי ומשווקת טרקטורים, קומביינים, מקצרות, ציוד גינון, טרקטורי משא ועוד, וכן מובילה בתחומי טכנולוגיה מתקדמת – החקלאות המדייקת. 

למפרם סוכנויות בע"מ סניפים ומוסכים הכוללים מחסני חלקים אולמות תצוגה ומוסכים  בפריסה ארצית מצפון ועד דרום.

מזה למעלה מ-20 שנה החברה מספקת ללקוחותיה שירות ברמה גבוהה, המתאפיין במדיניותה להגיע ישירות אל הלקוח עם הציוד הנדרש לטיפול הטוב ביותר לכלי שברשותו.

במפרם מבינים את המשמעות הקריטית של עבודת הכלים החקלאיים, לכן ברשותנו צוות מקצועי ואדיב, ניידות שירות ומכירה שמטרתן להגיע לכל מקום במהירות ולספק ללקוחותיה את כל הדרוש להם במינימום זמן, וכן, במפרם מחלקת חלפים של חלקי ג'ון דיר, שבה קיים מלאי חלפים מקוריים המיועדים לכל הכלים מתוצרת החברה.

תמונה גון דיר

בנוסף, החברה מבצעת עסקאות טרייד-אין על כל המוצרים, ומעמידה לרשות לקוחותיה מגוון רחב של אפשריות השכרה, ליסינג, מימון, חבילות שרות ואחריות מוארכת.

בתערוכה הקרובה במעיין חרוד נציג מגוון רחב של כלים למגוון מטרות, למשל, נציג טרקטור אהוב במיוחד מסדרה 6 החדשה – R6 בעל 250 כוח סוס, שכולל שינוי עיצוב, לוח שעונים וקונסולה קדמית חדשה, הספקי מנוע מפתיעים ועוד אפשרויות לתוספות חדשות. ולא רק – נציג דגמים מקצועיים של ציוד גינון יעיל עם מנועי דיזל ומכסחות קטנות יותר עם מנועי בנזין לכל משימה בחצר הבית ובגינות השונות, למטרות פרטיות ומוסדיות, כמו המכסחת החדשה ה- 107X, ושאר המכסחות המצוינות שלנו X949, Z740 , Z530 , X370 .

דבר נוסף שנציג, הוא את טרקטורי המשא הפופולאריים של ג'ון דיר- הגייטורים 835, 865, 815  – כלי שטח ייחודיים וחזקים שעמידים בכל תוואי השטח ובעלי יכולת העמסה גבוהה, ונפוצים בכל תחומי החקלאות – מהבוקרים והרפתנים, ועד לשדות והמטעים בישראל.

כל הציוד מלווה בחבילת השרות של ג'ון דיר ובמגוון אפשריות מימון.

חברת מסלול טכניקה

בין אם אתם מחפשים מיני מעמיס עם זחלים או גלגלים, כזה עם העמסה ידנית או העמסה עצמית, כזה שהוא ידני או הידראולי או כזה שהוא בנזין, דיזל או חשמלי יש לנו מיני מעמיס בשבילך!

Picture1

מגוון המעמיסים הזעירים שלנו כולל מגוון רחב של מעמיסים עם גלגלים או זחלים הנעים בין 300 ל-500 ק"ג. המעמיסים הגלגלים שלנו טובים במיוחד לשימוש על קרקע חלקה, או בוצית, הודות להנעת 4 גלגלים המציעים אחיזה חזקה בקרקע.

Picture2 1

מערכת ההגה החלקה מאפשרת להסתובב במקום ללא צורך בהרמה או גרירה

מגוון המיני החשמליות שלנו שקטים, ידידותיים לסביבה ואידיאליים לשימוש בתוך הבית או מבני ציבור. הם אינם דורשים תחזוקה שנתית ובעלי זמן עבודה, נטו, של עד 8 שעות !

Picture3

למה הידראולי?

