יבול שיא
הרפת והחלב
Screenshot 2022 11 29 112349

נגמר הבית זונות, בן גביר יעשה פה סדר

3 דק' קריאה

שיתוף:

הנחת עבודה –  לאחר כינונה של הממשלה החדשה, ייאסר על פעילי שמאל להגיע לחברון * חמישה בני נוער נפטרו. יש לזה קשר לחיסוני הקורונה? * הרב שמואל אליהו נזכר ביצחק בן אהרון

יוכלו לתת דרור לדמיונם המבצעי 

בלילה שבין חמישי לשישי, הוצתו חמישה כלי רכב באבו גוש ובעין נקובא. המציתים ריססו כתובות: "עם ישראל חי", ו"די לפיגועים, גירוש לערבים". בתקשורת דווח על "חשד לפעולת תג מחיר", כאילו זה יכול להיות משהו אחר מלבד פעולת "תג מחיר". באבו גוש קראו לשר המיועד לביטחון הלאומי, איתמר בן גביר, לגנות את המעשה. הגזימו.     

ביום שישי, בחברון, תועד חייל מחטיבת גבעתי מפיל ארצה ומכה באגרוף פעיל שמאל. חייל אחר נשמע אומר: "נגמר הבית זונות, בן גביר יעשה פה סדר.. אני שונא שמאלנים". הרמטכ"ל אביב כוכבי גינה: "האירועים חמורים ביותר ומנוגדים לערכי צה״ל ולפקודותיו". מנוגדים עד כה, לא בטוח שגם בהמשך, כשהשר בן גביר מורחב הסמכויות, יקבל פיקוד על מה שיתרחש ביהודה ושומרון. כזכור, במסגרת אירועי שבת "חיי שרה" בחברון, בנוסף לעימותים האלימים שיזמו החוגגים מול התושבים הפלסטינים, תקף אחד מהם במקל חיילת. באירוע נוסף תועד חייל מאחל לפעיל מ"שוברים שתיקה" שיקבל סרטן בכל הגוף.  

התקופה הקרובה תהיה תקופת הפריחה של נערי הגבעות ומבצעי פעולות "תג מחיר". הם יוכלו לתת דרור לדמיונם המבצעי ולצאת לפעולות שעד כה נמנעו מלבצע, בידיעה ברורה שיש להם גיבוי שקט מלמעלה ושום רע לא צפוי להם. גם חיילים ששונאים ערבים ושמאלנים ירגישו הרבה יותר חופשי לפעול. מקסימום ישעו אותם, זמנית. עד שיחודדו הנהלים.  

בן גביר התייחס לאירוע הכאת פעיל השמאל והצביע על הכיוון הנכון שבו צריכה החקירה להתנהל: "אני קורא למשטרה למצות את החקירה", אמר בן גביר, "ואם יסתבר שאנשי שמאל תקפו חיילים – יש לעצור אותם מיד". חייל היכה פעיל שמאל בלי שזה תקף אותו קודם? לא יכול להיות. על ההשעיה של החייל שאמר "נגמר הבית זונות", הודיע  בן גביר שהוא יבקש בקבינט הביטחוני הבהרות על הדבר הזה. הנחת עבודה – לאחר כינונה של הממשלה החדשה, ייאסר על פעילי שמאל להגיע לחברון ואולי להיכנס ליו"ש. הנימוק  – מניעת חיכוכים מיותרים.  

הנה ידיעה שלא תשמעו במהדורות החדשות  

דוד כהן בן 14, תלמיד ישיבה, התמוטט בביתו  בירושלים בחמישי שעבר ונפטר בבית החולים שערי צדק. לפני כן נפטרו ארבעה בני נוער באופן בלתי צפוי: מוסא מואסי בן 16 מהצפון, אנואר אבו ראקבה בן 14 מתל שבע, עיליי שמחי בן 16 מרחובות וגל פטו בת 14 מבאר שבע. למתנגדי חיסוני הקורונה יש הסבר ברור לנסיבות שהביאו לפטירת הנערים. כתבה על כך לפני מספר ימים אשרת קוטלר: "הנה ידיעה שלא תשמעו במהדורות החדשות. בשבוע שעבר נפטרו חמישה בני נוער תוך ימים ספורים, כולם חוסנו. סיבות המוות הידועות עד כה: דום לב ותסחיף ריאתי, כל הנפטרים היו ילדים בריאים. אבל אצלנו, איש לא ראה ואיש לא שמע". על פטירתו של דוד כהן בן ה-14, כתב אחד המגיבים: "איך אפשר לשתוק, כשכבר אין יום שמישהו לא מתמוטט ונפטר פתאום כתוצאה מהפשעים הנוראיים נגד האנושות בכלל ונגד עם ישראל בפרט שנעשו ונעשים כאן כבר שלוש שנים. השם יקום דמו…". אחר כתב: "הצעירים נפטרים בזה אחר זה, והפושעים האחראיים לכך עדיין מסתובבים בחופשי בינינו". 

