יבול שיא
הרפת והחלב
הטבות בריאותיות

כללית: הטבות בריאותיות

2 דק' קריאה

שיתוף:

הטבות בריאותיות, תוכנית חדשנית של הטבות על עמידה ביעדים הקשורים באורח חיים בריא מוצעת לקוחות "כללית מושלם"

במסגרת המאמץ להגביר מודעות ואימוץ הרגלי בריאות נכונים, כמו פעילות גופנית ותזונה נכונה, כרפואה מונעת, מציעה כללית לעמיתי הביטוח המשלים שלה פתרון חדשני ופורץ דרך: להתחבר לאפליקציית 'אקטיב' המסייעת בניהול הרגלי חיים בריאים, תוך קבלת תגמולים על עמידה ביעדי בריאות כמו מספר צעדים יומי, שתיית כוסות מים, הפסקת עישון, ירידה במשקל ופעילות מקדמת בריאות.

התגמול מועבר ב"מטבעות בריאות" אותם ניתן לממש בהטבות וברכישת מוצרים מעולם הבריאות, כדוגמת אביזרי כושר, שעון חכם, מוצרי ספורט ובריאות, הנחה בטיפולי רפואה משלימה ועוד.
התוכנית מופעלת באמצעות אפליקצית 'אקטיב' שפותחה בשיתוף חברת יוביטל וחברת מובמנט ((movment) ביצועי המשתמשים יאספו באמצעות האפליקציה דרך מיכשור לביש ודיווחים אישיים של המשתמשים.

פרופ' אהוד דודסון, מנכ"ל כללית: "כארגון הבריאות הגדול בישראל, אנו שמחים להוביל את המגמה של ניהול אורח חיים בריא ולהשיק תוכנית שמגייסת את הלקוחות להיות שותפים פעילים בניהול בריאותם באמצעות אפליקציה פשוטה להפעלה ומתמרצת."
מכללית נמסר כי הרעיון של מתן הטבות כחיזוק לאימוץ התנהגות מועדפת מתבסס על מחקרים מתחום הכלכלה ההתנהגותית, מהם עולה כי מתן תמריצים מניב תוצאות, במיוחד כאשר התמריץ אינו חד פעמי, אלא ניתן בהדרגה ולאורך זמן. התוכנית גם מחזקת את תחושת המסוגלות ומעודדת לבצע את 'הצעד הראשון' לשינוי ובהמשך מתחזקת את המוטיבציה להתמיד בהתנהגות זו.

רונן נודלמן, מנהל כללית במחוז חיפה וגליל מערבי: "לשירות החדש חשיבות רבה מתמיד בתקופה זו של הקורונה, כאשר בשל סגרים ומגבלות, מצאנו כי רבים מהמטופלים שלנו המעיטו בפעילות גופנית, עלו במשקל והזניחו הרגלי תזונה נכונה. לכך יש השלכות על הבריאות והתפתחות תחלואה נלווית להרגלי חיים לקויים. האפליקציה החדשה מהווה כלי נוסף למהלכים שונים שאנו יוזמים כדי לעודד את הלקוחות שלנו להקפיד על אורח חיים בריא ולשפר בכך את בריאותם בצורה מהנה ומתמרצת."

דפנה כרמלי, ראש מערך ביטוחי הבריאות וכללית מושלם: "נדרשה עבודת הכנה מדוקדקת מול משרד הבריאות ואנו מודים על אישור התוכנית. לראשונה, מונהגת תוכנית במערכת הבריאות בישראל שמתגמלת על אורח חיים, מדובר בשינוי תודעתי חשוב ופורץ דרך."
את האפליקציה ניתן להוריד דרך חנות האפליקציות באייפון ובאנדרואיד.

השירות, הטבות בריאותיות, ניתן ללקוחות כללית מושלם מעל גיל 18, ללא עלות בשנת ההשקה הראשונה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ניהול משק החשמל בקיבוצים הפך למורכב במיוחד והוא כולל אחריות על רכישת חשמל ומכירתו, גביית תשלומים, תחזוקת תשתיות והיכרות עם הרגולציה המשתנה  * חברת משקי רם, שפועלת בכ-40 קיבוצים, מתמחה בכך ותוכל ולחסוך לכם
3 דק' קריאה
הצלם הבינלאומי נפתלי הילגר מגן-נר שבגלבוע נוסע ברחבי העולם, מגלה תרבויות לא ידועות ומצלם נופים ואנשים * בתמונותיו ניכרים סקרנות, רגישות והקשר האנושי שהוא ניחן בהם * מאז ה-7 באוקטובר הוא מקדיש חלק מזמנו
9 דק' קריאה
על הגדות פסח בהתיישבות העובדת  סדר הפסח הוא הטקס הביתי-משפחתי החשוב ביותר בשנה. לאורך ההיסטוריה קיימו אותו בארץ ובגולה, גם בתנאים קשים ובלתי אפשריים כמעט. העיסוק המרכזי הוא קריאה בהגדה של פסח. במאות השלוש-עשרה
3 דק' קריאה

הרשמו לניוזלטר

השאירו את הפרטים והישארו מעודכנים!

דילוג לתוכן