סמינרי ההדרכה הארציים יוצאים לדרך באופן רשמי!
אחרי שסיפרנו לכם לפני שבועיים על ההתרגשות במיני-סמינרי המד"צים בכלל מועצות התנועה, הגיע הרגע הגדול: סמינרי ההדרכה הארציים של חטיבת בני המושבים יוצאים לדרך באופן רשמי! הקיץ כבר כאן, ואיתו האנרגיה המטורפת שמתחילה להציף את השטח.
מאות חניכות וחניכים מכל רחבי הארץ עושים כעת את דרכם אל הסמינר במטרה אחת ברורה – להפוך לדור המדריכות והמדריכים הבא של חטיבת בני המושבים. במהלך ימי הסמינר האינטנסיביים, החניכים ישובצו בקבוצות מעורבות עם בני נוער מכל קצוות המדינה. זוהי הזדמנות פז עבורם להכיר חברים חדשים, לחוות שותפות תנועתית אמיתית ומלכדת.

בקורס יעברו החניכים הכשרה מקצועית מקיפה הכוללת את יסודות ההדרכה, פיתוח כושר מנהיגות, עמידה מול קהל, בניית פעולה ערכית והעברת מסרים. אלו לא רק כלים שישמשו אותם בשנת ההדרכה הקרובה ביישובים, אלא צידה לדרך וכישורי חיים שילוו אותם לתמיד. מעבר לפן המעשי, החניכים יעמיקו בהיסטוריה של התנועה ושל מדינת ישראל, ויתחברו לערכי הליבה המייצגים אותנו.
אנו מודעים היטב למורכבות התקופה ובצל האירועים במדינה, וחשוב לנו להדגיש כי חטיבת בני המושבים ערוכה עם מגוון פתרונות ומענים לכל תרחיש שלא יהיה, תוך שמירה קפדנית על ביטחון החניכים.
אנחנו מזמינים אתכם להמשיך לעקוב אחרינו ברשתות החברתיות ולקבל עדכונים שוטפים בזמן אמת מהשטח! מאחלים לכל החניכים והצוותים סמינר חווייתי, בטוח, כיפי ומשמעותי. קיץ של עשייה!


