יבול שיא
הרפת והחלב
תמונה 1 ניר דוד DSCN0386 1 1

הבדיחה על חשבוננו

2 דק' קריאה

שיתוף:

חברי ניר דוד נדהמו לגלות שראש הממשלה יגיע להתארח בקיבוצם כדי להתאושש מניתוח הבקע שעבר

חברי וחברות ניר דוד נדהמו לפרסום ההודעה שהופיע השבוע ב"מקומי", עליה חתום מזכיר הקיבוץ לביא מאירי: 

"בוקר טוב, 

אמש בשעות הלילה המאוחרות קיבלנו בקשה ממשרד רוה"מ, לארח כאן מהערב את ראש הממשלה ורעייתו לצורך התאוששותו מניתוח הבקע שעבר, האירוח ימשך בין 48 ל-72 שעות (תלוי בקצב ההתאוששות). 

בשלב מסוים הבנו שאי אפשר לסרב לבקשה ולכן שלוש בקתות באירוח הכפרי פונו לצורך זה, רוב המאבטחים יתארחו בגלמפינג. 

השמירה בשער תתגובר על ידי אנשי משרד רוה"מ וגם רכבים שלנו יבדקו בכניסה. 

הציבור מתבקש לא להפגין ולא למחות בכל דרך ולאפשר לראש הממשלה להתאושש בשקט מהניתוח. 

תודה על ההבנה ושיתוף הפעולה". 

התגובות לא איחרו לבוא. מטלפונים של חברים למזכירות הקיבוץ לבירור פרטים נוספים, דרך בקשת פגישה של חבר עם כבוד ראש הממשלה ועד פוסטים כועסים כמו זה שכתב בחשבון הפייסבוק שלו העיתונאי אורי משגב:  

"אמש התרעתי שההתאוששות מה'בקע' תיקח כמה ימים ולא 12 שעות. 

והנה בני הזוג יוצאים ל'התאוששות' – בקיבוץ ניר דוד מכל המקומות בארץ. על חשבוננו כמובן. אי אפשר להתאושש בווילה בקיסריה? 

טעות קשה. מציע להחליף יעד כבר עכשיו. בהמשך היום אזכיר כאן מה חשבו במשפחת נתניהו על ניר דוד". 

לוויתן באסי 

די מהר התברר כי ההודעה היא מתיחה של לביא (70) לרגל תאריך המתיחות ה-1 באפריל. לביא מספר כי הרעיון למתיחה עלה כשנסע ברכבו ושמע חדשות, "אני אוהב למתוח אנשים וזה התחבר לי". 

רגע לפני שפרסם ב"מקומי" חשב להוסיף ולבקש מהחברים שלא להעביר את ההודעה מחוץ לחברי הקיבוץ כדי למנוע הפגנות. "זה היה ארוך מידי וויתרתי. כך 'דלפה' ה'ידיעה' מחוץ לגבולות הקיבוץ". 

לביא, שמגדיר עצמו "ילד", מספר שבעבר עשה לא מעט מתיחות נוספות. אחת מהן הייתה ב"ערב טלפונים" במלאות שנה להכנסת הטלפונים לקיבוץ. "טלפנתי למנהל משק הילדים (פינת חי) ואמרתי שאני מהספארי. אמרתי שקיבלנו גור לוויתן, וכיוון שהברכה עבורו טרם מוכנה אני מבקש לקלוט אותו באסי לתקופה. מנהל משק הילדים נענה מיד ברצון. גם כשהוספתי שהגור זקוק לכך שרוחב הנחל יהיה 50 מטר, מה שלא קיים באסי, כי הוא עוד לא טוב ב'לקחת סיבובים' ושיש צורך ב-50 ליטר חלב ביום בבקבוקי תינוק על מנת להאכיל את גור הלוויתן, לא נרתע המנהל והסכים להכול".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אלכס דנציג מניר עוז, חקלאי, חוקר היסטוריה ותרבות הפולנית, מהמובילים הראשונים של המסעות לפולין ומחבר מדריכי סיורים בפולין, נמצא בשבי חמאס יום הזיכרון לשואה ולגבורה מזכיר בכל שנה את הנספים, מוקיר את הלוחמים שהתנגדו
2 דק' קריאה
למה לא מגייסים מחדש את המילואים, מפנים את תושבי רפיח למחנה אוהלים הומניטרי ונכנסים במלוא העוצמה לרפיח, לדיר אל-בלאח, למחנות המרכז וגם למקומות שהיינו בהם וחמאס חוזר ומשתלט עליהם? במוצאי שמחת תורה 7 באוקטובר,
3 דק' קריאה
שיר ישן בלבוש חדש • כמה דם זה "נהרות של דם"? • איך הפך אלוף פקמ"ז ל"אויב ההתיישבות״ בית כבר איןזוכרים וזוכרות את השיר של אריק לביא הייתה לו דודה בחדרה? הרי השירבלבוש אקטואלי.
3 דק' קריאה
עצרת הפתיחה לאירועי יום הזיכרון לשואה ולגבורה תתקיים ביד מרדכי, שחבריו לחמו על הגנתו בטבחהשבת השחורה. זהו האירוע הגדול הראשון שנערך בעוטף מאז 7 באוקטובר עצרת הפתיחה לאירועי יום הזיכרון לשואה ולגבורה תערך כבכל
3 דק' קריאה
ניהול משק החשמל בקיבוצים הפך למורכב במיוחד והוא כולל אחריות על רכישת חשמל ומכירתו, גביית תשלומים, תחזוקת תשתיות והיכרות עם הרגולציה המשתנה  * חברת משקי רם, שפועלת בכ-40 קיבוצים, מתמחה בכך ותוכל ולחסוך לכם
3 דק' קריאה

הרשמו לניוזלטר

השאירו את הפרטים והישארו מעודכנים!

דילוג לתוכן