יבול שיא
הרפת והחלב
צוות הרכזים של חטיבת בני המושבים

צוות הרכזים של חטיבת בני המושבים מסכמים פתיחת שנה מעולה

2 דק' קריאה

שיתוף:

צוות הרכזים של חטיבת בני המושבים מסכמים פתיחת שנה מעולה. עידית תדהר, ממלאת מקום מנהל החטיבה: "עם 10,000 חניכים מרוצים, הצוות שמאחורי והשותפות האדירה עם הקהילות במועצות – השמים הם הגבול"

צוות הרכזים של חטיבת בני המושבים התחדשה בשנה האחרונה. מצד אחד – בחטיבה יש  התעקשות לשמור על המסורות, התרבות וההיסטוריה של בני המושבים ומצד שני – לבחור לשפר, לעדכן ולרענן את אופי הפעילות. הצמ"ר (צוות מרכז) של החטיבה מסכמים את תקופת פתיחת השנה וכבר מתרגשים לקראת ההמשך. זו הזדמנות טובה עבורנו להכיר את השמות והאנשים שמאחורי הפעילות.

"פתחנו שנה במעל מאה ישובים בבני המושבים," מספר מורן כרמלי, מנהל מחוז מרכז. "חלקים גדולים וחלקם קטנים, בחלק מסורות ותיקות וחזקות ובחלק צוות הדרכה חדש ורענן – ומה שמשותף לכולם הוא הרצון ליצור פעילות איכותית וקהילתית. אנחנו שמחים ונהנים מאוד מהעבודה עם ועדות הנוער ומחלקות הנוער המעולות ומהשותפות הפורה. האתגר שלנו – כל הזמן להשתפר, להתחדש וליצור פעילות מותאמת לקהילה ולצרכים של הישוב," הוא מסכם. "אני כבר אחרי שנים ארוכות של הדרכה וריכוז בבני המושבים ובמרחב הכפרי, כבר מעל 7 שנים," מוסיף אור פישר, ממרכז ההדרכה של החטיבה. "האתגר שלנו הוא לפתח תוכניות הדרכה מעולות, איכותיות שמתאימות ל-2020 ולצרכים המשתנים של החניכים והמדריכים. התברכנו בבני המושבים במדריכים הכי טובים בארץ."

מצטרפים אליהם אדם קמחי במחלקת הכספים, נעמה ברנשטיין רכזת שכבה י"ב, הדס כרם במרכז ההדרכה, עומרי בן חורין שמנהל את מחוז צפון, מור שבתאי ודניאל דלה רוקה שאחראים על תחום הדוברות והניו מדיה, רעות עטר שאחראית על תחום המטה והחדש שבחבורה – רועי יוסף, רכז המפעלים הנכנס. כולם אחרי שנים ארוכות של תפקידי הדרכה, ריכוז ומטה בבני המושבים ובשאר חלקי הנוער העובד והלומד.

"אנחנו מסכמים פתיחת שנה מעולה בתחומים השונים. סימנו יעדים לשליש השני – צמיחה וגדילה של החטיבה, מקסימום חניכים במפעלי התנועה ועלייה מתמדת ברף המקצועיות בהדרכה," מסכמת עידית תדהר, ממלאת מקום מנהל החטיבה. "עם 10,000 חניכים מרוצים, הצוות שמאחורי והשותפות האדירה עם הקהילות במועצות – השמים הם הגבול."

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ניהול משק החשמל בקיבוצים הפך למורכב במיוחד והוא כולל אחריות על רכישת חשמל ומכירתו, גביית תשלומים, תחזוקת תשתיות והיכרות עם הרגולציה המשתנה  * חברת משקי רם, שפועלת בכ-40 קיבוצים, מתמחה בכך ותוכל ולחסוך לכם
3 דק' קריאה
הצלם הבינלאומי נפתלי הילגר מגן-נר שבגלבוע נוסע ברחבי העולם, מגלה תרבויות לא ידועות ומצלם נופים ואנשים * בתמונותיו ניכרים סקרנות, רגישות והקשר האנושי שהוא ניחן בהם * מאז ה-7 באוקטובר הוא מקדיש חלק מזמנו
9 דק' קריאה
על הגדות פסח בהתיישבות העובדת  סדר הפסח הוא הטקס הביתי-משפחתי החשוב ביותר בשנה. לאורך ההיסטוריה קיימו אותו בארץ ובגולה, גם בתנאים קשים ובלתי אפשריים כמעט. העיסוק המרכזי הוא קריאה בהגדה של פסח. במאות השלוש-עשרה
3 דק' קריאה

הרשמו לניוזלטר

השאירו את הפרטים והישארו מעודכנים!

דילוג לתוכן