יבול שיא
הרפת והחלב
image 3

לעבוד בפסגה של ההייטק הישראלי 

3 דק' קריאה

שיתוף:

הרמת כוסית לשנה החדשה למשתתפי קורס מיישמי תוכנה במסגרת iMtech נערכה במכללה הטכנולוגית להנדסאים באר שבע במעמד ראשי קבוצת "רד-בינת", רועי וכרמי זיסאפל, ונציגים מעיריית ערד, מינהלת קריית המודיעין החדשה ועמותת בוגרי 8200 

"אנחנו מאוד מחויבים לתוכנית ומחכים כבר לאפשרות לקלוט אתכם בערד ולאפשר לכם לעבוד בפסגה של ההייטק הישראלי ודרך זה העולמי", כך אמר בהרמת הכוסית לשנה החדשה למשתתפי קורס מיישמי תוכנה במסגרת iMtech במכללה הטכנולוגית להנדסאים באר שבע, יו"ר קבוצת "רד-בינת" רועי זיסאפל.  

הסטודנטים והסטודנטיות שהתקבלו להכשרה הייחודית יקבלו יסודות אקדמיים ומעטפת אקדמית במכללה הטכנולוגית באר שבע במסגרת Bootcamp, ובסמסטר האחרון הכשרה מעשית והתמחות במשרדי חברת "בינת תקשורת מחשבים בע"מ" הממוקמים במרכז הצעירים בערד, בליווי מנטורים מתחומי ה- DevOps/ServiceNow. בסיום ההכשרה, יקבלו הבוגרים הזדמנות השמה במשרדים בערד של "בינת תקשורת מחשבים", באחת משתי התמחויות: DevOps או ServiceNow. 

image 1
צילום: יח"צ המכללה 

בהרמת הכוסית, שהנחתה מנהלת תוכנית iMtech מטעם עמותת "בוגרי 8200", רותם בינשטוק, נכחו בין היתר, ראש תחום אנשים בנגב במינהלת קריית המודיעין החדשה רס"ן נינה חסיד, עוזר ראש עיריית ערד כפיר לוי, סגן ראש העירייה ומחזיק תיק החינוך גיא בריוזה, סמנכ"ל "בינת תקשורת מחשבים" אבי בראל, מנהל חטיבות DevOps ו MLOps-בחברה לאוניד נירייב וסמנכ״לית עמותת בוגרי 8200 דנה ניסל. לתוכנית שותפים גם משרד העבודה, רשות החדשנות, מינהל המעבר דרומה במשרד הביטחון ו"היוזמה לקידום תעסוקת צעירים". 

אתנחתא מוזיקלית נעימה, עם שירה הידוע של יהודית רביץ "מילה טובה", סיפקה לנוכחים להקת הסטודנטים החדשה "פרחי בינת" או בשמה המחתרתי Guns and devops"". 

מנכ״ל המכללה הטכנולוגית להנדסאים באר שבע, יעקב דור: "זו תוכנית מעטפת ייחודית שמביאה בשורה משמעותית להייטק בכלל ולפיתוח ההייטק בדרום בפרט. אנחנו נמצאים בשנה של הרבה אירועים ואי ודאות ברמת החברה הישראלית, ולכן צריך עוגנים כמו המכללה הטכנולוגית, בטח עם ותק של 70 שנות פעילות. אנו יוצרים גיוון משמעותי לכל תושבי האזור ומאפשרים מוביליות של צעירים ושכל אחד יוכל למצות את הפוטנציאל שלו. כל מי שנמצא פה, זכה בפיס. אין הרבה מיזמים ופרויקטים מהסוג הזה, שמפעלים או חברות לוקחים חסות על קבוצה ומלווים אותה עד לתעסוקה. כל השאר תלוי רק בכם. תשקיעו, תגיעו רחוק. תשקיעו פחות, תגיעו פחות רחוק. כל תקרות הזכוכית נפרצו בפרויקט הזה. נצלו את ההזדמנות שניתנה לכם". 

