יבול שיא
הרפת והחלב
רבשצים

הושג פתרון בין משרד הביטחון, ראשי המועצות האזוריות וההסתדרות הלאומית

< 1 דק' קריאה

שיתוף:

משרד הביטחון בוחן עידכון ושיפור שכרם, שינויים בחוזה, ותקודם חקיקה שמוביל חה״כ אבי דיכטר

משרד הביטחון ראשי המועצות האזוריות: בשבוע שעבר התקיימה פגישה בלשכתו של מנכ"ל משרד הביטחון אודי אדם ובהשתתפות יו"ר מרכז המועצות האזוריות שי חג׳ג׳, ראש מועצת בקעת הירדן דוד אלחייני וראש מועצת עמק הירדן עידן גרינבאום, קב"ט ממ"א אורי בן יהודה, ראש היחידה להתיישבות במשרד הביטחון נוחי מנדל, יועץ שהב"ט לענייני התיישבות אבי רואה, סמנכ"ל כח אדם והמשנה ליועמ"ש משהב"ט.

משרד הביטחון ראשי המועצות האזוריות

בפגישה סוכם, כי בשנה הקרובה יעביר משרד הביטחון את התקציב למועצות האזוריות וייחתם חוזה חדש, עם השינויים שביקשו ראשי המועצות. בנוסף, משרד הביטחון יבחן העלאת שכרם של הרבשצים.

במקביל, יו"ר ועדת חוץ וביטחון, חה"כ אבי דיכטר, פועל לקידום חקיקה שתסדיר את מעמדם, תפקידם וסמכויותיהם של רכזי ביטחון שוטף צבאי (הרבשצ"ים).

שי חג׳ג׳: "הסיכום אליו הגענו עם משרד הביטחון הוא סיכום טוב מאוד. נראה כי שכרם יעלה וכל השינויים בחוזה העסקה שביקשנו התקבלו. אני מאמין כי החקיקה שמוביל חה"כ אבי דיכטר תעבור בכנסת הבאה. תפקיד הרבש״צ משמעותי ותפקידנו לשמור על תנאים נאותים עבורם וזה מה שעשינו."

יואב שמחי, יו"ר ההסתדרות לאומית, בירך על ההבנות שהושגו עם מנכ״ל משרד הביטחון: "נמשיך להעניק לרכזי הביטחון את הגב המקצועי והארגוני ככל שיידרש בהמשך הדרך ונפעל יחד להסדרת החקיקה בעניין רכזי הבטחון."

דוד אלחייני: "הסיכום מסדיר את צורת העבודה של משרד הביטחון מול הרשויות ונותן פתח לחקיקה להסדרת מעמדם של הרבשצים כעובדי משרד הביטחון."

עידן גרינבאום: "הרבשצים עושים מלאכת קודש – בעמק הירדן ובמרחב הכפרי בכל הארץ. אין מחיר לתחושת הביטחון שהם מעניקים בשיגרה ובמקרי חירום."

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ניהול משק החשמל בקיבוצים הפך למורכב במיוחד והוא כולל אחריות על רכישת חשמל ומכירתו, גביית תשלומים, תחזוקת תשתיות והיכרות עם הרגולציה המשתנה  * חברת משקי רם, שפועלת בכ-40 קיבוצים, מתמחה בכך ותוכל ולחסוך לכם
3 דק' קריאה
הצלם הבינלאומי נפתלי הילגר מגן-נר שבגלבוע נוסע ברחבי העולם, מגלה תרבויות לא ידועות ומצלם נופים ואנשים * בתמונותיו ניכרים סקרנות, רגישות והקשר האנושי שהוא ניחן בהם * מאז ה-7 באוקטובר הוא מקדיש חלק מזמנו
9 דק' קריאה
על הגדות פסח בהתיישבות העובדת  סדר הפסח הוא הטקס הביתי-משפחתי החשוב ביותר בשנה. לאורך ההיסטוריה קיימו אותו בארץ ובגולה, גם בתנאים קשים ובלתי אפשריים כמעט. העיסוק המרכזי הוא קריאה בהגדה של פסח. במאות השלוש-עשרה
3 דק' קריאה

הרשמו לניוזלטר

השאירו את הפרטים והישארו מעודכנים!

דילוג לתוכן