יבול שיא
הרפת והחלב
הלב אומר תודה. עקרב הוקרה למתנדבים

עמק המעיינות: תודה למתנדבים

2 דק' קריאה

שיתוף:

עמק המעיינות: תודה למתנדבים: מתנדבים רבים בתחומים שונים ומגוונים פועלים ומקדישים שעות רבות מדי שבוע לפעילויות שנעשות למען ולטובת אנשי עמק המעיינות ותושביו בתחומים רבים ומגוונים: ביטחון, חינוך, קהילה, חברה ועוד. בערב חגיגי שנערך לכבודם במועצה נפגשו כולם יחד לאירוע הוקרת תודה, הענקת שי צנוע ולהרצאתו של פרופ' יורם יובל על המשמעות שיוצרת אושר.

יורם קרין, ראש המועצה אמר: "ההתנדבות נותנת משמעות. כאן בעמק היא מחברת בין מעגלים חברתיים, רב גילאיים, רב דוריים ורב מגזריים שונים. מרגש לדעת שיש לנו במועצה כל כך הרבה אנשים, שבוחרים לעשות ולתת למען אחרים, למען עולם ואזור טוב יותר. מעבר למשמעות האישית שיש לכל אחד ואחת שנותנים מעצמם, יש כאן משמעות ואמירה קהילתית אזורית. זו הזדמנות נהדרת להודות לכולם מקרב הלב על עבודה נפלאה ויוצאת דופן, תרומה לקהילה ותרומה לעמק."

רעות כהן, רכזת התנדבות במועצה, בירכה את הבאים ואמרה: "מרגש לראות כל כך הרבה אנשים שבוחרים לתת מעצמם ולעשות טוב. אתם, בעשייתכם המבורכת מביאים איש איש בדרכו את השינוי לעולם. אתם בוחרים להתעלות מעל העומס ומרוץ החיים ולתת מזמנכם ומלבכם למען הזולת. לשמחתנו,  אנו גרים בעמק שבו יש עשייה חברתית רחבה ולה שותפים אנשים רבים. האירוע מוקדש למתנדבים במרחב המועצתי שהם חוד החנית של תחום ההתנדבות בעמק."

עמק המעיינות: תודה למתנדבים

רימה סמדג'ה מנווה אור, אמרה בשם המתנדבים: "לכבוד הוא לי להיות שותפה למפעל ההתנדבות המיוחד בעמק שלנו. לפני 6 שנים הגיעה נכדתי לכיתה א' בביה"ס דקלים. יחד איתה הגעתי כסבתא, ואיתי עוד מתנדבות ומתנדבים, שלכל אחד סיפור אחר, אבל המשותף לכולנו הוא רצון  בלב לתרום ולתת. מהיום הראשון עטפו אותנו המורות והילדים בחום ואהבה, דאגו להכירנו באופן אישי, לפגוש ולשתף אותנו בכל הטקסים והחגיגות. היחס החם והחיבוק מעניק לנו תחושה של ערך ומשמעות רבה. בכל אחד מבתי הספר בעמק זוכים המתנדבים לאותה קבלת פנים והרגשה טובה של שותפות."

ריקי שחר, מפקחת תחום התנדבות – חיפה והצפון, אמרה: "התנדבות היא מתנה. התנדבות מעניקה אושר ומשמעות לנותן ולמקבל. כוחה של קהילה נמדדת בנתינה שלה –  בנתינה לאחר. כמעט כל חברה רוצה לעודד חבריה לתרום, והאולם הזה מדבר בעד עצמו. ניכר כי כל מי שנמצא פה היום בחר לפנות מזמנו, מעולמו ולתת משהו קטן כגדול לזולתו, בד"כ לאנשים שאתם לא מכירים, החיים בשכנות אליכם שלולא ההתנדבות אולי בכלל לא הייתם פוגשים אותם. כך שמעשה ההתנדבות יוצר גשר ומצמצם את הפערים והניגודיות השוררת בעולמנו, גשר המחבר בין עולמות ותורם לתחושת קהילתיות וחוסן."

המתנדבים שהוזמנו לאירוע קיבלו שי צנוע מהמועצה, נהנו מארוחת ערב, מהברכות והתודות ומהרצאה מאלפת של פרופ' יורם יובל, שלדבריו: התנדבות והחשיבות שלה להשפעה על חייהם של אנשים אחרים – נמצאת באחד המקומות הראשונים הגורמים לאנשים לחוש אושר ואף לאריכות חיים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ניהול משק החשמל בקיבוצים הפך למורכב במיוחד והוא כולל אחריות על רכישת חשמל ומכירתו, גביית תשלומים, תחזוקת תשתיות והיכרות עם הרגולציה המשתנה  * חברת משקי רם, שפועלת בכ-40 קיבוצים, מתמחה בכך ותוכל ולחסוך לכם
3 דק' קריאה
הצלם הבינלאומי נפתלי הילגר מגן-נר שבגלבוע נוסע ברחבי העולם, מגלה תרבויות לא ידועות ומצלם נופים ואנשים * בתמונותיו ניכרים סקרנות, רגישות והקשר האנושי שהוא ניחן בהם * מאז ה-7 באוקטובר הוא מקדיש חלק מזמנו
9 דק' קריאה
על הגדות פסח בהתיישבות העובדת  סדר הפסח הוא הטקס הביתי-משפחתי החשוב ביותר בשנה. לאורך ההיסטוריה קיימו אותו בארץ ובגולה, גם בתנאים קשים ובלתי אפשריים כמעט. העיסוק המרכזי הוא קריאה בהגדה של פסח. במאות השלוש-עשרה
3 דק' קריאה

הרשמו לניוזלטר

השאירו את הפרטים והישארו מעודכנים!

דילוג לתוכן