מחפשים מעמיס שמתמודד אפילו עם המדרונות התובעניים ביותר שאתה צריך? – שיפוע מקסימלי עד 20° ו שיפוע קדמי ו-10° של שיפוע צד

מְהִירוּת – זמינים במהירות אחת עד שלוש, אפילו עד 6 קמ"ש

גרירה – בעלי פונקציה הידראולית שלישית מובנית לשימוש במגוון אפשרויות.

Picture4 1

סדרת ה MINI T-REX שלנו אידיאליות להובלת חומרים כגון חול, מלח, חצץ, חומרי בניין, פסולת גינה, אבן, עץ ועוד. אחד היתרונות הגדולים הוא הרוחב שלהם, ברוחב של בין 64 ל-87 ס"מ שלנו. מיני T-REX יכולים להיכנס דרך השערים והשבילים הצרים ביותר ואפילו למעליות גדולות.

המעמיסים המקצועיים שלנו הידרוסטטיים לחלוטין. פסי הגומי מספקים אחיזה מצוינת שהופכים את הכלים אלה טובים במיוחד לשימוש על מדרונות תלולים ושטח מחוספס/לא אחיד. עמידים לאורך זמן מכיוון שאין להם בלאי על כבלים, גלגלות, צימודים או רצועות וההנעה ההידראולית מבטיחה פעולה ללא תקלות. ניתן לכלול מגוון ציוד קצה הידראולי ולסדרת PRO יש גם את היכולת להעמיס את עצמה.

Picture5 1

אוריג'ין זרעים

פחות מים, פחות דשן, פחות כימיקלים – הסיסמא שהופכת למציאות ומובילה את חברת "אוריג'ין זרעים" לדור חדש של פיתוח פירות טריים, מתוקים עם חיי מדף ארוכים מכל מה שהיה קודם לכן.

"הרעיון מאד פשוט" אומר רון זיו, סמנכ"ל שיווק ומכירות בחברה. "לייצר צמח עם גנטיקה חזקה, שיידע להתמודד עם תנאי שטח קשים. אנו חווים כיום עלויות גבוהות פי שלושה של דשן, מחסור רציני במים ועלות גבוהה מאד בכימיקלים.

מחקר של שנים שעליו שקד מנכ"ל החברה ד"ר אייל ורדי, בא לכלל ביטוי ביצירת פירות איכותיים עד מאד, גדלים וצומחים במינימום דישון וכימיקלים ומעניקים לעקרת הבית מוצר מתוק ובריא".

רון זיו מציין כי הפירות שתציג "אוריג'ין" הם חסכני מים, גדלים בדשן ירוק ובלי כימיקלים שחודרים למי התהום ומזהמים אותם. החברה השקיעה שנים של מחקר עד שהגיעה לתוצאה של זני אבטיחים, זני בר שהובאו מאפריקה ואפשר לגדל אותם בהשקיה מופחתת.

"ביצענו ניסויי שטח בברזיל, השנה בישראל. הזנים האלה צורכים שלושים אחוזים פחות בהשקיה. הם טעימים, מתוקים ועם חיסכון של עד 30% בדשן".

 מרססי רז

חברת "מרססי רז" תציג לעין כל בתערוכת "אגרו-ישראל – יבול שיא" פיתוחים כחול לבן יעילים וחוסכי יד אדם לסוגי משימות בתחום החקלאי.

הבעלים ומנכ"ל החברה אלי רז מציין בפנינו כי אחד הלהיטים של החברה הוא מרסס "סער" המיועד לחממות של כל מוצר שגדל בהדליה. "זה פיתוח של החברה מא' עד ת' שמשווק ברחבי המדינה וגם ללקוחות בעולם הגדול. שיווקנו עשרה כלים כאלה לאוסטרליה ועוד שמונה לניו-זילנד, שלושה לפינלנד ועשרות לדרום אפריקה. הדיווחים מצוינים, התגובות מרחיבות את הלב. מחיר של "סער" הוא 26.5 אלף דולרים.

פיתוח מרהיב אחר של החברה נועד לעצי התמר. "המרסס מגביה עצמו לגובה של ארבעה מטרים והאיש שיושב בקו הקרקע של הכלי, מפעיל תותח אויר שגם מרסס וגם מאביק את צמרת עץ התמר. "יש גם מרססים עם שני תותחים שפועלים בו זמנית מימין ומשמאל" דברי אלי רז.

