יבול שיא
הרפת והחלב
פועל פלרם גוש זבולות צילום איגוד הכדור מים

הפועל "פלרם" גוש זבולון זכתה בגביע המדינה לגברים בכדורמים

2 דק' קריאה

שיתוף:

קבוצת הכדורמים האזורית שבסיסה ברמת יוחנן, זכתה בגביע רביעי ברציפות לאחר ניצחון 12:8 בגמר. יובל קלרפלד מעין המפרץ הבקיע שלושה שערים

הפועל "פלרם" גוש זבולון, קבוצת הכדורמים האזורית שבסיסה ברמת יוחנן, זכתה בגביע רביעי ברציפות לאחר ניצחון 12:8(6:2 במחצית) בגמר על אס"א תל אביב במשחק שנערך בשבת במכון וינגייט.

יובל קלרפלד (עין המפרץ) הבקיע שלושה שערים. לצדו הצטיינו הזרים הסרבים פיליפ צ'וריץ' ודז'אן אינדיץ' עם שלושה שערים כל אחד. המבקיעים האחרים היו טמיר פריד (2) ורוני גרוס (1).

הקבוצה העפילה לגמר אחרי 10:4 בחצי הגמר על האלופה הפועל קריית טבעון. גוש זבולון מובילה את הטבלה עם מאזן מושלם של שש נקודות, למרות ששיחקה רק שלוש פעמים עקב אילוצי הקורונה.

הקיבוצניקים המשתייכים לסגל בעונה הנוכחית הם קלרפלד וכן נמרוד צור ויואב רודיו (רמת יוחנן) ואדם צוק (שער העמקים). המאמן מושיקו הרשקוביץ: "המטרה כרגע היא להחזיר אלינו את תואר האליפות. מספר משחקי ליגה נדחו בגלל הקורונה, אבל אצלנו כמעט ולא התבטלו אימונים, למרות שפה ושם היו בידודים".  

יש לכם נציגות מכובדת בנבחרת, למוקדמות היורו עלולה להיות השפעה שלילית? 

"אני מאמין שהשחקנים שלנו (קלרפלד, פריד, גרוס, יהב פייר, שקד חורש ודור קוטר)  יידעו להתאושש מהמאמץ של שלושה משחקים בשלושה ימים אחרי סוף הטורניר בוינגייט ב-20 בפברואר, ולחזור להתאמן איתנו לקראת המשך הליגה".   

בגמר הנשים זכתה דר מנקרמן משמיר בתואר "השחקנית המצטיינת" לאחר שהבקיעה חמישה שערים למנצחת הפועל יקנעם.

הפועל יוקנעם צילום גלעד קוולרציק באדיבות איגוד הכדורמים
הפועל יוקנעם צילום גלעד קוולרציק באדיבות איגוד הכדורמים

בגמר הנשים הביסה האלופה ומחזיקת הגביע הפועל יקנעם את הפועל עמק הירדן 20:6 לאחר 10:3 במחצית. דר מנקרמן (שמיר) זכתה בתואר "השחקנית המצטיינת" לאחר שהבקיעה חמישה שערים למנצחת.

ההולנדית האניקה סלחטר הבקיעה חמישה שערים לעמק הירדן, הקבוצה שמייצגת גם את הקיבוצים באזור הכנרת, עמק המעיינות והגליל העליון/גולן.

מורן לינהאוט (אפיקים) הוסיפה שער. הקבוצה המכונה "לביאות העמק" הופיעה השנה לראשונה בגמר הגביע לאחר שהפתיעה ברבע הגמר את אס"א תל אביב וניצחה 4:2 בפנדלים אחרי 11:11 בתום הזמן החוקי, ובחצי הגמר 12:11 את את הפועל פתח תקווה. הלביאות מדורגות כרגע במקום הרביעי, ונראה שיקנעם בדרך לאליפות נוספת.

