יבול שיא
הרפת והחלב
חלוקת פרחים במושב היוגב

קהילה חזקה ביישובי עמק יזרעאל

2 דק' קריאה

שיתוף:

קהילה חזקה ביישובי עמק יזרעאל : ביישובי עמק יזרעאל שלל יוזמות מרחיבות לב, לחיזוק והעלאת המורל מרגשת – בהפגנת סולידריות, תמיכה, גאוות היחידה וההירתמות של כולם למצב. כך למשל, בקיבוץ שריד, צוות תרבות וקהילה של הקיבוץ הכין תשורה מתוקה לכל האחיות בקיבוץ: נעה הדס, רויטל אלמוג ושלומית רזניק.

בסוף שבוע ראשון של למידה מרחוק, הורי בית ספר "יסודי נהלל" בחרו להודות לצוות מחנכי בית הספר, על הנכונות, הרצון הטוב הזמינות והאוזן הקשבת לכל יד והוריו, בשליחת זר פרחים לשבת. מגדלי הפרחים zivroses  התגייסו בזמן קצר וביצעו משלוח לכל מורה ומורה לביתה.

בהמשך גם חילקו זר פרחים למשפחות מושב היוגב לפני כניסת השבת, בצירוף איחולים לסוף שבוע שקט ופורח. צוות הרווחה של הצח"י במושב, ביחד עם מתנדבים, עברו בין הבתים במושב והניחו את הזר בכניסה לבתים.

קהילה חזקה ביישובי עמק יזרעאל

בבית עיינות ברמת דוד – שוש (95), שהייתה המורה להתעמלות בביה"ס 'העמק המערבי', לקחה את המושכות והעבירה שיעור התעמלות לוותיקים. ביישוב הקהילתי עדי הכינו ערכות הפגה לילדי ונוער היישוב ובעזרת רכזת הקהילה של מנשיה זבדה, שסיפקה חומר בערבית, הוכנו וחולקו ערכות גם לילדי אום סחאלי, שכניהם. נרשמה התרגשות רבה בקרב ילדי היישוב!

הסטודנטית מור אסף, השאירה ליד הדלת של שושנה, שקית עם דברים שהיא אוהבת. שושנה היא הוותיקה עמה היא נפגשת, במסגרת בפרויקט 'סיפורי חיים' במועצה. לפני ימי הקורונה, הן היו נפגשות באופן קבוע פעם בשבוע. 70 סטודנטים במועצה לוקחים חלק במגוון פרויקטים של מעורבות חברתית. בימים אלו כולם שומרים על קשר טלפוני / שיחות וידאו עימם.

בגבעת אלה ערכו קבלת שבת וירטואלי; בציפורי הכינו וחילקו ערכות להכנת פסיפס לתושבים; בשדה יעקב חולקו עוגות לשבת לצוות הצח״י ולכל הרופאים והאחיות במושב; בחנתון חילקו את דגלי ישראל לתושבים בדואר, להעלאת המורל. בנהלל עלון הכפר חזר, אחרי תקופה של היעדרות, עם התאמות למצב ופעילויות; בכפר יהושע חגגו קבלת השבת עם שיר מחגיגות 60 לכפר, ילדים ונוער מסוועאד חמיירה עברו בית בית ביישוב וחילקו שי לאימהות, לכבוד יום האם וערכת הפעלה ביתית לילדים.

ראש המועצה, אייל בצר אמר: ברגעים כאלו נמדד חוסנה של קהילה, אני גאה בתושבים שלנו, ביישובים שלנו ובקהילה שלנו. יחד, נעבור את המשבר הזה ונצא ממנו מחוזקים."

שדה תעופה אזרחי בעמק יזרעאל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ניהול משק החשמל בקיבוצים הפך למורכב במיוחד והוא כולל אחריות על רכישת חשמל ומכירתו, גביית תשלומים, תחזוקת תשתיות והיכרות עם הרגולציה המשתנה  * חברת משקי רם, שפועלת בכ-40 קיבוצים, מתמחה בכך ותוכל ולחסוך לכם
3 דק' קריאה
הצלם הבינלאומי נפתלי הילגר מגן-נר שבגלבוע נוסע ברחבי העולם, מגלה תרבויות לא ידועות ומצלם נופים ואנשים * בתמונותיו ניכרים סקרנות, רגישות והקשר האנושי שהוא ניחן בהם * מאז ה-7 באוקטובר הוא מקדיש חלק מזמנו
9 דק' קריאה
על הגדות פסח בהתיישבות העובדת  סדר הפסח הוא הטקס הביתי-משפחתי החשוב ביותר בשנה. לאורך ההיסטוריה קיימו אותו בארץ ובגולה, גם בתנאים קשים ובלתי אפשריים כמעט. העיסוק המרכזי הוא קריאה בהגדה של פסח. במאות השלוש-עשרה
3 דק' קריאה

הרשמו לניוזלטר

השאירו את הפרטים והישארו מעודכנים!

דילוג לתוכן