החברה תחשוף בתערוכה מרסס אוטונומי שמתנהל בכוחות עצמו, גם מרסס וגם קוטף עגבניות. "פיתחנו את כל מערכת הריסוס של המרסס, בשיתוף חברה אחרת. שיווקנו כלים מודרניים כאלה לספרד והתגובות משם מדהימות" מספר אלי רז.

מרסס מפוח אוטונומי לחממות
מרסס מפוח אוטונומי לחממות

בהזדמנות חגיגית זו מגלה אלי רז כי מדינה במזרח התיכון שמקימה חממות לעגבניות בשטח נרחב, רכשה מהחברה מרסס ממשפחת "סער". הוא אינו נוקב בשמה של המדינה מפאת רגישות הנושא, ומוסיף כי ראוי להמתין כדי לשמוע את חוות הדעת של הצד השני.

חברת "מרססי רז" הוקמה בשנת 1968 באזור התעשייה ראשון לציון ופעילה במתחם עד עצם היום הזה. ואף שכבר 54 שנים מאחוריה היא צעירה, תוססת, מפתחת ומייצרת, ובעיקר מתחדשת שנה אחר שנה.

VGI

חברת VGI ישראל עוסקת בפיתוח, ייצור ושיווק של תכשירים טבעיים לדישון צמחים. את התכשירים שלנו נהוג לסווג כיום כ"ביו-סטימולנטים". כל התכשירים שלנו מבוססים על מיצויים שונים של צמחי יבשה וצמחי מים, מהם אנו מפיקים חומרים פעילים ותרכובות אורגניות שביכולתם להעצים תהליכים מטבוליים בצמח ובקרקע. ראשית פעילות החברה בשנות ה 70' של המאה הקודמת, בחולות חבל ימית שבסיני, שם פעל המייסד שאול סלע ז"ל, למציאת פתרונות טבעיים לדישון גדולים חקלאיים באדמה חולית. תוך כדי עבודתו פיתח סלע מספר תרכובות שברבות הימים הפכו לתכשירים מסחריים. חברת VGI פועלת כחברה מסחרית מראשית שנות ה 90' של המאה הקודמת, מייצרת את תכשיריה בישראל ומוכרת לשווקי חקלאות וגינון בישראל ובארה"ב.

הסתמכות על כימיקלים לדישון גידולים חקלאיים במשך עשורים רבים מסבה נזקים סביבתיים ישירים ועקיפים, תורמת לדלדול קרקעות ותוך כך להעצמת פליטות פחמן דו חמצני ומזהמים נוספים. בשלושת העשורים האחרונים נעשים מאמצים רבים לצמצם את תלות הייצור החקלאי בכימיקלים מזהמים, ועם זאת לשמור על רמות ייצור גבוהות בכדי להאכיל את אוכלוסיית העולם שהולכת וגדלה. תחום הביו-סטימולנטים זוכה להכרה הולכת וגוברת בעשור האחרון, כחלק מפתרון בר קיימא לגידול צמחים ולייצור מזון. חברת VGI הישראלית שהיא מחלוצות התחום הזה בעולם, מרחיבה את פעילותה מדי שנה, תוך השקת תכשירים חדשים ופיתוח פתרונות יישומיים לאתגרים השונים של החקלאות המודרנית.

KF 10 1
KF 10

התכשירים שלנו מנגישים חומרים פעילים ותרכובות אורגניות הממוצות מצמחים, אל תוך ממשקים של טיפוח פוריות קרקע ודישון צמחים, ולא גורמים כל נזק לאדם, לצומח או לחי.

האצת התהליך המטבולי בצמח משמעו האצה של תהליך ההטמעה (פוטוסינטזה) ותוך כך העצמת יכולתו של הצמח לקשור ולקבע פחמן מהאטמוספירה לתוך התרכובות האורגניות מהן הוא בנוי. התכשירים שאנו מייצרים הם נוזליים, ניתן להגיש אותם לצמח ולקרקע במגוון שיטות, והחשוב מכל: די בכמות קטנה יחסית של התכשיר, ליטרים בודדים לכל דונם, בכדי להביא לתוצאה.

