יבול שיא
הרפת והחלב
8 FBN 25Nמלגזה חשמלית טויוטה

לקראת התערוכה החקלאית המסורתית "אגרו-ישראל – יבול שיא"

2 דק' קריאה

שיתוף:

התערוכה מתקיימת גם השנה במעיין חרוד ותצא לדרכה, ביום ה-24 באוקטובר וגם ביום למחרת, ה-25 באוקטובר. אירוע שנתי ייחודי, שיציג את מגוון התשומות החקלאיות בענפים השונים ואת החדשנות המתקדמת של ישראל וכן דיונים מעשיים, שאותם יובילו טובי החוקרים והמדענים, שיעסקו בסוגיות המלוות את החקלאי הישראלי יום-יום, שעה-שעה. קיבצנו כאן את סיפוריהם של כמה מהחברות, שיציגו את תוצרתן באירוע הקרוב. כל מה שנותר לכם, חקלאינו המסורים והנאמנים, לבוא ולפקוד את התערוכה "שלנו" למענכם.

מגוון מלגזות של יוניון רכב תעשייתי

חברת יוניון רכב תעשייתי בע"מ – המשווקת הרשמית של מלגזות וציוד מחסנים של חברת טויוטה בישראל תציג השנה בתערוכת "אגרו" ישראל יבול שיא 2023 ממגוון מלגזות וכלי השינוע המתקדמים שלה.

בין הכלים שתציג טויוטה בתערוכה, תוכלו לראות את מלגזת טויוטה דיזל מדגם 8FDF25 והמלגזה החשמלית מדגם 8FBN20.

מלגזות דיזל מסדרה 8 של טויוטה תוכננו תוך מחשבה על ארגונומיה ונוחות תפעולית עם יכולת תמרון גבוהה ויכולות שינוע של מגוון סוגי מטענים. מלגזות אלו הן הפתרון האידיאלי לשינוע מטענים וציוד, עבור סביבת עבודה מחוץ ובתוך המחסן והן מותאמות לשינוע מטענים במשקלים בינוניים עד גבוהים, עם כושרי הרמה של 1.5 טון עד 8.0 טון.

המלגזות מצוידות במנועים תעשייתיים עוצמתיים ואמינים מתוצרת טויוטה העומדים בתקנים המחמירים של האיחוד האירופאי – תקן Stage V – מנועי טויוטה הניחנים ביעילות גבוהה ובצריכת דלק נמוכה בקטגוריה של עד 30 אחוז פחות דלק מאשר מנועים של החברות האחרות. המשמעות היא חיסכון משמעותי בהוצאות התפעול בטווח הארוך.

מלגזה של טויוטה
מלגזה של טויוטה

במקביל לעוצמת המנועים ולחיסכון המשמעותי בהוצאות התפעול, מנועים אלה נועדו להפחית את טביעת הרגל הפחמנית, מה שהופך אותם לבחירה מצוינת עבור חברות המחפשות להשיג יעדי קיימות. המלגזה החשמלית שתוצג בתערוכה הינה מדגם 8FBN20 בעלת מבנה של 4 גלגלים לשינוע מטענים כבדים וליישומים בתוך ומחוץ למבנים.

מלגזות מסדרה FBN8 בעלות יכולות תפעוליות נוחות ומתקדמות עבור המפעיל של המלגזה ומאפשרים עבודה נוחה ותמרון טובה יותר. סדרת FBN8 מספקת לך פעולות בטוחות ויציבות תפעולית עם יעילות אנרגטית, יוצאת מן הכלל, מעניקים את הסטנדרט התעשייתי בפרודוקטיביות, דרך ביצועים מוגברים עם פחות צריכה אנרגטית.

כל המלגזות מצוידות במערכת בקרת בטיחות אקטיבית SAS – המותקנת כסטנדרט במלגזות החשמליות ומלגזות הדיזל של טויוטה. מעל 20 שנה מערכת ה-SAS עדיין ייחודית, מגנה על המטען, המלגזות והמפעילים שלך.

כל אלו, הופכים את המלגזות מסדרה 8 למלגזות שיגדילו את הפרודוקטיביות שלך, תוך הפחתת העלות התפעולית. בין אם תבחרו במלגזות מסוג דיזל או במלגזות חשמליות, אין ספק שטויוטה מציבה סטנדרטים גבוהים ומובילה את השוק באמינות, בבטיחות ובתמורה למחיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

5-15/6/2024, רחבי עמק יזרעאל תמונה ראשית: שלמה ארצי – צילום: גיא סידי בחג השבועות, המועצה האזורית עמק יזרעאל מציינת 23 שנים לאירועי "חלב ודבש" עם מופעים מוזיקליים של מיטב היוצרים.ות והמבצעים.ות בארץ ופעילויות מגוונות
3 דק' קריאה
איתן בן צבי, בן 43 מקיבוץ נצר סירני, נשוי ליעל ואב ל4 בנים נכנס החודש באופן רשמי לתפקיד מזכ"ל התנועה החדשה בשומר החדש. במסגרת תפקידו יפעל למען כ-20 אלף חניכים וחניכות מ-22 מועצות אזוריות,
2 דק' קריאה
אורי רונן מאור הנר ולהקתו הפולק סטונרס בשיר שנכתב ממשבר אישי וקיבל משמעות חדשה בעקבות אירועי 7 באוקטובר In my wildest dreamsI never imagined That I׳ll be the onethat standsChildren are running,Mothers are hidingAnd
3 דק' קריאה
הרבש"צ דן אסולין ז"ל וטל ממן ז"ל, מכיתת הכוננות של מבטחים נהרגו בגבורה בקרב מול המחבלים שפרצו ליישוב. עימם נהרגו: איתי נחמיאס ז"ל, גיל אביטל ז"ל וליאור בן יעקב ז"ל מישע * אביו של
11 דק' קריאה
ב-1942 נוסד המכון ללימודי החקלאות של האוניברסיטה העברית, מה שלימים הפך לפקולטה לחקלאות ברחובות * איזה גלגולים עברו על הפקולטה לחקלאות? כיצד לימדו ולמדו בפקולטה למרות השתתפות המרצים והסטודנטים במלחמות ישראל – ומהי תרומתה
12 דק' קריאה

הרשמו לניוזלטר

השאירו את הפרטים והישארו מעודכנים!

דילוג לתוכן