יבול שיא
הרפת והחלב
Screenshot 2024 07 30 123950

אסון נורא במג'דל שמס 

3 דק' קריאה

שיתוף:

12 נרצחים * ככה פועלת מכונת הרעל * הסיפור של סג"ם ראובן אביחיל * עוד על הכסף הקטרי 

אין מילים 

אחד השבועות הקשים ביותר מאז 7 באוקטובר. מה אפשר להגיד על רצח 12 ילדים ונערים, בני 10 עד 12, שעוד לא נאמר. זוועה.  

עלילת דם 

בשבוע שעבר ניתנה הדגמה מצוינת לאופן שבו מתפקדת מכונת הרעל הביביסטית. ביום ראשון, 21 ביולי, דן בג"ץ בעתירה שהגיש ארגון זכויות האדם "גישה", בעניין הכנסת סיוע הומניטרי לתושבי רצועת עזה. במסגרת הדיון, פירט ראש המתפ"ש (מתאם הפעולות בשטחים), האלוף רסאן עליא, בפני השופטים את הסיוע ההומניטרי שמועבר לתושבי הרצועה. בין היתר אמר עליאן: "כחלק מהמאמצים המתמשכים שלנו להקל על המענה הרפואי לאוכלוסייה האזרחית בעזה, אישרנו גם הכנסה של 1000 מנות דם שהועברו לעזה". 

דיון בבג"ץ? מעבירים 1000 מנות דם לעזה? שני מרכיבים שמכונת הרעל יכולה לבשל מהם דייסה מפוארת. אבל כדי שהדייסה תהיה מוצלחת, צריך קודם להשביח את המרכיבים. האלוף עליא אמר שהמדינה אישרה את העברת מנות הדם, אנחנו נגיד שבג"ץ, בדיון שהתקיים, החליט שישראל צריכה להעביר 1000 מנות דם לעזה. האלוף עליא לא פירט מהיכן מנות הדם (הן הגיעו מירדן וממצרים), אנחנו נגיד, שהם מנות דם שנתרמו אצלנו. יהודים תרמו דם, ועכשיו, בהוראת בג"ץ, הוא מועבר למחבלים בעזה.  

דיווח ב- Rotter: "מטורף. עדכון כעת מהדיון בבג״ץ בעתירת ארגוני השמאל הקיצוני בעד תושבי עזה: השופטים הודיעו כי המדינה תיתן 1,000 מנות דם לעזה! בדיוק מה ששמעתם! מדינה חולה". 

ציוץ של חברת הכנסת ועורכת הדין טלי גוטליב: "אני מסרבת להעביר תרומות דם לעזתים. בג"ץ קבע, שבג"ץ יעביר את מנות הדם בעצמו. על הדרך שבג"ץ יפגוש במשפחות השכול ובמשפחות החטופים, ויסביר להם איך החלטה הזויה שכזו משרתת את ערכי הלחימה והשבת החטופים. החלטת בג"ץ היא אנטי ציונית. אני קוראת לכל אזרח שתרם דם, להעביר לבנק הדם ולבית המשפט העליון הודעה על סירוב העברת תרומות דם לעזה. רק כך בג"ץ יבין, שהעם מסרב לקחת חלק במנגנון השמדה עצמית בחסותו". 

ינון מגל: "תגידו זה אמיתי??? הלו בג"ץ. אני מוכן לתת מנת שתן". 

ח"כ לשעבר מיכאל בן ארי: "מנות דם לחיות טרף ששפכו את דמנו. זה עוד מההזיה שנקראת בית המשפט העליון. מרחמים על אכזרים. חושפים את מוחם המעוות". 

במגן דוד הבינו מיד לאן נושבת הרוח והמנכ"ל, אלי בין, מיהר להבהיר, שלא מדובר במנות דם שנתרמו על ידי אזרחי ישראל. ח"כ טלי גוטליב הוציאה הודעה מתקנת: מנכ"ל מד"א הבהיר לה, שמדובר במנות דם מירדן ולא מבנק הדם שלנו. בהודעת התיקון מחקה גוטליב שקר אחד, אבל שקר אחר בחרה להשאיר. מנות הדם, כך כתבה, "יועברו לעזה באמצעות ישראל, כפי שהורה בג"ץ בהחלטתו המחפירה". לא הייתה הוראה כזו של בג"ץ.  

מני אסייג הביביסט, גם לאחר ההסבר של מד"א, פרסם ב-X תמונה של חמאסניק חמוש והצמיד לה את השאלה: "מישהו יודע איזה סוג דם הוא? שואל בשביל בג"ץ". מגיב כתב לו: "אתה יודע ששופטי בג"ץ לא קבעו דבר כזה, נכון?" ואסייג ענה: "הם דנו בזה במקום לנפנף את העותרים מהמדרגות". עוד שקר. הם לא דנו בהעברת מנות דם לעזה. זהו נתון שנמסר על ידי מתאם הפעולות בשטחים.  

כך פועלת השיטה: מכונת הרעל משחררת שד מהבקבוק, ושד ששוחרר לא יוחזר. תגובות של צייצנים: אביחי: "בזמן שאימהות שכולות זועקות בבג"ץ את זעקת דם בניהן שנפלו בקרב, השופטים הורו להעביר 1000 מנות דם לנאצים בעזה. חרפה! חרפה! חרפה!" מיכל: "באיזה זכות הם לוקחים דם שאנשים תרמו למען עמם ונותנים אותו לנאצים האויבים שלנו?" קובי: "לא תורמים יותר דם, עד שתשונה ההחלטה המטומטמת של שופטי הבית שימוש של תחנה מרכזית". יש עוד הרבה.  