מדובר בעונה ראשונה של הלביאות בליגה הלאומית. קבוצת הבוגרות הוקמה אשתקד ביוזמתה של יוסטינה קובץ', שחקנית הונגרייה שעלתה לארץ ב-2012 ונשואה למאמן אור גיל, שמפקד גם כמנהל מקצועי במועדון.

גיל: "ההעפלה לגמר הגביע היא הישג ענק. כדאי לזכור שיקנעם הוקמה לפני 13 שנה והפכה לאלופה לפני חמש שנים, וכנראה תזכה שוב העונה. הוכחנו שאפשר להתמודד גם עם יריבות עדיפות על הנייר ולנצח אותן. המטרה בהמשך העונה היא העפלה לפלייאוף (ארבע האחרונות) ואפילו לגמר, אבל לפני כן צריך לנצח בסדרת חצי הגמר, ולא במשחק בודד".

הקבוצה מארחת בשער הגולן ובאפיקים. מה מוביל לחלוקה בין הבריכות? 

"אפיקים בריכה איכותית יותר, בגודל אולימפי, אבל לצערי, פתוחה, לפי החלטת הקיבוץ, רק בין יום העצמאות לאוקטובר, ואין לנו תקציב להפעיל אותה בעצמנו. כאשר מדובר בסדר גודל של 70 אלף שקל בחודש עבור חימום, זו הוצאה שמעבר ליכולת של מועדון שבו מתאמנות כ-50 בנות."

"שער הגולן זו בריכה קטנה בגודל 25*12.5 מטרים, פחות מהתקן המחייב של 25*20, המים רדודים בצדדים, ולכן נוצר מצב שבו קל יחסית להתגונן. הבריכה הזו מיועדת בעיקר לנופשי צימרים, והיתרון הוא שזמינה בשעות מוקדמות יחסית ומאפשרת אימונים רבים יחסית לליגה. אני משוחרר מהאילוץ של קבוצות אחרות, אשר כפופות ללוחות זמנים של מנויים ופעילויות, שמשאירות זמן לאימונים רק מאוחר בערב".

"בטווח הארוך יותר", מוסיף גיל, "אני מקווה שנמצא ספונסר 'משוגע לדבר' ונוכל להעמיד קבוצה איכותית שתתמודד גם בגביע אירופה, כשכבר היום נכללות בסגל ההולנדית האניקה סלחטר וההונגרייה פאני וייל, שהגיעו בעזרת הקשרים של אשתי ויש להן ניסיון רב ברמות הגבוהות ביותר. כדורמים נחשב לענף מועדף בוועד האולימפי ולכן יגיעו אליו בקרוב תוספות תקציב" 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ניהול משק החשמל בקיבוצים הפך למורכב במיוחד והוא כולל אחריות על רכישת חשמל ומכירתו, גביית תשלומים, תחזוקת תשתיות והיכרות עם הרגולציה המשתנה  * חברת משקי רם, שפועלת בכ-40 קיבוצים, מתמחה בכך ותוכל ולחסוך לכם
3 דק' קריאה
הצלם הבינלאומי נפתלי הילגר מגן-נר שבגלבוע נוסע ברחבי העולם, מגלה תרבויות לא ידועות ומצלם נופים ואנשים * בתמונותיו ניכרים סקרנות, רגישות והקשר האנושי שהוא ניחן בהם * מאז ה-7 באוקטובר הוא מקדיש חלק מזמנו
9 דק' קריאה
על הגדות פסח בהתיישבות העובדת  סדר הפסח הוא הטקס הביתי-משפחתי החשוב ביותר בשנה. לאורך ההיסטוריה קיימו אותו בארץ ובגולה, גם בתנאים קשים ובלתי אפשריים כמעט. העיסוק המרכזי הוא קריאה בהגדה של פסח. במאות השלוש-עשרה
3 דק' קריאה

הרשמו לניוזלטר

השאירו את הפרטים והישארו מעודכנים!

דילוג לתוכן