*תמונה ראשית: בטקס חלוקת המלגות לסטודנטים וסטודנטיות מעמק יזרעאל. צילום: ענת חרמוני טקס הענקת המלגות השנתי לסטודנטיות ולסטודנטים תושבי ותושבות המועצה האזורית עמק יזרעאל התקיים בכפר הצעירים בדברת, במעמד ראשת המועצה, שלומית שיחור רייכמן ובהשתתפות מלגאיות