יבול שיא
הרפת והחלב
Screenshot 2023 10 23 155504

"אם הממשלה לא תסייע לנו – לא נצליח לשקם את הדרום"

< 1 דק' קריאה

שיתוף:

אמר ראש המועצה האזורית שדות הנגב, תמיר עידאן בוועדת הכספים * לדבריו: "אנחנו לא פליטים ואנחנו לא רוצים לקבץ נדבות מתורמים אבל לצערי הרב, זה מה שאנחנו עושים כעת"

ראש המועצה האזורית שדות נגב, תמיר עידאן הגיע לדיון בוועדת הכספים של הכנסת לדיון בהיערכות הממשלה לקביעת מתווה הפיצויים בעקבות המלחמה.

עידאן תקף את הממשלה בחוסר המענה לצרכי המועצה: "המדינה הפרה את ההסכם איתנו, קמנו בוקר אחד עם מאות הרוגים. אם לא יהיה פתרון כלכלי – חבל הארץ הזה לא יהיה. ואם זה לא מספיק, עוד התבשרנו כי דוחים את הדיון להקמת היישוב החדש שעתיד לקום במועצה-ככה נראית מדינה בנסיגה לא מדינה שמבינה את החשיבות הציונית להפרחת אזור זה."

עידאן תקף את הממשלה על החלוקה בין יישובי המועצה שנמצאים עד 7 ק"מ מעזה ויישובים מעבר ל-7 ק"מ מעזה: "כל הקו שמתחתם של 7 ק"מ ומעלה לא נכון ולא רלוונטי לא לפני אחרי ה-7.10 ובוודאי לא אחריו. האיוולת הזאת שהמנהלת שקמה במטרה לסייע לנו עדיין משתמשת בחלוקה הזאת מעצימה את חוסר ההיכרות עם האזור ולא מאפשרת לנו לשקם את היישובים שלנו.

עידאן התייחס למחסור בתקציב מטעם המדינה: "אנחנו לא פליטים ואנחנו לא רוצים לקבץ נדבות מתורמים אבל לצערי הרב, זה מה שאנחנו עושים כעת. יש לנו מדינה והיא צריכה לדאוג לנו."

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ניהול משק החשמל בקיבוצים הפך למורכב במיוחד והוא כולל אחריות על רכישת חשמל ומכירתו, גביית תשלומים, תחזוקת תשתיות והיכרות עם הרגולציה המשתנה  * חברת משקי רם, שפועלת בכ-40 קיבוצים, מתמחה בכך ותוכל ולחסוך לכם
3 דק' קריאה
הצלם הבינלאומי נפתלי הילגר מגן-נר שבגלבוע נוסע ברחבי העולם, מגלה תרבויות לא ידועות ומצלם נופים ואנשים * בתמונותיו ניכרים סקרנות, רגישות והקשר האנושי שהוא ניחן בהם * מאז ה-7 באוקטובר הוא מקדיש חלק מזמנו
9 דק' קריאה
על הגדות פסח בהתיישבות העובדת  סדר הפסח הוא הטקס הביתי-משפחתי החשוב ביותר בשנה. לאורך ההיסטוריה קיימו אותו בארץ ובגולה, גם בתנאים קשים ובלתי אפשריים כמעט. העיסוק המרכזי הוא קריאה בהגדה של פסח. במאות השלוש-עשרה
3 דק' קריאה

הרשמו לניוזלטר

השאירו את הפרטים והישארו מעודכנים!

דילוג לתוכן