יבול שיא
הרפת והחלב
shutterstock 1990330526

מפגשים מהסוג הטיפשי

4 דק' קריאה

שיתוף:

חללית שטסה על גלי כוח המשיכה, עובר חייזרי ירוק וחוצנים דוברי רומנית. הדי בן עמר מגיע למסקנות לא אנושיות בעליל

ביום שישי, 23.6.23, הופיעה במוסף "הארץ" כתבה בשם הבא: "ואז הקצין העיד: ארה"ב מחזיקה כלי תעופה שמקורם אינו אנושי". 

הכתבה עוסקת בשטף ההולך וגובר של עדויות על קיומם של כלי טיס חלליים שאינם מעשה ידי אדם המוחזקים בידי רשויות ממשל שונות, ושנוכחותם כאן היא תוצאה של התרסקות כלי הטיס הבין-פלאנטאריים הללו על פני כדור הארץ עקב תאונה, או כתוצאה מכך שהחייזר שנהג ברכב החלל הבין-כוכבי שתה לפני שעלה אליו. כי במערכת השמש אלפא-קנטאורי – שהיא מערכת השמש הקרובה ביותר אל כדור הארץ המוכרת כבעלת סיכוי שיש בה חיים כלשהם, אינטליגנטיים או לא – אם כן, במערכת השמשות אלפא-קנטאורי שבה מצוי כוכב הלכת פרוקסימה קנטאורי, אולי דווקא כן מותר לשתות ואחר כך לנהוג. 

ואפילו לנהוג מרחק של 4.25 שנות אור, שזה המרחק מאלפא-קנטאורי פרוקסימה לכדור הארץ. 

כדי לסבר את האוזן: 4.25 שנות אור הוא המרחק שעובר האור, הטס במהירות של 300,000 קילומטר בשנייה, במשך 4.25 שנה, שזה אומר: קחו את המרחק שעובר האור בשנה, שהוא 9,460,800,000,000 קילומטר, ותכפילו אותו ב-4.25 שנה, ותקבלו 40,208,400,000,000 קילומטר שעברה החללית הזו אל כדור הארץ, שזה ארבעים טריליון ועוד קצת קילומטרים. 

וזה עוד הכוכב שהכי קרוב אלינו שחשוד שיש בו חיים כלשהם. 

עכשיו אני תוהה: יש להניח שהחללית שלהם טסה במשך 4.25 שנה במהירות האור, כי אם היא טסה במהירות של החללית מעשה ידי אדם "וויאג'ר", למשל, מהירות שהיא 56,000 קמ"ש, ייקח לחוצנים יותר מ-700 מיליון שנה להגיע לכאן והם יגיעו מבוגרים מאוד, וסביר שינחתו ישר בפיליפינים לחפש לעצמם מטפלות סיעודיות. יש להניח, אם כן, שיש לחללית החוצנית טכנולוגיה כל כך משוכללת לטוס במהירות האור, עד שאין סיכוי שהיא נוסעת על דלק מוכר לנו כלשהו, ועל כן כנראה היא טסה על שימוש בגלי גראוויטציה באורח שעדיין איננו מכירים, אז חללית משוכללת שטסה 4.25 שנה במהירות האור על גלי הכבידה מגיעה לכדור הארץ……. ומתרסקת כאן? 

מתרסקת??? נופלת מהשמיים לאדמה??? חללית כל כך משוכללת עד שהיא טסה הנה על גלי כוח המשיכה עצמם נופלת כמו מטוס אולטרה-לייט בשדה התעופה לחובבים במושב תנובות??? 

נתקעת כאן כמו טנדר סובארו-שיפוצניקים ישן משנות ה-80? 

