יבול שיא
הרפת והחלב
C FORCE 1000 OVERLAND

עופר אבניר מרחיבים את מגוון רכבי הפנאי-שטח של CF MOTO

4 דק' קריאה

שיתוף:

דגמי פנאי שטח חדשים ל- 2022 במותג CF: שני טרקטורונים חדשניים בנפחי 1000 סמ"ק

 CFORCE 1000 XC והדגם היוקרתי והמאובזר ביותר בשוק CFORCE 1000 OVERLAND  

  • דגמי הטרקטורונים מסדרת ה 1000 C FORCE המיועדים לחובבי השטח ברכיבה לשניים עם טכנולוגיה תכנון ועיצוב חדשניים מציעים ביצועים חזקים בכל תוואי שטח ובעסקה הטובה ביותר בשוק
  • דגמי הטרקטורונים מצוידים במנוע עוצמתי V-TWIN עוצמתי בנפח 1000 סמ"ק בעלי הספק של 75 כ"ס ומפרט טכני עם מכלולים ואבזור בסטנדרטים הגבוהים ביותר המעניקים חווית רכיבה עוצמתית ,ביצועי שטח מעולים  עם אמינות מוכחת ויכולת שרידות גבוהה לצד נוחות ובטיחות
  • דגמי סי-אף מוטו מציעים את העסקה המשתלמת ביותר בשילוב מושלם בין חווית רכיבה, אמינות מוכחת והמחיר הטוב ביותר בשוק.
  • קבוצת המרוצים של CFMOTO כבשה החודש בראלי ראלי טוניסיה את המקום הראשון והשני עם דגמי  CFORCE1000
  • CFORCE 1000 XC יעמוד על 74,959 ₪, CFORCE1000 OVERLAND יעמוד 81,950 ₪
C FORCE 1000
C FORCE 1000

תל אביב, ‏יום ראשון 10 אפריל 2022

עופר אבניר מרחיבים את מגוון דגמי השטח של CF MOTO עם השקת דגמים ל 2022 הכוללים שני טרקטורונים חדשניים בנפח 1000 סמ"ק: C FORCE 1000 XC והדגם היוקרתי והמאובזר ביותר בשוק C FORCE 1000 OVERLAND עם מחירים תחרותיים במיוחד: CFORCE 1000 XC יעמוד על 74,959 ₪, CFORCE1000 OVERLAND יעמוד 81,950 ₪. שני הטרקטורונים, CFORCE 1000XC ו- CFORFE 1000 OVERLAND מצוידים במנוע V TWIN  מוזרק דלק עם הספק עוצמתי של 75 כ"ס לצד חבילות אבזור נרחבות.

מותג CF MOTO, הקיים מעל 30 שנה, מפתח, מייצר ומשווק דגמי רכבי שטח, טרקטורונים, רכבי עבודה, אופנועים, מנועים, תיבות הילוכים וחלקי חילוף משנת 1989. המוטו ורוח המותג של CF MOTO, בתכנון ועיצוב בשיתוף עם סטודיו עיצוב הרכב הגדול ביותר באוסטריה, קיסקה (Kiska) הפועל עם יצרנים המובילים בתעשייה. הטרקטורונים ורכבי השטח של CFMOTO הוכיחו את אמינותם המצוינת  ויכולותיהם בתוואי שטח שונים, בזכות תכנון מוקפד, שימוש במכלולים של היצרנים המובילים בתעשיית הרכב ומפרט טכני עשיר עם מבנה מצוין המשלב חדשנות וקשיחות לעמידות לאורך שנים כולל מערכות 4X4, הילוך כוח לעבודה בתנאים קשים, אפשרות נעילת דיפרנציאל קדמי לעבירות מיטבית, מתלים: לגיהוץ השטח .

