יבול שיא
הרפת והחלב
טקס חילופי שרים צחי הנגבי אלון שוסטר

טקס חילופי שרי החקלאות, במשרד החקלאות

< 1 דק' קריאה

שיתוף:

הבוקר (שני, 18.5.20) התקיים טקס חילופי שרים במשרד החקלאות, צחי הנגבי, השר היוצא ואלון שוסטר השר הנכנס. לנוכח נגיף קורונה, הטקס התקיים ללא קהל.

מתוך דבריו של השר היוצא, צחי הנגבי: " ״אני נפרד ממשרד החקלאות לאחר תקופה קצרה אך מאתגרת. מגפת הקורונה חייבה אותנו להתארגנות מהירה כדי להגיב ביעילות למשברים חריגים: מחסור בידיים עובדות, אגירה חסרת תקדים של ביצים, הפעלת עובדים מהבית, סגירת השווקים, סכנת כליה ליבול ההדרים, ועוד. עובדי המשרד בהובלתי ובהובלת המנכ״ל פעלו ברמה מקצועית גבוהה, והתוצאות ניכרות. נמשיך לפעול יחד לקידום יעדי החקלאות גם בכהונתי החדשה כשר ההתיישבות. בהצלחה!"

טקס חילופי שרי החקלאות

מתוך דברי השר הנכנס אלון שוסטר: "אני נכנס בשערי המקום הזה בענווה גדולה. עם כל ניסיוני בשירות הציבור, אני מתכוון ללמוד בטרם אחליט.

"אני בא מהכפר. בבית אבי, בקבוץ שלי, חייתי חקלאות. חלבתי עיזים במשק הילדים,  חשתי את רטט המנוע של הטרקטור כשנסעתי בשדות הקבוץ, הכנתי תערובת לפרות ולתרנגולות, תיחחתי תפוחי אדמה והשקיתי את שדות החיטה והכותנה, ניערתי שקדים, אספתי אבטיחים וקטפתי תפוזים.

"החקלאות בישראל היום איננה אותה החקלאות כבעבר. כיום היא מתועשת, מתקדמת, מודרנית. עושה שימוש בטכנולוגיות החדישות ביותר שהמוח האנושי הצליח לדמיין ולקיים. אך מהות התפקיד שאליו אני נכנס היום, הינה בניווטו של הגשמת חזון עמוס ובקיימותו לדורות.

"אתגרים רבים ניצבים לפתחנו, ובשילוב הידיים הנכון, בעבודה מאומצת ומשותפת, נוכל להם. נשכיל לייצר מזון טעים, בריא ובמחיר הגון, נשכיל לייצר מזון מבלי להרוס את הסביבה, נשכיל לשפר את רווחת בעלי החיים, בבית ובמשק, נשכיל לשמור על מרחבים פורחים ופתוחים, לשמחת לב תושבי מדינת ישראל, נשכיל לקיים התיישבות כפרית איתנה בגבולות הארץ, בצפון, בדרום ובמרכז."

טקס חילופי שרי החקלאות – צחי הנגבי ואלון שוסטר (צילום: עודד כרמי)

אלון שוסטר – שר החקלאות

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ניהול משק החשמל בקיבוצים הפך למורכב במיוחד והוא כולל אחריות על רכישת חשמל ומכירתו, גביית תשלומים, תחזוקת תשתיות והיכרות עם הרגולציה המשתנה  * חברת משקי רם, שפועלת בכ-40 קיבוצים, מתמחה בכך ותוכל ולחסוך לכם
3 דק' קריאה
הצלם הבינלאומי נפתלי הילגר מגן-נר שבגלבוע נוסע ברחבי העולם, מגלה תרבויות לא ידועות ומצלם נופים ואנשים * בתמונותיו ניכרים סקרנות, רגישות והקשר האנושי שהוא ניחן בהם * מאז ה-7 באוקטובר הוא מקדיש חלק מזמנו
9 דק' קריאה
על הגדות פסח בהתיישבות העובדת  סדר הפסח הוא הטקס הביתי-משפחתי החשוב ביותר בשנה. לאורך ההיסטוריה קיימו אותו בארץ ובגולה, גם בתנאים קשים ובלתי אפשריים כמעט. העיסוק המרכזי הוא קריאה בהגדה של פסח. במאות השלוש-עשרה
3 דק' קריאה

הרשמו לניוזלטר

השאירו את הפרטים והישארו מעודכנים!

דילוג לתוכן