יו"ר קבוצת "רד-בינת", ובנו של מייסד הקבוצה יהודה זיסאפל ז"ל, רועי זיסאפל יבדל"א: "אני ואחותי כרמי, שנמצאת פה, מאוד מתרגשים מהאירוע הזה. אבא שלי בעצם התחיל להאמין שההייטק לא צריך להיות רק במרכז. איכשהו ההייטק התמרכז לנו, ויתר המדינה בהרבה תחומים לא מקבלת לדעתנו את ההזדמנות שהיא צריכה. וזה חבל למדינה בעיקר, כי יש פוטנציאל גדול לכל חלקי הארץ, וככל שננצל אותו המדינה והכלכלה יהיו חזקות יותר. אנחנו צריכים גם לחשוב איך נצא מהמשבר של השנה הזו. עם כלכלה חזקה, עוצמה ורעיונות, הצלחנו תמיד. אנו רוצים שתהיה עבודה בהייטק בכל המדינה, לא רק במרכז. וזה בעצם הרעיון של התוכנית הזאת. אנחנו מאוד שמחים להיות פה, גם כהמשך של מה שאבינו עשה, וגם בגלל החשיבות. ואנו מאוד מחויבים לתוכנית, רוצים בהצלחתכם ומחכים כבר לאפשרות לקלוט אתכם בערד ולאפשר לכם לעבוד בפסגה של ההייטק הישראלי ודרך זה העולמי".  

image 2
צילום: יח"צ המכללה 

סמנכ״לית עמותת בוגרי 8200, דנה ניסל: "פתאום קמו הרבה מאוד אנשים בבוקר והחליטו שהם תוכנית. העמותה שלנו הוקמה ב-1989 ועסקה ועוסקת בשימור מורשת היחידה ובעוד הרבה פעילות למען הבוגרים. ב-10 השנים האחרונות, אנחנו מחזירים לחברה הישראלית, במטרה לצמצם פערים בחברה, דרך יזמות, חינוך ותעסוקה. יש לנו בכל רגע נתון משהו כמו 11 תוכניות בתחומים האלה, שכולם יכולים בעצם לקחת בהם חלק" 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

השנה העונה מקדימה בשבועיים עם קטיף האשכולית, הפומלית והלימון של מרכז הארץ בהצלחה! לאחרונה התקיים מפגש מעניין בנושא תקני שיווק תוצרת חקלאית. מאז שנת 2011 יצר משרד החקלאות חוק, שמטרתו לתקון תקני שיווק למכירת
3 דק' קריאה
יבוא תפוזים ממדינות שלישיות לאיחוד האירופי ירד משמעותית ביולי בהשוואה לממוצע מצרים עדיין מקדימה את דרום אפריקה כספקית הגדולה ביותר, חודש לסיום העונה מקור: Freshplaza דוח הפיקוח האחרון על יבוא הדרים ממדינות שלישיות שפורסם
6 דק' קריאה
ראיון עם מנחם ורד, אדיר ורד וירון נחום, רפת עלי ורד, כפר יחזקאל קצת עלינו רפת עלי ורד שוכנת בכפר יחזקאל ומהווה את המשך דרכן של רפתות ורד וברקוביץ'. מה שנקרא "הכל נשאר במשפחה".
4 דק' קריאה
״יש לפצות בהקדם חקלאים על הנזקים לרכוש ולמגן במיידי את המשקים החקלאיים בכל אזור הצפון״ מזכ״ל תנועת המושבים ויו״ר התאחדות חקלאי ישראל, עמית יפרח קיים היום סיור במושבים ובשטחים החקלאיים שנפגעו במועצה האזורית עמק
< 1 דק' קריאה
יופיעו לראשונה על קרטוני החלב של תנובה במהדורה מוגבלת תנובה, חברת המזון המובילה בישראל, יוצאת במהלך לציון שנה למלחמת חרבות ברזל ומשיקה מהדורה מוגבלת של קרטוני 'חלב תנובה' עליהן יופיעו לראשונה תמונות אמיתיות של
2 דק' קריאה

הרשמו לניוזלטר

השאירו את הפרטים והישארו מעודכנים!

דילוג לתוכן