לראייה ההישג מרשים של קבוצת המרוצים של היצרן CFMOTO רק החודש בראלי טוניסיה. ראלי הכולל שבעה ימי תחרות במדבר סהרה לאורך 2000 ק"מ שבסיומו שני ניצחונות לרוכבי קבוצת היצרן CFMOTO – אדומס גנציריוס ואנתאנס קאנופקניס כבשו את המקום הראשון והשני בקטגוריה!

CF MOTO
CF MOTO

רם עוזיאל סמנכ"ל עופר אבניר: "היצרן CF MOTO מצוי בצמיחה משמעותית וממשיך להוכיח יכולתיו החזקות בתעשיית רכבי השטח והטרקטורונים תוך כדי הרחבת היצע הדגמים עם תכנון מוקפד, עיצוב מרשים, מפרט טכני ואבזור מוביל המעניקים חווית רכיבה מושלמת המתבטאת ביכולות ניהוג מצוינות, אמינות מוכחת ושרידות ע"פ שנים לצד עלויות תחזוקה נמוכות. נתח השוק של דגמי CF MOTO נמצא בעלייה מתמדת המקבלת ביטוי הן בכלים החדשים ובפרט בדרישה של לקוחות לדגמי טרקטורוני CF MOTO בשוק יד 2 עם מחירי מכירה גבוהים. המותג CF MOTO בישראל סיים את שנת 2021 עם מכירות של 870 כלים וצמחיה של 68% לעומת שנת 2020 שגם היא היתה שנה של צמיחה משמעותית. אנו מצפים להממשך הצמיחה לשנת 2022 והתחזקות המותג לצד הרחבת היצע הדגמים".     

להלן סוגי הדגמים :

  • לארוז ולצאת לשטח בסטייל  ה- C FORCE 1000 OVERLAND

טרקטורון עוצמתי בעל מנוע V-TWIN מוזרק דלק עם הספק של 75 כ"ס והגה כוח מתוגבר חשמלי EPS.  

ה-CFORCE 1000 OVERLAND מצויד בחבילת אבזור מקורית הכוללת מגיני ידיים ומגן רוח אינטגרלי, מראות, פגוש קדמי HD הכולל כננת 3500 LB וצמד פנסי LED, מגן זווית גישה קדמי אלומיניום, ארגז מטען בנפח אחסון 146 ליטר (מפוצל 105 + 41 ליטר) הניתן לפירוק והרכבה מהירה אטום למים בתקן IP65 כאשר צמד הארגזים הינם מודולריים הניתנים לשינוי לאופי הרכיבה – רכיבת יחיד עם צמד ארגזים בנפח מלא 146 ליטר או עם ארגז 105 ליטר ומשטח מטען נוסף או רכיבה זוגית הכוללת מושב מורכב ועם ארגז 105 ליטר. בנוסף הכל כולל מגיני בוץ רחבים, חישוקי אלומיניום כולל "בד-לוק", פגוש אחורי, משענת גב לנוסע, פנסי LED ראשיים, שקע 12 וולט, צמד שקעי USB לוח שעונים דיגיטלי, וו גרירה.

הכלי מעניק יציבות מצוינת, גם במהירות גבוהות ויכולת עבירות מעולה בתוואי שטח שונים בזכות גיאומטריות היגוי מדויקת ומצוינת, שלדה חזקה מתקדמת וארבעה בולמים איכותיים בעלי מיכל גז עם אפשרות התאמה אישית בהתאם לסגנון הרכיבה בזכות כיוונון מהיר של כיווץ שיכוך ועומס קפיץ המספקים ביצועי אחיזה בקרקע ונסיעה חלקה בשטח טכני קשה.                        מתלה זרועות A כפולות מאלומיניום – קדמי וזרוע אחורית נגררת מספקים שיפור אחיזה בקרקע בלחיצת כפתור, משתלטת מערכת ה-4X4 החשמלית הכוללת אפשרות לנעילת הדיפרנציאל הקדמי לשיפור העבירות בשטח טכני. CFORCE1000 OVERLAND מגיע עם ווריאטור משופר תוצר החברה הקנדית CV TECH לביצועים ועם אמינות מוכחת ומופלאה.

