ממשלת ישראל קיבלה החלטה למגן את היישובים המצויים עד 9 קילומטרים מגבול הצפון, בעקבות מאבק עיקש של התנועה הקיבוצית. ליאור שמחה, מזכ"ל התנועה הקיבוצית: "סנונית ראשונה לשיקום הצפון" *תמונה ראשית: ליאור שמחה מזכ"ל התנועה
< 1 דק' קריאה
כותבים שונים השולחים מאמרים למערכת, בין הכותבים, שרי ממשלה לעבר, חברי כנסת, אנשי חקלאות, חוקרי חקלאות, דמויות מפתח בקיבוצים ובמושבים