אנו פועלים הלכה ולמעשה לחיזוק הבסיס של מארג המזון הגלובלי בדרך של האצה, ואולי אף תיקון – מחזור הפחמן הגלובלי: אנו מעודדים את הצמחים לקשור יותר פחמן אטמוספרי ולהפכו לחומר אורגני צמחי, וזאת תוך הפחתת ההסתמכות על תהליכים הכרוכים בשחרור פחמן וחנקות לאטמוספירה: פחות דשן כימי שייצורו כרוך בהשקעת אנרגיה רבה, ופחות אנרגיה להובלת נפח גדול של דשן. הפחתת הדישון הכימי והחלפתו בחומרים אורגניים ממקור צמחי, מיטיבה עם אוכלוסיות המיקרואורגניזמים השוכנים בקרקע, מעצימה את פעילותם החיונית ותוך כך תורמת רבות לשיפור פוריות הקרקע ולהעלאת כמות הפחמן המקובעת בתוכה כחומר אורגני יציב (הומוס).

אמקול

חברת אמקול מייבאת לארץ, מזה עשרות שנים, את הכלים של בובקט, דוסאן, הידרומק ואמאן.

בובקט היא החברה שמביאה לעולם את מהפכת המיני ולמרות העובדה שעיקר התועלות של בובקט היו מוכוונות לתחום התשתיות, במשקים חקלאיים רבים בעולם משתמשים בכלים של בובקט. הסיבה לכך היא מגוון רחב של אביזרים שמתחברים לבובקט ומאפשרים לו להיות כלי רב תכליתי. אביזרים כמו המתעל, החובק, המסורים, המזלג, מבחר כפות ואפילו אביזר לניקוי חופים הם רק חלק מארגז כלים ענק של למעלה מ-100 אביזרים. אביזרים אלו הביאו רבים לראות בבובקט כלי שמתאים גם לתחומי הגינון והחקלאות.

ממש לאחרונה הוקמה בבובקט חטיבה חדשה שמוכוונת חקלאות וגינון עם הכלים שמותאמים לעבודה חקלאית: יעה פרקי קטן (שופל).  L23, L28, L75

הכלים החדשים האלו מביאים את כל היתרונות של בובקט ובמיוחד את L85.

L85 בובקט
L85 בובקט

מגוון הכלים שהם בעלי כושר הרמה גבוה, שעומד ביחס מפתיע למשקל הנמוך שלהם, מצוידים בצמיגים מיוחדים, המפחיתים משמעותית את הידוק הקרקע, על ידי  פיזור המשקל הנמוך של הכלי ומאפשרים שימוש בבובקט במגוון עבודות תוך שמירה על אוורור הקרקע.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ניהול משק החשמל בקיבוצים הפך למורכב במיוחד והוא כולל אחריות על רכישת חשמל ומכירתו, גביית תשלומים, תחזוקת תשתיות והיכרות עם הרגולציה המשתנה  * חברת משקי רם, שפועלת בכ-40 קיבוצים, מתמחה בכך ותוכל ולחסוך לכם
3 דק' קריאה
הצלם הבינלאומי נפתלי הילגר מגן-נר שבגלבוע נוסע ברחבי העולם, מגלה תרבויות לא ידועות ומצלם נופים ואנשים * בתמונותיו ניכרים סקרנות, רגישות והקשר האנושי שהוא ניחן בהם * מאז ה-7 באוקטובר הוא מקדיש חלק מזמנו
9 דק' קריאה
על הגדות פסח בהתיישבות העובדת  סדר הפסח הוא הטקס הביתי-משפחתי החשוב ביותר בשנה. לאורך ההיסטוריה קיימו אותו בארץ ובגולה, גם בתנאים קשים ובלתי אפשריים כמעט. העיסוק המרכזי הוא קריאה בהגדה של פסח. במאות השלוש-עשרה
3 דק' קריאה

הרשמו לניוזלטר

השאירו את הפרטים והישארו מעודכנים!

דילוג לתוכן