יבול שיא
הרפת והחלב
מפקד חטיבת מנשה אלם איוב כיוף בפגישה עם שאול ותושבי עמק חפר המודאגים

תושבי עמק חפר מודאגים מהמצב 

2 דק' קריאה

שיתוף:

לאחר הירי לעבר בת חפר, ראשת המועצה האזורית גלית שאול עושה הכל כדי לתגבר את רמת הבטחון בגבולה המזרחי של המועצה 

לאחר הירי של מחבלי חמאס לעבר הישוב בת חפר שתועד בסרטון, תושבי עמק חפר חוששים מן העתיד, במיוחד לאחר שהצבא צימצם את הכוחות בגזרת טול כרם (בינתיים הכוחות תוגברו שוב). מאז עושה ראשת המועצה עמק חפר, ד"ר גלית שאול, את כל שביכולתה להגביר את הביטחון בגזרה המזרחית של המועצה ובכלל באזור. 

בשבוע שעבר ביקר שר האוצר, בצלאל סמוטריץ', באזור. השר סייר בגשר יד חנה, בחומת בת חפר ובחמ"ל בת חפר, שמול טול כרם בעמק חפר, ושמע מראשי רשויות קו התפר על הצורך הדחוף בתקציבי חירום שיסייעו לרשויות והיישובים בהגנה מפני האיומים ממזרח. את הסיור יזמה ראשת המועצה האזורית עמק חפר גלית שאול, והשתתפו בו גם ראשי רשויות נוספים בקו בתפר, בהם ראש המועצה האזורית דרום השרון אושרת גני גונן, ראש עיריית הוד השרון אמיר כוכבי, ראש המועצה האזורית לב השרון אלי אטון, ראש מועצת קדימה צורן קרן גרין וסגנית ראש מועצת מנשה קרן מיכאלי יעקובוביץ. בנוסף השתתפו מנכ"ל מרכז השלטון האזורי איציק אשכנזי, נציגי יישובים והנהגות מעמק חפר וביטחון מהרשויות. 

בתום הסיור הבטיח השר סמוטריץ' כי יעלה את הנושא בקבינט במיידי: " אנחנו מחויבים לביטחונכם, להשמדת האיום ולתת לכם לחיות בביטחון. זה התפקיד שלנו וזה מה שיהיה, כל אפשרות אחרת היא כישלון. כדי שחלילה כפר סבא לא תהיה כפר עזה ובת חפר לא תהיה בארי, אנחנו מוכרחים להנחית מכה ניצחת על הטרור." 

השר הוסיף כי יזמן בהקדם האפשרי את ראשי רשויות קו התפר לפגישה דחופה באוצר עם גורמי המקצוע כדי לדון בצרכים התקציביים המיידים. 

ביום ראשון השבוע נפגשה שאול עם מפקד חטיבת מנשה, אל״ם איוב כיוף. בפגישה נכחו סגנה חיזקי סיבק, קב"ט המועצה מתן בן דוד, חברות וחברי ההנהגות ואנשי הביטחון ביישובי קו התפר בת חפר, בחן ויד חנה. 

בעקבות אירועי הירי שהתרחשו בימים האחרונים לעבר היישובים הסמוכים לגדר התפר בחטיבת מנשה, צה״ל הודיע כי הגביר את פעילותו במרחב שבין גדר התפר לטול כרם. בהודעת צה"ל צוין כי הכוחות מציבים מארבים למחבלים ועוקבים מודיעינית אחר מבוקשים המתכננים לבצע פיגועים ועוצרים אותם. בנוסף, הם פועלים במחנות הפליטים ובעומק הכפרים, מחסלים מחבלים, עוצרים מבוקשים ומחרימים אמצעי לחימה וכספי טרור. 

הפגישה היום כללה סקירה על הגזרה, ונציגי היישובי העלו שאלות ואתגרים בסוגיות הביטחוניות ביישובים.  

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אומר יעקב בלום, דור רביעי לחקלאים במושבה ראש פינה • בשל היותם מושבה, במשך שנים איש לא סייע לחקלאי ראש פינה, עד שהחליטו לדאוג לעצמם והקימו אגודה שיתופית, עם בית אריזה • ביחד עם
7 דק' קריאה
"זה נכון, היו לנו חיים טובים בניו יורק, אבל הרגשתי מבודדת – עלינו לארץ לא רק בגלל הציונות אבל בעקבות משפחתי, כי המשפחה הגרעינית כבר הייתה בארץ," אומרת לי בת' שטיינברג, בחום הלוהט בעת
6 דק' קריאה
תערוכת יומנים ויזואליים של נשות בארי כחלק מתערוכה לציון שנה לטבח *תמונה ראשית: פרח פילו מבארי לצד עבודותיה. בשבת השחורה חדרו מחבלים לביתה של פרח בת ה-75 והתבצרו בו. רק בראשון לפנות בוקר הגיעו
< 1 דק' קריאה
אין אפילו גרם אחד של הבדל מהותי בין להיות אדם מאמין ואיש השומר הצעיר, אומר גיל זמיר, שמקיים אורח חיים דתי בקיבוץ העירוני רות גיל זמיר הוא חבר קיבוץ רות, קיבוץ עירוני של תנועת
6 דק' קריאה

הרשמו לניוזלטר

השאירו את הפרטים והישארו מעודכנים!

דילוג לתוכן