שני מקרי מוות נוספים שאירעו בשבוע שעבר, נוספו לרשימת אלו שמלקטים את נפגעי חיסוני הקורונה – יוסי כהן, בן 59, מורה לשל"ח באולפנה בבית שמש, התמוטט במהלך טיול באילת לעיני התלמידות ומותו נקבע בבית החולים יוספטל. משתתף בתחרות ה"איירון-מן" בכנרת, גם הוא בן 59, טבע ומת כנראה לאחר שקיבל התקף לב. "אדם בריא שמתאמן לאיירון-מן לא טובע סתם", טען אחד המגיבים בפייסבוק, "שוב אדם בריא שעוסק בספורט… דום לב…עוד עובדה: חוסן בזריקת הרעל….אני יודע מה הסיבה האמיתית…ואתם, האם כבר התעוררתם?" 

גם הידיעה על מחקר חדש שהצביע על "ירידה של 52% בספירת הזרע של גברים", צורפה לתיאוריית הקונספירציה: "זאת הייתה המטרה של החיסולים: דילול אוכלוסין. דילול אוכלוסין באמצעות מוות מהרעל של פייזר. דילול אוכלוסין באמצעות יצירת עקרות ופגיעה בפוריות אצל גברים ונשים. צעירים וצעירות. תתעוררו. תתעוררו ותטבעו את הצדק (השגיאה במקור). את הצדק והאמת עבורכם ועבור ילדיכם ועבור הדורות הבאים!!! דילול אוכלוסין זאת כל המטרה!!!" 

האם יש קשר בין התמותה של בני נוער ואחרים ובין חיסוני הקורונה? אין לי מושג. מי שהצביעו למפלגת אומץ בבחירות האחרונות, כמעט 15 אלף איש ואישה, משוכנעים שיש. האם קיימת מזימה זדונית לדילול אוכלוסיית העולם שהחיסונים הם אחד האמצעים להוציא אותה לפועל? אני בטוח שלא. אני אחרי שלושה חיסונים. רץ לעשות ספירת זרע.  

שני שקרים במשפט כל כך קצר 

"כשהליכוד עלה לשלטון, אמר המנהיג של מפ"ם יצחק בן אהרון, כי העם טעה וצריך להחליף את העם". מי אמר? רבה של צפת, הרב שמואל אליהו. מתי אמר? לאחר היוודע תוצאות הבחירות. הרב הסביר את הסיבות לכישלון מרצ, ובהקשר למשפט על בן אהרון, הוסיף: "אל תדאגו, גברת זהבה גלאון תמשיך את מסורת המפלגה ותגיד שעם ישראל טעה וצריך להחליף אותו. אל תתרגשו". 

שני שקרים במשפט כל כך קצר. בן אהרון לא היה מנהיג מפ"ם  (היה מנהיג אחדות העבודה) והוא לא אמר שצריך להחליף את העם (אמר שהוא לא מכבד את הכרעת העם). אבל אליהו הוא רב בכיר בציונות הדתית. מותר לו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ניהול משק החשמל בקיבוצים הפך למורכב במיוחד והוא כולל אחריות על רכישת חשמל ומכירתו, גביית תשלומים, תחזוקת תשתיות והיכרות עם הרגולציה המשתנה  * חברת משקי רם, שפועלת בכ-40 קיבוצים, מתמחה בכך ותוכל ולחסוך לכם
3 דק' קריאה
הצלם הבינלאומי נפתלי הילגר מגן-נר שבגלבוע נוסע ברחבי העולם, מגלה תרבויות לא ידועות ומצלם נופים ואנשים * בתמונותיו ניכרים סקרנות, רגישות והקשר האנושי שהוא ניחן בהם * מאז ה-7 באוקטובר הוא מקדיש חלק מזמנו
9 דק' קריאה
על הגדות פסח בהתיישבות העובדת  סדר הפסח הוא הטקס הביתי-משפחתי החשוב ביותר בשנה. לאורך ההיסטוריה קיימו אותו בארץ ובגולה, גם בתנאים קשים ובלתי אפשריים כמעט. העיסוק המרכזי הוא קריאה בהגדה של פסח. במאות השלוש-עשרה
3 דק' קריאה

הרשמו לניוזלטר

השאירו את הפרטים והישארו מעודכנים!

דילוג לתוכן