יבול שיא
הרפת והחלב
shutterstock 1616455078

כללית – צעד לפני הבריאות שלך

2 דק' קריאה

שיתוף:

במרפאת כללית בכברי פועלים להגברת המודעות למחלת הסוכרת

מחלת הסוכרת היא אחת המחלות הנפוצות בעולם ושיעור החולים בה ממשיך לעלות. יתרה מכך, ישנם חולי סוכרת שלא אובחנו ואף לא מודעים לכך שהם חולים. על מנת להעלות את המודעות למחלה, ההתמודדות וכיצד ניתן למנוע אותה, צוות מרפאת כללית בקיבוץ כברי בראשות האחות ויולטה ברקובסקי מחוז חיפה וגליל מערבי בשיתוף סטודנטים לסיעוד מכללת עמק יזרעאל, יזמו למען תושבי הקיבוץ מפגש להגברת המודעות למחלת הסוכרת.
במסגרת המפגש הועבר מידע למשתתפים על מחלת הסוכרת והסיבות למחלה, מהם הסימנים, הסימפטומים, והסיבוכים שעלולים להיגרם בעקבות המחלה, דרכי מניעה וטיפול. המשתתפים הודו למארגנים על ערב חשוב זה ומסרו כי למדו רבות על המחלה וכיצד עליהם לשמור על בריאותם.

3

ערב נשי במרפאת כללית באחיהוד

במרפאת אחיהוד פועלים למען העלאת המודעות לגילוי מוקדם של סרטן השד

סרטן השד הוא הסרטן הנפוץ ביותר בקרב נשים בארץ ובעולם. מספר הנשים המחלימות מסרטן עולה בהתמדה בזכות גילוי מוקדם והגברת המודעות בקרב הציבור. לכן, על מנת להעלות את המודעות לגילוי מוקדם של סרטן השד ועידוד ביצוע בדיקת ממוגרפיה, האחות אורית ינקוביץ ממרפאת אחיהוד ארגנה ערב נשים בשיתוף פעולה עם מנהל הקהילה במושב. בערב מיוחד השתתפו נשים מהקהילה בגילאים שונים, אשר הקשיבו להרצאה מסמדר דוידוב שחוותה פעמיים את סרטן השד. היא סיפרה את סיפורה האישי והדגישה את החשיבות בביצוע בדיקת ממוגרפיה מוקדם ועד כמה זה סייע לה במלחמה נגד המחלה.

לסיום העבירה סמדר שהיא גם מנחה ומטפלת בשיטת NLP ודימיון מודרך, סדנא בשיטת NLP. הנשים מסרו כי התרגשו מסיפורה האישי של סמדר ולאורך ההרצאה הועברו תכנים ומסרים חשובים.

2

מרפאת כללית מצובה למען הקהילה

צוות מרפאת מצובה במחוז חיפה וגליל מערבי בכללית יזם אירועי בריאות לתושבי הקיבוץ

במסגרת שיתופי הפעולה של כללית עם הקהילה, צוות מרפאת מצובה יזם אירועי בריאות בקיבוץ. אירוע ראשון היה הפנינג בריאות עבור תלמידי הקיבוץ העולים לכיתה א' ולילדים שסיימו כיתה א'. הילדים ההורים והאחים נהנו משלל פעילויות כגון: פעילות גופנית עם מאמן כושר, הסבר על התנהלות נכונה ובטוחה בשמש והרצאה של שיננית על צחצוח נכון של השיניים. אירוע נוסף שיזמה והעבירה מיטל מנשס אחות המרפאה הוא מפגש נשי ייחודי לשם העצמה וריפוי דרך דמיון מודרך. המפגש לליווי רוחני, התבוננות פנימית על תהליכים שקורים לנו בחיים באופן כללי ועל תהליכים שנשים עוברות בחייהן. הנשים למדו התבוננות פנימית, דמיון מודרך, מדיטציה וכיצד ניתן לבצעה בביתן הפרטי. ההיענות הייתה גבוהה ואף ביקשו מפגשים נוספים.

1

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

סנדי קסלר היא מורה לפלדנקרייז, מדריכת פילטיס – מדריכת רכיבה על סוסים ולרכיבה טיפולית ובמשך עשור ניהלה חווה טיפולית בביתה ברמת רזיאל * את שיטת ה-"BUZZ" פיתחה קסלר מלכתחילה עבור רוכבי סוסים, כדי לאפשר
5 דק' קריאה
רגע לפני שריקת הפתיחה של המשחקים האולימפיים ביולי יצא לאור הספר "אולימפיאדה זה הרבה יותר מספורט", שנותן כבוד למפעל הספורט החשוב הזה * מחבר הספר רמי ארז מספר על הסודות שמאחורי המשחקים, על תהילת
8 דק' קריאה
טורניר היורו הסתיים אבל לכל המכורים לספורט אין חשש, כי ב-26 ביולי כבר מתקיים טקס הפתיחה של אולימפיאדת פריז 2024 * המשלחת הישראלית תמנה 88 ספורטאיות וספורטאים שיתחרו ב-17 ענפי ספורט, מתוכם אנחנו מציגים
4 דק' קריאה
עמית יפרח: לאנרגיה הירוקה רווח משולש – לחקלאי עצמו – וודאות כלכלית בעולם של אי ודאות בחקלאות, לאגודות וכמובן למדינה – לייצר עבורה אנרגיה ירוקה כיעד לאומי  תנועת המושבים קיימה ביום ראשון השבוע כנס
4 דק' קריאה
סקירה קצרה על החברה חברת "דגניה תעשיות בע"מ" נוסדה בשנת 1956ומחולקת כיום לשתי חטיבות: חטיבת מדחסים "אהליאב איירמק" – משווקת מדחסים בוכנתיים מיציקת ברזל באיכות גבוהה, מדחסים בורגיים איכותיים, מדחסים אחרים ומוצרים נוספים בתחום.
3 דק' קריאה

הרשמו לניוזלטר

השאירו את הפרטים והישארו מעודכנים!

דילוג לתוכן