יבול שיא
הרפת והחלב
A9R1ndz7sv nm27eb 24k

הנה סולימאן – רעייתו של מנהל משק חקלאי

2 דק' קריאה

שיתוף:

הנה סולימאן – רעייתו של מנהל משק חקלאי: אני מאד שמחה שניתנה לי אפשרות להציג את עצמי בפני קוראי הירחון החקלאי “יבול שיא”.
נולדתי בכפר משהד בגליל שם גם הכרתי את בעלי חסן, ממש ליד הבית. זה היה בעת טקס הנישואין של אחותו והיה ברור לי מהרגע הראשון שזה יהיה בעלי לעתיד.
חסן עובד כמנהל במשק חקלאי של ראובן מיכאלי במושב ציפורי. מגדלים שם כלניות, ענפי קישוט, ירקות וגם זרעי מכלוא. ביקרתי פעמים רבות את חסן במשק החקלאי שהוא מנהל. גם הבנים והבנות שלנו ביקרו במשק הזה והילדים ממש התאהבו בחקלאות.
אני באה הרבה לציפורי ומתעניינת איך מגדלים ירקות ופרחים. אני נהנית לראות את הפרחים פורחים.
יש לי גינה ליד הבית שלנו במשהד. חסן אומר שהגינה על שטח של רבע דונם. אני מגדלת תפוח עץ, משמש, בננה ועגבניות.

עם הבעל חסן

 

 

 

 

 

 

 

חסן עושה עבודה נהדרת אצל החקלאי מיכאלי כ- מנהל משק חקלאי וכל הזמן הוא מקבל ברכות ושבחים על העבודה שלו. אני אימא לחמישה ילדים וזה הזמן לספר לכם מה כל אחד ואחת מהם עושים בחיים.
הבן הבכור, מוחמד בן 20, עובד בבית בד במושב ציפורי והוא כבר חזק חזק בחקלאות. הבן השני, נידאל בן 19, לפני לימודים ובינתיים עובד במשק של אבא שלו, בציפורי. לינא בת 14, תלמידת תיכון. מאריה בת 10, תלמידה ואחמד הקטן בן 4 בגן ילדים.
אני גם עושה ספורט. יש לי בבית הליכון ואני הולכת עליו שלוש פעמים בשבוע 40 דקות וזה בערך שניים-שלושה קילומטר כל פעם.
יש בישראל חקלאות טובה מאד וכמו שאמרתי אני מבקרת את שטחי הגידול השונים הרבה הרבה פעמים כי כמו הילדים שלי גם אני אוהבת חקלאות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ביום שני בשבוע הבא ה-9.9.2024 יתקיים הכנס השנתי של חברת "החקלאית". במעמד הכנס יהיה נוכח מר אורן לביא – מנכ"ל משרד החקלאות וביטחון המזון. אתם מוזמנים להגיע ולפגוש את הלקוחות, עובדי הענף, הרופאים המובילים
< 1 דק' קריאה
אתמול (יום ד') נערך כנס רפתנים של חברת "הרמן פרוג'קט" בקיבוץ סעד עם מעל ל-80 משתתפים. הקיבוץ אירח את הכנס, ולנו היה חשוב לערוך את האירוע, דווקא בעוטף, דווקא עכשיו. הכנס היה מוצלח מאוד
< 1 דק' קריאה
שלוש בוגרות בית הספר לעיצוב בחיפה הקדישו את פרויקט הגמר שלהן לקיבוץ. מיחסי אהבה שנאה לחינוך המשותף, דרך מבט מורכב של הטוב עם הרע ועד תכנון מחוץ לקופסא לקיבוצים שנפגעו בשבת השחורה  *תמונה ראשית:
3 דק' קריאה
הקו המפריד בין תהליכי העברה בין־דורית  האינטראקציה המיוחדת שאני מקיימת עם משפחות במושבים בענייני העברה בין־דורית, זיקקה אצלי כמה עקרונות שאני משוכנעת בכוח שלהם להשפיע על התהליכים המאתגרים. העקרונות האלה כל כך משמעותיים, שכשהם
4 דק' קריאה
דני גבאי, חבר מושב מרחביה, דור שלישי למייסדים, מספר על ההתיישבות בעמק יזרעאל, על תולדות המושב ועל משפחתו * הוא מציין בדבריו, שבמושב מרחביה היה רצף של התיישבות מאז 1911 ועד היום * רעייתו
8 דק' קריאה

הרשמו לניוזלטר

השאירו את הפרטים והישארו מעודכנים!

דילוג לתוכן