מחיר   ההשקה של ה- CFORCE 1000 OVERLAND יעמוד 81,950 ₪

  • C FORCE 1000 XC –  טרקטורון הקרוס קאנטרי החזק

טרקטורון עוצמתי בעל מנוע V-TWIN מוזרק דלק עם הספק של 75 כ"ס. ה-C FORCE 1000 XC מצויד בהגה כוח מתוגבר חשמלי EPS לנוחות מפנקת ברכיבה טכנית. הכלי מעניק יציבות מצוינת, במהירויות גבוהות ויכולת עבירות מעולה בתוואי שטח שונים בזכות גיאומטריות היגוי מדויקת ומצוינת, שלדה חזקה מתקדמת וארבעה בולמים גז איכותיים בעלי אפשרות כיוונון מהיר של כיווץ שיכוך ועומס קפיץ.

בלחיצת כפתור, משתלטת מערכת ה- X44 החשמלית הכוללת אפשרות לנעילת הדיפרנציאל הקדמי לשיפור העבירות בשטח טכני. ה- C FORCE 1000 XC מתהדר ב- כננת LB3500, בולמי גז מתכווננים, בעלי מיכל גז עם אפשרות התאמה אישית בהתאם לסגנון הרכיבה בזכות כיוונון מהיר של כיווץ שיכוך ועומס קפיץ המספקים ביצועי אחיזה בקרקע ונסיעה חלקה בשטח טכני קשה. מתלה זרועות A כפולות מאלומיניום – קדמי וזרוע אחורית נגררת מספקים שיפור אחיזה בקרקע , חישוקי אלומיניום 14", ווריאטור משופר תוצר החברה הקנדית CV TECH לביצועים ועם אמינות מוכחת. בנוסף, חבילת האבזור העשירה של  הכלי  כוללת תאורת LED עוצמתית, מנעול לפתח מיכל הדלק, שקע 12 וולט וצמד שקעי USB, לוח שעונים דיגיטלי עם מרכז מידע.  

מחירו של C FORCE 1000 XC יעמוד על 74,959 ₪

טרקטורוני סי-אף מוטו מאפשרים לרוכב ליהנות מביצועים מלאי אדרנלין, נוחות ובטיחות, עיצוב חדשני, אבזור מקצועי ואמינות גבוהה מוכחת מזה שנים.

מחירון דגמי CF MOTO

דגםמחיר מחירוןמחיר השקה
C FORCE 1000 XC81,95074,950
C FORCE 1000OVERLAND88,95081,950

         *** המחיר אינו כולל אגרת רישוי בסך 466 ש"ח

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ניהול משק החשמל בקיבוצים הפך למורכב במיוחד והוא כולל אחריות על רכישת חשמל ומכירתו, גביית תשלומים, תחזוקת תשתיות והיכרות עם הרגולציה המשתנה  * חברת משקי רם, שפועלת בכ-40 קיבוצים, מתמחה בכך ותוכל ולחסוך לכם
3 דק' קריאה
הצלם הבינלאומי נפתלי הילגר מגן-נר שבגלבוע נוסע ברחבי העולם, מגלה תרבויות לא ידועות ומצלם נופים ואנשים * בתמונותיו ניכרים סקרנות, רגישות והקשר האנושי שהוא ניחן בהם * מאז ה-7 באוקטובר הוא מקדיש חלק מזמנו
9 דק' קריאה
על הגדות פסח בהתיישבות העובדת  סדר הפסח הוא הטקס הביתי-משפחתי החשוב ביותר בשנה. לאורך ההיסטוריה קיימו אותו בארץ ובגולה, גם בתנאים קשים ובלתי אפשריים כמעט. העיסוק המרכזי הוא קריאה בהגדה של פסח. במאות השלוש-עשרה
3 דק' קריאה

הרשמו לניוזלטר

השאירו את הפרטים והישארו מעודכנים!

דילוג לתוכן