מנכ"ל ארגון מגדלי הפירות: דווקא עכשיו רכשו רק פירות תוצרת ישראל! *תמונה ראשית: ירון בלחסן, מנכ"ל ארגון מגדלי פירות במטע רמות נפתלי. צילום: ארגון מגדלי פירות בימים אלה החל קטיף האגסים בגליל העליון, רמת
2 דק' קריאה
בעל תואר ראשון ספרות עברית וסוציולוגיה מאוניברסיטת חיפה.עורך וכותב ראשי "מילה במילה"