התערוכה, המאגדת 51 אומנים ואומניות במוזיאון רמת גן לאומנות, בהחלט מעניינת והיה ראוי להקצות לה מרחב תצוגה רחב יותר. בלט וצרם חסרונם של אומנים נוספים שעבודותיהם חושפות זיקה עמוקה לאסתטיקה הקיבוצית *תמונה ראשית: דב
5 דק' קריאה
איש בשירות המילים, אוהב לכתוב ובעל הטור הידוע "קטנות קיבוציות" בעיתון הזמן הירוק, כותב ברכות , נאומים ומאמרים בזמנו הפרטי