וכל המרבה להבאיש את ריחם של שופטי ישראל, גם באמצעות שקרים ועלילות מנות דם, הרי זה משובח.  

בגלל שהוא לא פעיל שמאל רדיקלי 

ארבעה חיילים עם סיפורי גבורה, הציג נתניהו במהלך נאומו בפני הקונגרס. מבין הארבעה בלט סיפורו של סג"ם ראובן אביחיל, מקריית גת, קצין בחטיבת הצנחנים. אביחיל יצא ב-7 באוקטובר מביתו לעבר העוטף עם מדים ונשק כדי לסייע בלחימה. ומכיוון שלא היה רכב ברשותו, רץ 13 ק"מ עד שהגיע לעוטף. "הוא רץ שמונה מייל, הגיע לגבול, הרג הרבה מחבלים והציל הרבה חיים", סיפר נתניהו. כל הכבוד לסג"ם ראובן אביחיל. בלי ציניות. 

ולמה לא שמענו על סיפור הגבורה שלו עד לשבוע שעבר? הסבר מימין: "בגלל שהוא לא פעיל שמאל רדיקלי עם חולצת 'אחים לנשק' ועם משרד יחסי ציבור". והוא גם אתיופי ולא שייך לאליטה. זה מסביר מדוע ערוצי התבהלה לא חשפו את הסיפור. אבל מה עם ערוץ 14, עמית סגל, איילה חסון, עופר חדד ושו"ת? מה מנע מהם לערוך לעם ישראל היכרות עם הבחור? 

ינון מגל, מצויד בחוש הומור משובח, צייץ: "בעקבות נאום נתניהו, הורתה הפצ"רית לחקור את הקצין אביחיל ראובן באשמת שוטטות ב-7 באוקטובר, הפרעה לכוחות הביטחון ורצח מחבלי נוחבה". 

ביחד ננצח.  

 יש גם מסמכים לא מזויפים? 

הנחת העבודה בקטע "נתניהו והכסף הקטרי" שהופיע כאן ב-12 ביולי, הייתה, שהמסמכים שפרסם בעניין זה יגאל כרמון מממר"י הם אותנטיים, ניתן ללמוד מהם שקטר אישרה להעביר 65 מיליון דולר לנתניהו והשאלה שנותרה פתוחה היא האם הכסף הגיע ליעדו.  

במספר התייחסויות לפרשה שנעשו לאחר הפרסום הזה, הועלתה טענה שהמסמכים מזויפים והופצו תמורת בצע כסף (גור מגידו, Markerweek). ממר"י הסירו בשבוע שעבר מאמר מהאתר שלהם והודו: "קיים חשד שפרסמנו מסמך מזויף".    

אם המסמכים מזויפים, פרשת הכסף הקטרי הייתה ואיננה עוד. אלא אם כן יבוא מישהו ויוכיח אחרת.    

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דקלה אריה בדלר, ממושב אשתאול שבהרי יהודה, היא בן אדם מעורר השתאות וסקרנות, בעלת תפישה חינוכית ייחודית לגיל הרך * ביום יום עורכת דקלה סדנאות ליווי התפתחותי לתינוקות ופעוטות, שמיועדות לתינוקות מגיל 3 חודשים
6 דק' קריאה
הם עזבו הכל, את העסק הפרטי שכל כך קשה עבדו עליו ויצאו להילחם ולשרת במילואים למען המדינה * רבים מהם שירתו שלושה חודשים ואף נקראו לסבב שני ובינתיים מצב העסק שהושאר מאחור הידרדר *
10 דק' קריאה
אסף ולדן הותיר אחרי לכתו שני ספרים – את ספר הפרוזה: "אורות הפנסים האחרונים" ואת ספר השירה: "לב אבוד בין מילים", שני יהלומי ספרות שפוערים צוהר קטן לנפשו המרתקת של ולדן. ספר "אורות הפנסים האחרונים"
5 דק' קריאה
בדי אוהלים המסמלים את הנדודים והטלטלות של אלו שפונו מביתם שמשו השראה למערכת לבוש שיצרה שיר כץ מצבעון. הפריפריה מגיעה לאופנה *תמונה ראשית: שיר כץ, מרגישה תלושה. "קהילת צבעון מפוזרת בכל המדינה. המשפחה שלי
5 דק' קריאה
13 דירות בבית ההולך ונבנה בנהריה, רכשו חברי קיבוץ רות. כשתסתיים הבנייה בעוד כשנתיים, יעברו אליו חברי הקיבוץ וילדיהם. "אנחנו בנהריה כדי להישאר, כי העיר והצפון חשובים לנו"  הקיבוץ העירוני "רות" של בוגרי השומר
6 דק' קריאה
בית המשפט מלמד הורים פרודים מהי אחריות הורית ״בית המשפט לא אמור להמשיך ללוות הורים עד שילדיהם יגיעו לבגרות, הדבר אינו מתיישב עם טובת הקטינים", אמרה השופטת הילה גורביץ עובדיה, מבית משפט לענייני משפחה
2 דק' קריאה

הרשמו לניוזלטר

השאירו את הפרטים והישארו מעודכנים!

דילוג לתוכן