יבול שיא
הרפת והחלב
תירס לבן

התגובה שלא באה

< 1 דק' קריאה

שיתוף:

התגובה שלא באה: מזה שבועיים שני ממתין לתגובה כפי שציפיתי מהנהלת קיבוץ להבות הבשן אך היא לא באה,  (כוונתי לכתבה על גוגה קוגן ב"ידיעות הקבוץ" 16.08). בליבי היה נוח לי לחשוב שאולי הנושא נסגר בהבנה הדדית אך לא פורסם, וגם זה לטובה. האם האווירה בארץ היא זו שהופכת כל נושא לסוגיה משפטית?  האם המתיחות לקראת הבחירות מחריפה את טון הדיבור? לעתיד הפתרונים.

לעניין: אני מסכים עם כל מילה של עלי קדם בעיתון הקודם וחושב שלא יכולתי לנסח טוב ממנו את הרגשתי. לכן אוסיף מעט בתקווה שישנם עוד רבים החושבים כמונו. על עובדה אחת אין חולקים: ההומור מעיר את כל הנוגעים בדבר ובכך מוכיח את כוחו. האם ההערה על  "…איפה שמתי את מפתח הרכב החדש…" היא זו שהקפיצה את מנהל הקהילה?  למה לא התייחס לרעיון החברתי על העלאת המיסוי באותה נחישות?

התגובה שלא באה

מבלי להיות חבר בלהבות הבשן, אך חבר קיבוץ למעלה מ-60 שנה,  אני יכול לשער בביטחון, שאצלנו זה לא היה קורה. גם לחץ ואיומים, כפי שדווח בכתבה, לא היו עוזרים להנהלה ושתי השיחות האחרונות בקיבוצי הוכיחו זאת. כאן אסתכן בהערכה, שחברי להבות הבשן אינם צריכים להתרגש מהתפטרותו של ירון לינדמן. המדינה מלאה במועמדים טובים. לתומי חשבתי שהמנהל המתפטר יסתייג מביטויו של עוה"ד על דברי גוגה  כ"הגיגים נאלחים".  גם כאן טעיתי? אני מצטרף לקריאתו של עלי קדם לחברי להבות להגיב ולתמוך בגוגה. לכולנו יקר הביטוי – ערבות הדדית,  גם אם היא נשמעת כבר בקרבנו יותר מ-80 שנה. ויפה שעה אחת קודם.

אלי בראל, גזית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ניהול משק החשמל בקיבוצים הפך למורכב במיוחד והוא כולל אחריות על רכישת חשמל ומכירתו, גביית תשלומים, תחזוקת תשתיות והיכרות עם הרגולציה המשתנה  * חברת משקי רם, שפועלת בכ-40 קיבוצים, מתמחה בכך ותוכל ולחסוך לכם
3 דק' קריאה
הצלם הבינלאומי נפתלי הילגר מגן-נר שבגלבוע נוסע ברחבי העולם, מגלה תרבויות לא ידועות ומצלם נופים ואנשים * בתמונותיו ניכרים סקרנות, רגישות והקשר האנושי שהוא ניחן בהם * מאז ה-7 באוקטובר הוא מקדיש חלק מזמנו
9 דק' קריאה
על הגדות פסח בהתיישבות העובדת  סדר הפסח הוא הטקס הביתי-משפחתי החשוב ביותר בשנה. לאורך ההיסטוריה קיימו אותו בארץ ובגולה, גם בתנאים קשים ובלתי אפשריים כמעט. העיסוק המרכזי הוא קריאה בהגדה של פסח. במאות השלוש-עשרה
3 דק' קריאה

הרשמו לניוזלטר

השאירו את הפרטים והישארו מעודכנים!

דילוג לתוכן