איש קטן ירוק 

מאז היותי ילד ואחר-כך נער צעיר המחשבה על חוצנים ועבמ"ים וכלי טיס מעולם אחר הלהיבה אותי. בשנות ה-50 תחילת שנות ה-60 אספנו תמונות שהגיעו בתוך מסטיקים שטוחים וגדולים, שגודלם היה כחצי קלף, ובהם תמונות של כלי טיס חלליים מדומים וצלחות מעופפות שהוטסו בידי חוצנים. חלליות מעשה ידי אדם היו אז רק בחיתוליהן, עניין נדיר, והמשוכלל בהן היה אז ה"ספוטניק" הרוסי הלא מאויש ואחר כך, ב-1961, החללית "ווסטוק" הנושאת את יורי גאגארין, הקוסמונאוט הרוסי, האיש הראשון בחלל. 

התמונות באריזות המסטיקים הלהיבו את דמיוני ונהגתי לחלום על היום בו תנחת חללית בשכונת מגוריי ואיש קטן ירוק ייצא ממנה ויאמר לי בשפה זרה: "קח אותי אל המנהיג שלך!" 

כי זה מה שאמרו החוצנים בתמונות ובספרים שקראתי אז. 

קיוויתי שהשפה הזרה שבה ידבר החוצן תהיה רומנית, כי זו הייתה השפה הזרה היחידה שהכרתי בילדותי, טרם שלמדתי בבית הספר אנגלית וצרפתית. ומכיוון שהחייזרים המדומיינים שלי דיברו רומנית, תכננתי לקחת אותם לבית של סבתא שלי, שממנה למדתי את השפה כי היא לא דיברה עברית, כמו רוב הסבתות באותם ימים. 

מכיוון שהחוצנים עליהם פנטזתי ודמיינתי דיברו רומנית, לא הייתה לי כל בעיה לדמיין אותם כיצורים חביבים ואוהבי אנוש, שנהנים מארוחה טובה וכוס "שפריץ" לידה – משקה רומני ידוע שהיה מורכב מחצי כוס יין "כרמל הוק" וחצי כוס סודה, סודה שניתזה מכלי שנקרא אז "סיפון". 

בשנות ה-70 פרץ לתודעה ספרו של אריך פון-דניקן "מרכבות האלים", שנעשה גם לסרט דוקומנטרי מסחרי מצליח. אהבתי את שניהם מאוד. הספר והסרט תיארו מקומות בעולם שהיו בהם עדויות לביקורים של חוצנים מכוכב אחר, או זו לפחות הפרשנות שאריך פון-דניקן נתן לדמויות החקוקות באבן ובסלע ובכדי חימר וחרס ובמעשיות עם עתיקות ופולקלוריסטיות. 

במיוחד אני זוכר דמות חקוקה באבן בפרו או מקסיקו, דמות השוכבת על גבה, רגליה מורמות מעלה וכפופות, בתנוחה שכולנו הכרנו מיומני קולנוע וטלוויזיה בשחור-לבן כתנוחת הישיבה/שכיבה של האסטרונאוטים של תוכניות החלל "ג'מיני" ו"אפולו" של נאס"א. 

מאוד רציתי להאמין שמה שאריך פון-דניקן מתאר הוא אמיתי ונכון, ואכן ביקרו כאן חוצנים בכדור הארץ בעתות עתיקות ולימדו את בני-האדם, כלומר אותנו, את כל מה שאנו יודעים היום, אבל לא היו לכך שום עובדות מוצקות שייתמכו בתיאוריה הזו, לפחות עד הלילה בו נחתו צלחות מעופפות במושב אחיהוד ועשו בו מעשים מגונים בפרות. 

עוּבָּר מקפץ 

באמצע שנות ה-90 רעשה הארץ לאור האירוע הבא: תושבים במושב אחיהוד שבגליל המערבי ראו לעת ליל שמונה גופים מוארים גדולים קרבים ממעמקי השמיים אל המושב, וכמו שתיאר אחד העדים: "לכיוון הבית של משפחת דמתי". 

הגברת דמתי יצאה מביתה אל עבר הרפת שלה, כשבחצר הרפת מצאה "עובר אנושי מקפץ וצוהל" ואילו לפי תיאור אחר של עדים מדובר היה בגופה דוממת של עובר דמוי אנוש ששכבה ללא-תנועה בבוץ. 

