יבול שיא
הרפת והחלב
מתוך טייגר בסלקום

"טייגר" מבית HBO

2 דק' קריאה

שיתוף:

"טייגר"

"טייגר" מבית HBO : כשהחלה תנועת 'מי טו' לצבור תאוצה, ישבנו אני וחבריי לשיחת מרפסת תחת השמש ושוחחנו על סוגיות של ההטרדות המיניות, מקרי האונס שנחשפים לציבור ושערוריות המין של רבים וגרועים.

כך דיברנו על חוסר האיפוק של טורפים מיניים, על העבר, ההווה ועל העתיד של התופעה הזאת, כאשר בשלב כלשהו בשיחה כל אחד מאיתנו (גברים ונשים) הבין שגם הוא חווה הטרדה כזאת או אחרת, והיו אפילו כאלה שהבינו שאולי אפילו הם אמרו פעם למישהו מילה או משפט לא נעים, שהתפרש כמטריד והגענו למסקנה שאולי גם אנחנו לא חפים מטעויות.

לקראת סוף השיחה גילינו שכמעט כל אדם בכיר בתחומו (או אנונימי) בוודאי עשה משהו שאינו ראוי או שפגע באחר, מתישהו וה'ניים דרופינג' בנוגע לכל השחקנים והבימאים שהערצנו, בנוגע לפוליטיקאים וכוכבי הילדים שהתגלו כטורפים מיניים, גרם לנו לפליאה בכול פעם שמישהו נקב בשמו של אדם מפורסם שנכשל ביכולתו לשמור את יצריו המיניים בכיס. כך הגענו למסקנה שהסיסמא 'me too'  יכולה באופן חופשי להמשיך לסיסמאות כמו ""him too?! ואפילו ל-"I am". כך הרכנו ראש, בבושה.

"טייגר" הוא סרט תעודה בשני חלקים שמספר על עלייתו נפילתו והקאמבק המפואר של אייקון הספורט, מלך הגולף הבלתי מעורער טייגר וודס. הסרט מציג את המסירות והאובססיה של וודס לגולף מגיל צעיר שהטיסו אותו להצלחה מסחררת אך גם לתהום, ומשם הסתלסלו שוב לאחד הקאמבקים הגדולים בתולדות הספורט, עם ניצחונו בתחרות ה"מאסטרס 2019".

שני חלקי הסרט כוללים צילומים שלא נחשפו עד כה וראיונות עם אלו שמכירים את טייגר וודס הכי טוב, לרבות אהובתו הראשונה, נושא הכלים שלו, בני משפחה ורייצ'ל אוצ'יטל, האישה שעמדה במרכז שערוריית המין ששינתה את עולמו של וודס, וכעת מדברת בפעם הראשונה.

וודס הוא שם נוסף שעלה ב'ניים דרופינג', בהקשר של זה שהרס קריירה ונישואים בשל בחירות מיניות לא נכונות. לכן הוא נכנס לקטגוריית him too?! שלנו. את שני החלקים ביימו מת'יו האמאצ'ק וזוכה האמי מת'יו היינמן. ועל הפקת הפרויקט היה שותף זוכה האוסקר והאמי, אלכס גיבני.

("טייגר" – מבית HBO, בסלקום tv וב-yes)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ניהול משק החשמל בקיבוצים הפך למורכב במיוחד והוא כולל אחריות על רכישת חשמל ומכירתו, גביית תשלומים, תחזוקת תשתיות והיכרות עם הרגולציה המשתנה  * חברת משקי רם, שפועלת בכ-40 קיבוצים, מתמחה בכך ותוכל ולחסוך לכם
3 דק' קריאה
הצלם הבינלאומי נפתלי הילגר מגן-נר שבגלבוע נוסע ברחבי העולם, מגלה תרבויות לא ידועות ומצלם נופים ואנשים * בתמונותיו ניכרים סקרנות, רגישות והקשר האנושי שהוא ניחן בהם * מאז ה-7 באוקטובר הוא מקדיש חלק מזמנו
9 דק' קריאה
על הגדות פסח בהתיישבות העובדת  סדר הפסח הוא הטקס הביתי-משפחתי החשוב ביותר בשנה. לאורך ההיסטוריה קיימו אותו בארץ ובגולה, גם בתנאים קשים ובלתי אפשריים כמעט. העיסוק המרכזי הוא קריאה בהגדה של פסח. במאות השלוש-עשרה
3 דק' קריאה

הרשמו לניוזלטר

השאירו את הפרטים והישארו מעודכנים!

דילוג לתוכן