יבול שיא
הרפת והחלב
תערוכה חקלאית

משרד החקלאות תומך בהשתתפותן של חברות ישראליות בתערוכת Fruit Logistica 2022

< 1 דק' קריאה

שיתוף:

משרד החקלאות ופיתוח הכפר תומך בהשתתפותן של שבע חברות ישראליות בתערוכת Fruit Logistica 2022 בביתן הישראלי בתערוכה הבינלאומית, שהוקם על ידי מכון היצוא הישראלי ומשרד החקלאות.

התערוכה  אשר החלה היום (5.4.22) ונמשכת שלושה ימים, בברלין שבגרמניה, מארחת כ-2,000 חברות מ-86 מדינות שונות, ומציגה שבע חברות ישראליות בשלל חידושים מהשנה האחרונה. השתתפות משרד החקלאות בביתן הישראלי מהווה חלק ממאמצי המשרד לקידום היצוא החקלאי הישראלי.                                 

המשרד שואף בתמיכתו להגדיל את הנראות של חברות ישראליות צעירות, ולספק להם מקפצה לשותפויות ברמה הבינלאומית.

הביתן הישראלי כולל את החברות הישראליות הבאות: 2BFresh\TAPKIT hydroponic systems, BEN-DOR FRUITS, Bless S.R, CLARIFRUIT, Mor International, Negev Produce, SaveFoods. את משרד החקלאות ופיתוח הכפר מייצג בכנס דוד אופטובסקי, הנספח החקלאי לאיחוד האירופי.

Fruit Logistica היא תערוכה בינלאומית שנתית העוסקת בתוצרת החקלאית הטרייה ומספקת תמונה מלאה לגבי החידושים העדכניים, המוצרים והשירותים המוצעים בתחום.

זוהי תערוכת הפירות והירקות הגדולה ביותר בעולם, עם 3,300 ביתנים ו-72,000 מבקרים נכון לשנת 2020. לאור זאת, תערוכה זו פותחת אפשרויות מסחר ונטוורקינג בין חברות וגופים שונים ברמה הגלובאלית.  התערוכה מתקיימת השנה במתכונת פיזית, לאחר ששנה שעברה בוטלה עקב מגפת הקורונה העולמית.

שר החקלאות ופיתוח הכפר, עודד פורר: "אירועים בינלאומיים כמו Fruit Logistica הם פלטפורמה נהדרת להצגת החדשנות הישראלית במלוא הדרה וקידום המסחר החקלאי הבינלאומי. החברות אשר מייצגות את ישראל בתערוכה, ובכלל כל העוסקים בחקלאות הם אלו שהופכים את ישראל למוקד ידע חקלאי בסדר גודל בינלאומי, ולמעצמה חקלאית ייחודית בעולם. נמשיך לתמוך בקידומה של החקלאות הישראליות, גם מקרוב וגם מרחוק".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ניהול משק החשמל בקיבוצים הפך למורכב במיוחד והוא כולל אחריות על רכישת חשמל ומכירתו, גביית תשלומים, תחזוקת תשתיות והיכרות עם הרגולציה המשתנה  * חברת משקי רם, שפועלת בכ-40 קיבוצים, מתמחה בכך ותוכל ולחסוך לכם
3 דק' קריאה
הצלם הבינלאומי נפתלי הילגר מגן-נר שבגלבוע נוסע ברחבי העולם, מגלה תרבויות לא ידועות ומצלם נופים ואנשים * בתמונותיו ניכרים סקרנות, רגישות והקשר האנושי שהוא ניחן בהם * מאז ה-7 באוקטובר הוא מקדיש חלק מזמנו
9 דק' קריאה
על הגדות פסח בהתיישבות העובדת  סדר הפסח הוא הטקס הביתי-משפחתי החשוב ביותר בשנה. לאורך ההיסטוריה קיימו אותו בארץ ובגולה, גם בתנאים קשים ובלתי אפשריים כמעט. העיסוק המרכזי הוא קריאה בהגדה של פסח. במאות השלוש-עשרה
3 דק' קריאה

הרשמו לניוזלטר

השאירו את הפרטים והישארו מעודכנים!

דילוג לתוכן