״מועצת החלב מברכת את שר החקלאות, אבי דיכטר, על הצגת תכנית חשובה ומשמעותית תוך חיזוק הייצור המקומי ושמירה על ביטחון המזון של ישראל. זאת תוך ראייה אסטרטגית אשר נותנת מענה לצורכי המשק הישראלי לצד
< 1 דק' קריאה
בעל תואר ראשון ספרות עברית וסוציולוגיה מאוניברסיטת חיפה.עורך וכותב ראשי "מילה במילה"