יבול שיא
הרפת והחלב
Screenshot 2023 02 21 124839

צעירים וצעירות משפיעים בקיבוצים – עדן רימון, בת 24 מקיבוץ חצרים

< 1 דק' קריאה

שיתוף:

התפקיד שלי:

מנהלת הדיגיטל של בית נשיא המדינה.

איך הגעת לתפקיד?

שירתי כקצינה בדוברות של חיל הים, ולאחר ארבע שנים שהיו משמעותיות עבורי חיפשתי את האתגר הבא. בכיתה י"ב קיבלתי מהנשיא ריבלין את פרס הנשיא לשנת 2016 על עבודת הגמר שלי בתקשורת – ושם התחילה הזיקה שלי לבית הנשיא. עם השחרור מצה״ל, ובתזמון מושלם של חילוף נשיאים, הרגשתי שאני חייבת להגיש את מועמדותי והתקבלתי לדוברות בית הנשיא.

מה תפקידך כמנהלת הדיגיטל?

רואה חשיבות רבה בהנגשה ובתיווך של מוסד הנשיאות ועשייתם של נשיא

המדינה ורעייתו דרך התקשורת אל הציבור הרחב.

העבודה בדוברות בית הנשיא מאוד דינמית ומשמעותית. בשנה וחצי האחרונות אני זוכה לקחת חלק במסע המרתק של הנשיא ורעייתו ברחבי החברה הישראלית ואף בביקורים מדיניים בחו״ל, לעבוד אל מול ערוצי התקשורת ועמודי הדיגיטל השונים, להתמקצע בעולמות הדוברות, ולהכיר אנשים ונשים מסקרנים מתחומים רבים.

מה מרגש אותך בעבודה?

תחושת הסיפוק באה לידי ביטוי בעשייה היומיומית ובפרויקטים גדולים כמו תיעוד פגישת הנשיא הרצוג בחדר הסגלגל בבית הלבן עם נשיא ארה״ב ג׳ו ביידן, ״נקודת המפנה״ ההיסטורית ביחסי טורקיה לישראל ומפגש הנשיאים ארדואן והרצוג באנקרה, ביקור נשיא ישראל באבו דאבי, יום השואה הבין-לאומי בפרלמנט האירופי, ופרויקט שינוי השיח ברשת עם מטא (פייסבוק), ועוד רגעים מרגשים שאקח איתי לכל החיים.

מה האתגרים שהצבת בתפקיד?

להמשיך ולחזק את אמון הציבור במוסד הנשיאות ובנשיא המדינה, דרך חשיפת קהלים וגילים שונים לעשייה החשובה בבית הנשיא, שאני גאה להיות חלק ממנה.

מוכנה לשתף אותנו באנקדוטה נוספת מחייך?

מעבר לעבודה בבית הנשיא, אני משתדלת לשלב עולם נוסף משמעותי עבורי – עולם הריקוד, אליו נחשפתי עוד בילדות, ומאז אני מתמידה ומשתתפת בתחרויות והשתלמויות בארץ בחו״ל. מאז השחרור מצה״ל הופעתי כחלק מהרקדנים של נגה ארז בקיסריה ושל דניס לויד בהיכל מנורה, ועד היום אני מופיעה כחלק מקאסט הרקדניות של אנה זק. השילוב בין דיגיטל וריקוד אפשר לי להגשים את עצמי גם בתחום הריקוד, זה איזון משמעותי וסיפוק עצום עבורי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ניהול משק החשמל בקיבוצים הפך למורכב במיוחד והוא כולל אחריות על רכישת חשמל ומכירתו, גביית תשלומים, תחזוקת תשתיות והיכרות עם הרגולציה המשתנה  * חברת משקי רם, שפועלת בכ-40 קיבוצים, מתמחה בכך ותוכל ולחסוך לכם
3 דק' קריאה
הצלם הבינלאומי נפתלי הילגר מגן-נר שבגלבוע נוסע ברחבי העולם, מגלה תרבויות לא ידועות ומצלם נופים ואנשים * בתמונותיו ניכרים סקרנות, רגישות והקשר האנושי שהוא ניחן בהם * מאז ה-7 באוקטובר הוא מקדיש חלק מזמנו
9 דק' קריאה
על הגדות פסח בהתיישבות העובדת  סדר הפסח הוא הטקס הביתי-משפחתי החשוב ביותר בשנה. לאורך ההיסטוריה קיימו אותו בארץ ובגולה, גם בתנאים קשים ובלתי אפשריים כמעט. העיסוק המרכזי הוא קריאה בהגדה של פסח. במאות השלוש-עשרה
3 דק' קריאה

הרשמו לניוזלטר

השאירו את הפרטים והישארו מעודכנים!

דילוג לתוכן