יבול שיא
הרפת והחלב
Aquestia מערכות הולכת נוזלים

א.ר.י ודורות מגופי מים, משלימות הליך מיזוג תחת חברה חדשה בשם אקווסטיה Aquestia

2 דק' קריאה

שיתוף:

עסקת המיזוג בין השתיים שיצאה לדרך לפני כשנה בהיקף של כ-100 מיליון דולר (בתצורה של החלפת מניות), כוללת גם את חברת OCV, הפועלת באוקלהומה, ארצות הברית, המתמחה בייצור והפצה של מגופי בקרה הידראוליים אוטומטיים ונרכשה ע"י Mat holding בשנת 2018. את החברה החדשה Aquestia, בעלות Mat holding(51%) וקיבוץ כפר חרוב (49%), מנהל גיא שגיא אשר שימש בתפקידיו האחרונים כסמנכ"ל התפעול של חברת נטפים וכמנכ"ל IDE טכנולוגיות מים

מיזוג 3 החברות תחת חברה אחת, הופך את Aquestia  להיות מהמובילות בעולם בייצור מוצרים ופתרונות להגנה על מערכות מים והולכת נוזלים הפועלת במספר גדול של סגמנטים: מערכות הולכת מים • חקלאות, גינון ונוף • מערכות הולכת שפכים • יישומים תעשייתיים בתחומי מכרות, מי נטל, התפלת מים • כיבוי אש • תדלוק תעופה • מערכות מים מסחריות • טיפול במים וסינון • מדידת מים.

Aquestia אקווסטיה מערכות הולכת נוזלים

ל-Aquestia נוכחות בינלאומית חזקה עם 11 חברות בנות ויחידות עסקיות בארצות הברית, ספרד, איטליה, גרמניה, סין, דרום אפריקה, צרפת, ברזיל, ארגנטינה, מקסיקו והודו ומוצרי החברה ישווקו בכ- 140 מדינות.

בחברה עובדים כ-600 עובדים בשלושה אתרים: אתר בקיבוץ כפר חרוב בצפון הארץ, אתר בקיבוץ דורות בדרום הארץ ואתר בטולסה, אוקלהומה, ארה"ב. Aquestia  Aqua), המילה הלטינית שמשמעותה מים, ו-Quest, שמשמעותה מסע אל עבר מטרה נעלה), מחויבת לאיכות בלתי מתפשרת ולהגנה על הסביבה ועומדת במגוון תקנים בינלאומיים ביניהם ISO 9001:2015, ISO 14001:2015 ו-ISO 45001:2018. Aquestia  בעלת יותר מ-30 פטנטים רשומים עד כה.

מנכ"ל Aquestia גיא שגיא

"מטרתנו היא ליצור חברה מובילה בשוק העולמי בתחום השליטה וניהול של מערכות הולכת נוזלים, תוך שימוש בטכנולוגיות ופתרונות מתקדמים לחיזוק הקשר ויצירת הזדמנויות חדשות עבור לקוחותינו, הן בישראל והן ברחבי העולם."

"החברה החדשה והמאוחדת מספקת ללקוחותינו שירות שאין דומה לו בתעשייה תוך שילוב ניסיון רב שנים, כר נרחב ועשיר של ידע ומומחיות ומגוון רחב של פתרונות ושירותים."

"אנחנו מטמיעים במוצרינו פתרונות דיגיטליים לניהול רשתות מים ושפכים, אשר מגדילים את יעילות אספקת המים, משפרים את השירותים, מפחיתים עלויות, מאריכים את מחזור חיי התשתית ומעל הכול תורמים לשימוש אחראי במשאבים".

"בכוונתנו למנף את המיזוג לחדירה לטריטוריות נוספות כדוגמת מדינות המפרץ הפרסי, ודרום מזרח אסיה. כמו-כן, ובדומה לתחומים רבים אחרים בתעשיה, אנו משקיעים את מרצנו במתן פתרונות המשלבים טכנולוגיות IOT יחד עם AI על מנת לענות על צרכי הלקוחות שלנו"

" אם מדובר בטיפול חכם בהצפות, כפי שמדינתנו חווה מדי שנה, אם בחסכון אנרגטי במערכות שאיבה, ואם בזיהוי מוקדם ומהיר של תקלות בקווי הולכת מים ונוזלים אחרים".