הגברת דמתי התקרבה אל הגופה או אל העובר המקפץ וענף עץ ארוך בידה, כך על פי העדויות, ודקרה אותו בענף. אז פרץ ממנו נוזל ירוק. לפי התיאור בכתב עת לענייני חייזרים של אותם ימים, קצין משטרה כיסה את הגופה בפח גדול עשוי פלסטיק, ואז עף התינוק עם כיסוי הפלסטיק באוויר והתפוצץ, כשהוא מפזר סביבו נתזים ירוקים. 

מספרים גם שבאותו לילה מספר פרות במושב אחיהוד עברו סוג של התעללות, מה שידוע בלשון עוקבי-החייזרים בעולם בשם Cattle Mutilation, כשאבריהן של הפרות עוברים חיתוך ופגיעה בידי גורם חיצוני, שהוא תחביב ידוע ומוכר של חוצנים וחייזרים, דבר שהסיר סופית את כל הספקות והוכיח באורח חד-משמעי: אורחים מן החלל החיצון נסעו מרחק של 40,208,400,000,000 קילומטר במהירות האור מקצה היקום ועד למושב אחיהוד, מושב עולים ממוצא תימני במקורו, כדי להשחית את הפרות של המושבניקים התמימים, וגם השאירו להם תינוק חוצני ירוק. 

מעט דברים הכרתי בחיי שהם יותר הגיוניים מזה. 

אנשים פרימיטיביים 

ועדיין מצאתי עצמי תוהה: איך זה שאם החוצנים מגיעים לכאן כל כך הרבה, לא פגשנו בהם פנים אל פנים עדיין? איפה לעזאזל הם מסתתרים? 

ואז, לראשונה מזה שנים, הדלקתי ערב אחד את הטלוויזיה על ערוץ ישראלי – אין לי הסבר למה עשיתי את זה. שנים שאינני רואה טלוויזיה ישראלית משום סוג – ופתאום לנגד עיניי צצו ועלו שורה ארוכה של חברי ממשלה, שרים וח"כים חברי הקואליציה, והכול נעשה ברור פתאום! 

כדי להיטמע בין בני האדם, הבינו החוצנים שעליהם להסוות את עצמם כאנשים פרימיטיביים, בורים, טיפשים או סתם גסי רוח, כי הסתבר להם שרוב בני האדם הם כאלה, ואם הם יתחזו לכאלה בהצלחה – איש לא יזהה אותם כחוצנים מעולם אחר!  

וכך, הם השתלבו במפלגות המעצימות את התכונות האנושיות הללו, והיום הם שולטים בנו בתחפושת מושלמת של בני אדם. 

ואם זה נכון שהחללית שלהם התרסקה – לך תיפטר מהם עכשיו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ניהול משק החשמל בקיבוצים הפך למורכב במיוחד והוא כולל אחריות על רכישת חשמל ומכירתו, גביית תשלומים, תחזוקת תשתיות והיכרות עם הרגולציה המשתנה  * חברת משקי רם, שפועלת בכ-40 קיבוצים, מתמחה בכך ותוכל ולחסוך לכם
3 דק' קריאה
הצלם הבינלאומי נפתלי הילגר מגן-נר שבגלבוע נוסע ברחבי העולם, מגלה תרבויות לא ידועות ומצלם נופים ואנשים * בתמונותיו ניכרים סקרנות, רגישות והקשר האנושי שהוא ניחן בהם * מאז ה-7 באוקטובר הוא מקדיש חלק מזמנו
9 דק' קריאה
על הגדות פסח בהתיישבות העובדת  סדר הפסח הוא הטקס הביתי-משפחתי החשוב ביותר בשנה. לאורך ההיסטוריה קיימו אותו בארץ ובגולה, גם בתנאים קשים ובלתי אפשריים כמעט. העיסוק המרכזי הוא קריאה בהגדה של פסח. במאות השלוש-עשרה
3 דק' קריאה

הרשמו לניוזלטר

השאירו את הפרטים והישארו מעודכנים!

דילוג לתוכן