יבול שיא
הרפת והחלב
פולקסוואגן 2 1

פולקסווגן אמארוק

2 דק' קריאה

שיתוף:

אמת מידה חדשה לפיקאפ 4X4

התערוכה מתקיימת גם השנה במעיין חרוד ותצא לדרכה, ביום ה-24 באוקטובר וגם ביום למחרת, ה-25 באוקטובר. אירוע שנתי ייחודי, שיציג את מגוון התשומות החקלאיות בענפים השונים ואת החדשנות המתקדמת של ישראל וכן דיונים מעשיים, שאותם יובילו טובי החוקרים והמדענים, שיעסקו בסוגיות המלוות את החקלאי הישראלי יום-יום, שעה-שעה. קיבצנו כאן את סיפוריהם של כמה מהחברות, שיציגו את תוצרתן באירוע הקרוב. כל מה שנותר לכם, חקלאינו המסורים והנאמנים, לבוא ולפקוד את התערוכה "שלנו" למענכם.

פולקסווגן מסחריות החלה לשווק בישראל את הדור השני והכל חדש של הסופר-פיק אפ – אמארוק – הנושא בשורה של שיפור מהותי ביכולת העבודה, חווית הנסיעה ומערכות הבטיחות האקטיביות.

פולקסווגן אמארוק החדש מתבסס על שלדת סולם חדשה, קשוחה ועמידה, בעלת בסיס גלגלים ארוך יותר ותא נוסעים מרווח משמעותית מבעבר. בחזית תמצאו מנוע טורבו-דיזל V6 מתקדם בנפח 3.0 ל' המפיק 240 כ"ס ו-61 קג"מ – חזק יותר מכל מנועי הדיזל האחרים בקבוצתו. הכוח האדיר יורד לקרקע דרך מערכת הנעה מתקדמת המאפשרת הנעה לכל הגלגלים וגם, לראשונה באמארוק, יחס LOW לעבודת שטח מאומצת. בנוסף, מצויד האמארוק כסטנדרט, בתיבת הילוכים אוטומטית עם 10 הילוכים, אפשרות לתפעול ידני וגם נעילת דיפ' אחורית מקורית ובקרת ירידה במדרון DAC – מקורית. חבילה המבטיחה בטיחות מירבית בגרירה ובכל תנאי השטח.

בהיצע שתי רמות אבזור: סטייל ו-אוונטורה כאשר האחרונה היא הבכירה וכוללת חישוקי גלגל 20 אינץ', מערכת שמע פרימיום מבית הרמן-קרדון ואבזור נוחות רב. שתי הרמות כוללות חבילת אבזור עשירה ביותר, כסטנדרט, ובה תמצאו אמבטיה מקורית לארגז המטען, קשת העמסה, מדרכי צד, מיגון גחון מקורי וגם וו-גרירה נשלף.

פולקסוואגן 2 2

בתוך תא הנהג המרווח תפגשו ממשק דיגיטלי ממסך 12 אינץ' עם חיבורי אנדרואיד-אוטו ואפל קארפליי אלחוטיים, מערכות סיוע לנהג ובטיחות אקטיביות רבות ובהן בקרת שיוט אדפטיבית, בלימת חירום אוטומטית, תיקון סטיה מנתיב ועוד.

בנוסף, לאמארוק החדש גם בורר מצבי נהיגה המאפשר לעבור בין מצב רגיל ומצב חסכון בדלק, לבין מצבי שטח שונים וגם מצב גרירה ונשיאת משקלים. עד כ-933 ק"ג בארגז הגדול וגרירה של עד 3,500 ק"ג. בכל אחד מהמצבים האלו ישתנו מפות הניהול של המנוע, העברת הכוח, בקרת האחיזה ומערכות הייצוב השונות כדי לעשות את החיים עוד יותר קלים ונעימים בכל אתגר או משימה עמה תתמודדו. בואו לגלות עוד ולחוות בעצמכם את פולקסווגן אמארוק החדש. תשכחו מהטנדר כי האמארוק הוא סופר-פיקאפ.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

סנדי קסלר היא מורה לפלדנקרייז, מדריכת פילטיס – מדריכת רכיבה על סוסים ולרכיבה טיפולית ובמשך עשור ניהלה חווה טיפולית בביתה ברמת רזיאל * את שיטת ה-"BUZZ" פיתחה קסלר מלכתחילה עבור רוכבי סוסים, כדי לאפשר
5 דק' קריאה
רגע לפני שריקת הפתיחה של המשחקים האולימפיים ביולי יצא לאור הספר "אולימפיאדה זה הרבה יותר מספורט", שנותן כבוד למפעל הספורט החשוב הזה * מחבר הספר רמי ארז מספר על הסודות שמאחורי המשחקים, על תהילת
8 דק' קריאה
טורניר היורו הסתיים אבל לכל המכורים לספורט אין חשש, כי ב-26 ביולי כבר מתקיים טקס הפתיחה של אולימפיאדת פריז 2024 * המשלחת הישראלית תמנה 88 ספורטאיות וספורטאים שיתחרו ב-17 ענפי ספורט, מתוכם אנחנו מציגים
4 דק' קריאה
עמית יפרח: לאנרגיה הירוקה רווח משולש – לחקלאי עצמו – וודאות כלכלית בעולם של אי ודאות בחקלאות, לאגודות וכמובן למדינה – לייצר עבורה אנרגיה ירוקה כיעד לאומי  תנועת המושבים קיימה ביום ראשון השבוע כנס
4 דק' קריאה
סקירה קצרה על החברה חברת "דגניה תעשיות בע"מ" נוסדה בשנת 1956ומחולקת כיום לשתי חטיבות: חטיבת מדחסים "אהליאב איירמק" – משווקת מדחסים בוכנתיים מיציקת ברזל באיכות גבוהה, מדחסים בורגיים איכותיים, מדחסים אחרים ומוצרים נוספים בתחום.
3 דק' קריאה

הרשמו לניוזלטר

השאירו את הפרטים והישארו מעודכנים!

דילוג לתוכן