חברת א.ר.י אביזרים להולכת נוזלים בע"מ

חברת א.ר.י אביזרים להולכת נוזלים בע"מ, בבעלות קבוץ כפר חרוב, נמנית עם החברות המובילות בארץ ובעולם בתחום הפיתוח, הייצור וההפצה של אבזרים להולכת נוזלים.

החברה, שנוסדה בשנת 1970, מציעה פתרונות מתקדמים להגנה ובקרה על קווי זורמים, מים ושפכים ומפתחת מוצרים המיועדים לשימושים בתחום אספקת המים למערכות עירוניות, חקלאות וגינון, וכן, שסתומים המותאמים למערכות ביוב, התפלת מים, תעשיה ומכרות. כמו כן, החברה מספקת ייעוץ מקצועי לציבור לקוחותיה במפעל ובאתרי ההתקנה. לא.ר.י 7 חברות בנות ברחבי העולם.

דורות מגופי פיקוד ובקרה

דורות מגופי פיקוד ובקרה הוא מפעל המגופים הוותיק בישראל אשר נוסד בשנת 1946 ועוסק בייצור ושיווק מגופים מכנים והידראוליים, מדי מים ומשחררי אוויר לתעשייה, חקלאות, לכיבוי אש, ולמערכות להולכת מים. החברה מייצאת מוצרים לשבעים מדינות. לדורות מספר חברות בת במקסיקו, באיטליה בסין, ארצות הברית ובאוסטרליה. דורות נרכשה בשנת 2014 ע"י  קבוצת MAT Holding הספרדית.

OCV יצור והפצה של מגופי בקרה הידראוליים

OCV, הפועלת באוקלהומה, ארצות הברית, מתמחה בייצור והפצה של מגופי בקרה הידראוליים אוטומטיים עבור מגוון תעשיות, ומתמקדת בתחום הדלק הנוזלי וכיבוי אש. ב2018 נרכשה החברה ע"י קבוצת MAT Holding וצורפה לחברת דורות.

Aquestia אקווסטיה מערכות הולכת נוזלים | צילום: יח"צ

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*תמונה ראשית: מאיר יפרח, מזכיר ארגון מגדלי ירקות כל יום אני נדהם מחדש מהרעיונות ההזויים של המשרד. הבעיה היא לא שינוי שם כזה או אחר, הבעיה היא מה עושים עם משרד שאיבד את דרכו
הנהלת האגודה אישרה את מינויו של טל יפת (44), מקיבוץ רגבים לתפקיד מנכ"ל "החקלאית".  טל נכנס לתפקידו באופן רשמי ב-17 במרץ. בתפקידו האחרון ניהל טל את הפעילות העסקית של המושב השיתופי מי עמי. בחזקתו
< 1 דק' קריאה
משרד החקלאות יגיש בימים הקרובים הצעת מחליטים לאישור הממשלה לגיבוש תכנית לאומית לביטחון מזון שתכלול גיבוש יעדים לאספקת המזון לכלל האוכלוסייה שר החקלאות, ח"כ אבי דיכטר: "מדובר במהלך חסר תקדים, אנחנו, במשרד החקלאות, מובילים תהליך
< 1 דק' קריאה
הגברת גליה: " אז הם נכנסו למקלטים, התעצבנו ממה שראו, פנו אליך בטענות ואז הנושא היה צף. כשנגמר הבלגן הביטחוני הנושא שוב נעלם מתחת לשטיח – אין לאנשים זמן, אין להם כוח, כן ביום
ב-7.10 יצאה יעל ופתחה את כל המקלטים במושב נהלל, בדקה מה מצבם והובילה לטיפול, שיהיו כשירים ומוכנים במידה ויהיה צורך לשהות בהם * יעל אלון שפירא היא ד"ר לרפואה סינית ונציגת "מעברים בעמק" בנהלל,
9 דק' קריאה
הזמרת שולה חן, ילידת נהלל, הופתעה לגלות שהשיר שלה "בוא הביתה" מופץ כמביע תחינה לשחרור החטופים מעזה * בראיון לעדינה בר-אל היא מעלה זיכרונות מילדותה ונעוריה בנהלל ומן השירות בלהקת הנח"ל ומספרת על הקריירה
9 דק' קריאה

הרשמו לניוזלטר

השאירו את הפרטים והישארו מעודכנים!

דילוג לתוכן