כמה מחשבות על צוואות, בחירות ומה שאנחנו משאירים אחרינו יש נושא שאנשים אוהבים לדחות. לא בגלל שהוא מורכב. לא בגלל שהוא יקר. ולא בגלל שהוא דורש הרבה זמן. פשוט משום שהוא תמיד מרגיש כמו משהו שאפשר לעשות "בהמשך". אני מדברת
2 דק' קריאה