יבול שיא
הרפת והחלב
תיירניות מירדן בערבה

תיירות אחרת: Show Me Israel & bless your hands

< 1 דק' קריאה

שיתוף:

Show Me Israel

תיירות אחרת: בסוף אוקטובר ביקרו כ-90 חברי קהילת סנט לואיס באזור מגידו ויקנעם, במסגרת המגה מישן "Show Me Israel". משלחת זו הינה משלחת קהילתית, המגיעה אחת לשלוש שנים לישראל, על מנת לחוות את ישראל באמצעות מפגשים, ביקורים, סדנאות והרצאות.
חברי המשלחת הגיעו לערב שותפות חווייתי ומיוחד, באולם האירועים "מקסימו" שביקנעם. לערב שנבנה על ידי צוות "שותפות ביחד יקנעם מגידו – אטלנטה סט. לואיס" של הסוכנות היהודית לישראל, הגיעו כ-50 חברי קהילת השותפות, החל מחברי וועדת ההיגוי הנוכחית, מתנדבים, מארחים, נציגי רשויות וכלה ברכזים, מנהלי שותפויות קודמים ומייסדי השותפות.
הערב כלל שיח בשולחנות העגולים, שנועד ליצור הכרות מעמיקה עם הישראלים הפעילים בשותפות, היכרות עם אזור השותפות וכמובן עם ההשפעה הגדולה של הפדרציה באזור השותפות, במסגרת תרומתה לתכנית המושבים ולקידום תכניות קשר בין הקהילה במגידו וזו שבסט. לואיס.
ראש המועצה האזורית, איציק חולבסקי, ברך והודה על התרומה הנהדרת והחשובה של קהילת סט. לואיס למגידו וליקנעם עילית. חולבסקי אף הודה למינדי פרידמן, סמנכ"ל הפדרציה על הובלת המשלחת והקשר עם הקהילה במגידו. הערב הסתיים בשמחה גדולה ובחוויה מוסיקאלי עשירה בהובלת יאיר וורמוט, ראש מחלקת המוזיקה של המועצה האזורית מגידו.

 

תיירניות לשלום – תיירות אחרת

בתזמון מרגש, בדיוק 25 שנה להסכם השלום ההיסטורי בין ישראל וירדן, זכו בעלות עסקי התיירות בערבה התיכונה לביקור של מובילות תיירות ירדניות. הנשים הירדניות ביקרו באתרי התיירות בערבה התיכונה ותכננו בצוותא פרויקטים משותפים המשלבים מפגשי נשים ישראליות וירדניות לסדנאות וסיורים עתידיים. הביקור היווה חלק מפרויקט המשך ל" bless your hands– שלום ידייך", הנתמך על ידי המשרד לשיתוף פעולה אזורי ובמהלך חודש נובמבר תיסע משלחת מהערבה לירדן להמשך קיום הפרויקט. הגר ברעם, רכזת התכנית: "בהעדר טקסים ממלכתיים, התרגשנו לציין את היום החגיגי הזה במפגש אנושי המוכוון לחלומות משותפים. תודה לתיירניות ולתושבות הערבה על אירוח מפנק ומושלם."

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ניהול משק החשמל בקיבוצים הפך למורכב במיוחד והוא כולל אחריות על רכישת חשמל ומכירתו, גביית תשלומים, תחזוקת תשתיות והיכרות עם הרגולציה המשתנה  * חברת משקי רם, שפועלת בכ-40 קיבוצים, מתמחה בכך ותוכל ולחסוך לכם
3 דק' קריאה
הצלם הבינלאומי נפתלי הילגר מגן-נר שבגלבוע נוסע ברחבי העולם, מגלה תרבויות לא ידועות ומצלם נופים ואנשים * בתמונותיו ניכרים סקרנות, רגישות והקשר האנושי שהוא ניחן בהם * מאז ה-7 באוקטובר הוא מקדיש חלק מזמנו
9 דק' קריאה
על הגדות פסח בהתיישבות העובדת  סדר הפסח הוא הטקס הביתי-משפחתי החשוב ביותר בשנה. לאורך ההיסטוריה קיימו אותו בארץ ובגולה, גם בתנאים קשים ובלתי אפשריים כמעט. העיסוק המרכזי הוא קריאה בהגדה של פסח. במאות השלוש-עשרה
3 דק' קריאה

הרשמו לניוזלטר

השאירו את הפרטים והישארו מעודכנים!

דילוג לתוכן