יבול שיא
הרפת והחלב
249

גאווה גדולה עבור חברת ״בר מגן״

< 1 דק' קריאה

שיתוף:

המעבדה החדשנית הממוקמת בעמק חפר קיבלה הסמכה רשמית מאת הרשות הלאומית להסמכת מעבדות לפי התקנים הבינלאומיים המחמירים של ISO/IEC 17025:2017!

הסמכה זו היא הכרה בינלאומית לכשירות מקצועית ולתפעול מערכת ניהול איכות, ומהווה אישור עבור לקוחותיה לאמינות וקבילות התוצאות ברמה הגבוהה ביותר.

בר מגן היא חברה מובילת שוק בתחום הזנת בעלי חיים בחקלאות כבר יותר מ 41 שנים. החברה מייצרת פרמיקסים לתערובות מזון עבור מגוון בעלי חיים, מייבאת ומשווקת תוספי מזון, מספקת ייעוץ מקצועי בנושאי טכנולוגיה, תהליכי ייצור, הזנה וגידול בעלי חיים, ומציעה בדיקות מעבדה לצרכים מגוונים של לקוחותיה. 

בחברה עובדים אנשי מקצוע מהשורה הראשונה בעולם, עם ידע ניסיון ומומחיות ייחודית, שלמדו במוסדות אקדמיים מובילים במקביל לניסיון מעשי רב בשטח. השילוב של אנשי המקצוע יחד עם ייצור בישראל באמצעות מפעל גדול וחדשני, מאפשר לספק הרכבים שונים לפי דרישת הלקוחות השונים וצרכיהם.

קבלת ההסמכה היא עוד צעד בדרך של בר מגן לספק מוצרים איכותיים ואמינים ללקוחותיה השונים. בנוסף, המעבדה פתוחה לבדיקות שונות בהתאם לצרכי הלקוחות. 

ד״ר אשגאן בשארה, מנהלת המעבדה של ״בר מגן״ סיפרה לנו היום בהתרגשות: ״בתום שנה וחצי של עבודה מאומצת וקפדנית מול הרשות, הצלחנו לענות על כל הדרישות ולקבל את ההסמכה. אנחנו גאים ומתרגשים, ובטוחים שההסמכה החדשה תהיה עוד צעד בדרך של בר מגן להוביל את שוק הזנת בע״ח במקצועיות ובמומחיות״.

ניתן ליצור קשר לתיאום בדיקה ולפרטים נוספים בטלפון 09-7603020 או לפנות באמצעות אתר בר מגן: https://bar-magen.com/ 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ניהול משק החשמל בקיבוצים הפך למורכב במיוחד והוא כולל אחריות על רכישת חשמל ומכירתו, גביית תשלומים, תחזוקת תשתיות והיכרות עם הרגולציה המשתנה  * חברת משקי רם, שפועלת בכ-40 קיבוצים, מתמחה בכך ותוכל ולחסוך לכם
3 דק' קריאה
הצלם הבינלאומי נפתלי הילגר מגן-נר שבגלבוע נוסע ברחבי העולם, מגלה תרבויות לא ידועות ומצלם נופים ואנשים * בתמונותיו ניכרים סקרנות, רגישות והקשר האנושי שהוא ניחן בהם * מאז ה-7 באוקטובר הוא מקדיש חלק מזמנו
9 דק' קריאה
על הגדות פסח בהתיישבות העובדת  סדר הפסח הוא הטקס הביתי-משפחתי החשוב ביותר בשנה. לאורך ההיסטוריה קיימו אותו בארץ ובגולה, גם בתנאים קשים ובלתי אפשריים כמעט. העיסוק המרכזי הוא קריאה בהגדה של פסח. במאות השלוש-עשרה
3 דק' קריאה

הרשמו לניוזלטר

השאירו את הפרטים והישארו מעודכנים!

דילוג לתוכן