יבול שיא
הרפת והחלב
עמית יפרח תנועת המושבים

עמית יפרח יו"ר התאחדות חקלאי ישראל

< 1 דק' קריאה

שיתוף:

מזכ"ל תנועת המושבים, עמית יפרח נבחר לכהן כיו"ר התאחדות חקלאי ישראל, ארגון הגג של כל התנועות המיישבות והארגונים החקלאיים בארץ.

יפרח, נשוי + 4, ממושב ערוגות, בעל תואר ראשון במשפטים ותואר שני במדיניות ציבורית מאוניברסיטת תל אביב, מכהן בשנה וחצי האחרונות כמזכ"ל תנועת המושבים ולפני כן כיהן כ-15 שנה כיועמ״ש וכמנהל אגף הקרקעות ואגודות השיתופיות בתנועת המושבים. יפרח מחליף את מאיר צור שמונה להיות ראש המועצה האזורית ערבה תיכונה כיו"ר התאחדות חקלאי ישראל.

מאז שנבחר לתפקידו כמזכ"ל תנועת המושבים, התמודד יפרח יחד עם ההנהגה החקלאית עם אתגרי הקורונה ויחד קידמו נושאים רבים ומשמעותיים עבור ההתיישבות והחקלאות.

בין השאר נושא הארכת מס מעסיקים לעובדים הזרים בחקלאות, פיצויים לחקלאים במושבים הפועלים תחת איחוד עוסקים על תקופת הקורונה, קבלת סיוע למגדלי התבלינים והפרחים לייצוא ועוד.

יפרח נחשב בהנהגת החקלאים לאחד המגנים הבולטים לשמירה על הקרקע החקלאית והשטחים הפתוחים ולחיזוק החקלאות הישראלית והייצור המקומי. יפרח הינו אף המוזמן הקבוע בישיבות מועצת רמ״י כנציג ההתיישבות העובדת.

עמית יפרח יו"ר התאחדות חקלאי ישראל

מזכ"ל תנועת המושבים ויו"ר התאחדות חקלאי ישראל הנבחר, עמית יפרח: "אני מודה להנהגת החקלאים – לראשי התנועות המיישבות ולראשי הארגונים החקלאיים על בחירתי לתפקיד משמעותי לחיזוק החקלאות הישראלית."

"תפקידה של התאחדות חקלאי ישראל הוא בראש ובראשונה לשמור על האינטרסים של החקלאים, על כל ענפי החקלאות ולחזק את מעמד החקלאות הישראלית בכנסת ובממשלה."

"אנו פועלים כיום לקדם יחד עם משרד החקלאות את הנושאים שכבר התחלנו לקדם מול הכנסת הקודמת כמו חיזוק המשק המשפחתי, המשך התכנון בענף החלב ובענף ההטלה, מדיניות ייבוא מרוסנת והתנגדות להעלאת מחירי המים לחקלאות"

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בעונה זו של השנה מגדלים רבים נתקלים במחלת הפרצית בעדרים. על מנת לעשות קצת סדר בנושא, אכתוב הסבר פשוט שישפוך קצת אור על המחלה יוסי לאפר – יועץ מקצועי בין-לאומי. josephlepar@gmail.com הפרצית היא מחלת
3 דק' קריאה
עברה שנה וחצי מאז האדומות הגיעו מטקסס *תמונה ראשית: פרה שנרצעה פסולה מלכתחילה – תמונות מאתר כיפה לא להאמין, אבל בהודעת החמאס על הסיבות לפתיחת המלחמה עלה הטיעון, שבמיקום סודי ביהודה ושומרון, נמצאת קבוצה
7 דק' קריאה
חדשות מן העבר, חלק א גזע בקר לייצור חלב בחוברת של יוסף קריגר, אחד ממייסדי רמתיים, בשם "מזכרונותיו של ציוני", מופיעים פרטים מעניינים על יבוא בקר מהולנד, בראשית שנות ה-20 של המאה שעברה. יוסף
5 דק' קריאה
מדוע מחירי הבשר בעלייה ומחיר פרה ועגלה עלה מאוד? איך משפיעה המלחמה על הקורה בענף הבשר ועוד נושאים, שצוות בני בקר במפעלי העמק, מתמודד איתם בכל יום ביקור במכרז הבקר השבועי… מה תפקיד הארגון
5 דק' קריאה
עם קמינסקי בהובלת חלב בגולן מחלבת הגולן התחילה לעבוד מחדש בחודש מאי 23 תחת חברת זן לכול.  תחילה קיבלה חלב מתנובה ובתחילת השנה, יצאה לדרך עצמאית וקיימה מכרז לקליטת חלב ישירה והובלה למחלבה. במכרז
6 דק' קריאה

הרשמו לניוזלטר

השאירו את הפרטים והישארו מעודכנים!

דילוג לתוכן