יבול שיא
הרפת והחלב
זרעי קיץ פסטיבל מועצה מגידו

בלילות הקיץ החמים

< 1 דק' קריאה

שיתוף:

בלילות הקיץ החמים

יומיים של פסטיבל "זרעי קיץ"- אירוע תרבותי-קהילתי רב תחומי התקיים בשדה הפתוח מול מרכז תרבות מגידו ונעל את סדרת מופעי התרבות שהתקיימו בחודשי הקיץ ביישובי המועצה. בפסטיבל השתתפו כ-100 תושבים מכלל הישובים והגיעו אליו כ-1,700 איש שנהנו מהאווירה המיוחדת של פסטיבל תוצרת בית בשדה.

עשרות השתתפו בסדנת "אמן בקהילה" עם הבמאית שרה סיבוני, שבסיומה העלו מופע רחוב בשם "שוק המציאות". במסגרת הפסטיבל נערכו שעות סיפור לילדים, מופע של דודו זכאי לכל המשפחה, מופעי מחול של להקת תמר לרנר ולהקת המחול התימני, שהובילו את הקהל למופע להקת A-WA.

בשדה הוצגה תערוכת צילומי נוף של צלמי האזור, שאצרה קורין אביסדריס, ממשמר העמק. ארז לביא מדליה צייר בשדה ותצוגת הטרקטורים הוסיפו נופך חקלאי לאירוע.

פסטיבל זרעי קיץ

במסגרת הפסטיבל נחשפנו לראשונה להרכב מוזיקלי חדש  "החלילניות ממגידו" חמש חלילניות –תושבות המועצה ניגנו יצירות ושירים בעיבודים מיוחדים לחלילי צד. ההרכב שהוקם ע"י יאיר ורמוט, מנהל מרכז המוזיקה, ביצע שירים ישראליים ויצירות מתוך האופרה 'חליל הקסם' (מוצארט).

איציק חולבסקי, ראש המועצה: "שמחתי לפגוש אלפי תושבים שנהנו מכל רגע בשני ימי הפסטיבל ובשלל אירועי הקיץ ביישובי המועצה. תודה ענקית  לנתי וירבה וצוות התרבות המעולה של המועצה ולכל צוות הפסטיבל על הפקה על מושקעת ואירוע מדהים, מרגש, עוצמתי ואיכותי!"

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ביום שני בשבוע הבא ה-9.9.2024 יתקיים הכנס השנתי של חברת "החקלאית". במעמד הכנס יהיה נוכח מר אורן לביא – מנכ"ל משרד החקלאות וביטחון המזון. אתם מוזמנים להגיע ולפגוש את הלקוחות, עובדי הענף, הרופאים המובילים
< 1 דק' קריאה
אתמול (יום ד') נערך כנס רפתנים של חברת "הרמן פרוג'קט" בקיבוץ סעד עם מעל ל-80 משתתפים. הקיבוץ אירח את הכנס, ולנו היה חשוב לערוך את האירוע, דווקא בעוטף, דווקא עכשיו. הכנס היה מוצלח מאוד
< 1 דק' קריאה
שלוש בוגרות בית הספר לעיצוב בחיפה הקדישו את פרויקט הגמר שלהן לקיבוץ. מיחסי אהבה שנאה לחינוך המשותף, דרך מבט מורכב של הטוב עם הרע ועד תכנון מחוץ לקופסא לקיבוצים שנפגעו בשבת השחורה  *תמונה ראשית:
3 דק' קריאה
הקו המפריד בין תהליכי העברה בין־דורית  האינטראקציה המיוחדת שאני מקיימת עם משפחות במושבים בענייני העברה בין־דורית, זיקקה אצלי כמה עקרונות שאני משוכנעת בכוח שלהם להשפיע על התהליכים המאתגרים. העקרונות האלה כל כך משמעותיים, שכשהם
4 דק' קריאה
דני גבאי, חבר מושב מרחביה, דור שלישי למייסדים, מספר על ההתיישבות בעמק יזרעאל, על תולדות המושב ועל משפחתו * הוא מציין בדבריו, שבמושב מרחביה היה רצף של התיישבות מאז 1911 ועד היום * רעייתו
8 דק' קריאה

הרשמו לניוזלטר

השאירו את הפרטים והישארו מעודכנים!

דילוג לתוכן