יבול שיא
הרפת והחלב
WhatsApp Image 2024 03 04 at 16.45.08 2

בחירום ובשגרה: פתרונות אספקת מים לבעלי חיים של חברת נטפים

2 דק' קריאה

שיתוף:

אספקת מים קבועה חיונית במשק החי – לולים, רפתות ודירים. מציאות החודשים האחרונים רק מוכיחה כמה חשוב להיערך מראש בפתרון האיכותי והכדאי ביותר, להתמודדות מוצלחת עם שינויי אספקת מים וירידת לחץ אשר עלולים לפגוע בפעילות המשק כולו

הפסקת מים בלול או רפת עלולה להביא לתוצאות קשות. בעיתות חירום אך גם בשגרה, במקרה של פגיעה בקו מים, אספקה סדירה של מים היא המפתח להמשך התפקוד של משק החי.

לחברת נטפים הוותיקה והמובילה בתחום, ניסיון רב של מעל 20 שנים בתחום אספקת מי חירום לבעלי חיים, ומספקת פתרון המבטיח אספקת מים קבועה וזמינה באמצעות מערכת כוללת המותאמת לאופי המשקים וגודלם.

למעשה, המערכת מבטלת את התלות ברשת מים המקומית, הסובלת לעיתים מתנאים משתנים. אספקת מים סדירה היא הדרך להתמודד מול פיצוצים בצנרת, הפסקות מים או מקרי חירום.

מיכלי המים של חברת נטפים מיוצרים באנגליה, מהחומרים הטובים והעמידים ביותר. הליינר הפנימי, בו נאגרים המים, עמיד ואיכותי ומבטיח שנים ארוכות של עבודה – מבלי להתעסק יתר על המידה בתחזוקה.
בשלב התכנון, צוות מומחים מתאים את  מוצרי המערכת בהתאם לצרכי המשק השונים, חברת נטפים מספקת שירות לבעל המשק גם לאחר ההתקנה ולאורך תקופת השימוש.

WhatsApp Image 2024 03 04 at 16.45.08 1
צילום: באדיבות חברת "נטפים"

מיכלי המים זמינים במגוון נפחים, בהתאמה לצרכי בעל המשק: החל מ- 20 קוב ועד 1,500 קוב. מדובר במערכת קומפקטית וחסכונית בעלויות הובלה. בעל המשק מקבל מפרט מדוייק לאחר סיור בשטח, המערכת מובלת למשק ומורכבת על ידי אנשי מקצוע מנוסים. המערכת קלה, נוחה להרכבה בשטח והביצוע כולו באחריות נטפים.
חברת נטפים מתכננת יחד עם המגדל את המערכת באופן מודולרי כך שתותאם למגוון יישומים במשק. תחלופת המים מהמיכל למשק הינה דבר הכרחי ומתבצעת בכל יום לצורך שמירה על איכות המים ולכן המערכת תישמר לאורך שנים רבות. מאחר ומדובר במערכת אמינה ועמידה לאורך זמן, היא כוללת תקופת אחריות פוחתת של 8 שנים.


המערכת החכמה משלבת מיכל אגירת מים, מערכת הגברת לחץ מתקדמת ולוחות חשמל ובקרה. למעשה, היא משפרת את העבודה במשק החי, על ידי הגברת לחץ המים לכל הצרכים השוטפים של המשק.

למערכת אישורים של משרדי החקלאות והבריאות לאספקת מי שתייה למשק החי. חשוב לציין כי אין כל תחזוקה שוטפת למערכת: ניתן להשתמש בה ללא התערבות במשך שנים ארוכות.

מאפייני המערכת

  • מערכת אגירת המים כוללת: מיכל אגירה, כיסוי, יריעות איטום, מוטות פלדה, מעטפת ויציאות מים באיכות גבוהה
  • מיכל האגירה עשוי פלדת אל-חלד גלית מגלוונת המונעת קורוזיה (ניתן להזמין גם עם ציפוי אפוקסי),
  • המערכת מותאמת גם למערכות כיבוי אש להידרנטים (ברזי כיבוי)
  • יריעות האיטום הייחודיות בעלות עמידות מוכחת בטווח רחב של מצבי מזג אוויר
  • ישנן יריעות איטום המיועדות למי שתיה לבעלי חיים
  • עמידות גבוהה למים באיכות ירודה / מליחים (7=EC)
  • עמידות גבוהה לריכוזי כלור עד PPM4 (עמידות גבוהה יותר בהזמנה מיוחדת)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ניהול משק החשמל בקיבוצים הפך למורכב במיוחד והוא כולל אחריות על רכישת חשמל ומכירתו, גביית תשלומים, תחזוקת תשתיות והיכרות עם הרגולציה המשתנה  * חברת משקי רם, שפועלת בכ-40 קיבוצים, מתמחה בכך ותוכל ולחסוך לכם
3 דק' קריאה
הצלם הבינלאומי נפתלי הילגר מגן-נר שבגלבוע נוסע ברחבי העולם, מגלה תרבויות לא ידועות ומצלם נופים ואנשים * בתמונותיו ניכרים סקרנות, רגישות והקשר האנושי שהוא ניחן בהם * מאז ה-7 באוקטובר הוא מקדיש חלק מזמנו
9 דק' קריאה
על הגדות פסח בהתיישבות העובדת  סדר הפסח הוא הטקס הביתי-משפחתי החשוב ביותר בשנה. לאורך ההיסטוריה קיימו אותו בארץ ובגולה, גם בתנאים קשים ובלתי אפשריים כמעט. העיסוק המרכזי הוא קריאה בהגדה של פסח. במאות השלוש-עשרה
3 דק' קריאה

הרשמו לניוזלטר

השאירו את הפרטים והישארו מעודכנים!

דילוג לתוכן