יבול שיא
הרפת והחלב
SV2

"ליישובים במרחב הכפרי יש מידע ששווה זהב. אנו עוזרים להם להפוך אותו לבעל ערך ניהולי רב"

3 דק' קריאה

שיתוף:

בשורת "העיר החכמה" מתפשטת בשנים האחרונות בכל העולם – ואין זה פלא. יותר ויותר ערים הבינו שהטכנולוגיה המתקדמת כיום, מאפשרת לא רק לאסוף מידע על כל תחומי החיים בעיר, מחינוך ועד ניקיון ותשתיות, אלא גם לנתח אותו ולגזור ממנו תובנות חשובות. אלה מסייעות לשפר את רמת החיים בעיר, להגדיל את שביעות הרצון של התושבים, לשמור על איכות הסביבה ולייעל את כלל מערכות העיר – בדרך לחיסכון כספי משמעותי ולביטחון.

EW

המרחב הכפרי הכולל כפרים, קיבוצים, מושבים ויישובים קהילתיים נשאר מחוץ לתמונה.

הישובים צריכים לנהל בדיוק אותן מערכות ונכסים כמו בעיר גדולה: מים, ביוב, תשתיות תקשורת, תשתיות טמונות ותשתיות עיליות, כבישים, חברה, קהילה, ביטחון, הגיל השלישי, הגיל הרך, חינוך ועוד ועוד, והכל עם

כוח אדם ניהולי מועט ומשאבים שאינם מתקרבים לאלה של עיר.[AC1]

חברת מדבא מערכות מידע שמה את המרחב הכפרי על המפה.

החברה הינה בעלת ניסיון  עשיר ומגוון בארץ ובעולם בתחום מערכות מידע מרחביות תומכות החלטה(SDSS).

רוב הצוות שלנו מתגורר בהתיישבות הכפרית ומכאן אנו מבינים היטב את הצרכים הניהוליים של הישובים ואת מגבלות המשאבים.

מערכת SMART VILLAGE שאנו מפתחים כבר שנים מביאה את בשורת העיר החכמה למרחב הכפרי.

המערכת הינה פלטפורמה מרחבית (GIS) המאפשרת ניהול יעיל של הנכסים, התשתיות, הקהילה, צח"י, החקלאות ועוד.

SS3

בכדי לספק שירות מיטבי ללקוחותינו אנו מייצרים שיתופי פעולה עם חברות מובילות במשק כגון ארד, חברות הנדסה, משרד החקלאות ועוד. שיתוף הפעולה עם חברת ארד לדוגמא מניב הטמעה של מידע רציף ממוני מים, חשמל וגז, דבר המשפר את השליטה בתשתיות ובניהול הפחתים.

לאחר שנים של הפעלת המערכת בישובים אנו יכולים להצביע על הפחתה של כ 20% בפחתים השונים כגון: פחת מים, נזק לתשתיות טמונות, גינון, פחת שנובע מתכנון לקוי ועוד.

מערכת SMART VILLAGE  מיועדת להנהלת הישובים, לבעלי תפקידים ולתושבים.

מסך מחשב עם מחלקות החברה 01

מסך מחשב עם מחלקות החברה

המערכות שלנו תומכות בקבלת החלטות של מנהלים בתחומים מגוונים: ניהול פרויקטים, ניהול תשתיות, משאבים ונכסים. הפתרון שלנו כולל אפליקציה מובנית לביצוע סקרים.

המידע נאסף לבסיס הנתונים של המערכת באופן רציף, ותוך שימוש בכלים קלים להפעלה שפיתחנו, ניתן להשיג במהירות תובנות תומכות החלטה. חשוב לציין שלא נדרשת הכשרה מיוחדת בכדי להפעיל את המערכות שלנו.

SMART VILLAGE עושה שימוש בחוכמת המונים ובנתונים קיימים הדרושים לניהול מרחבי של היישוב – כמו מידע סטטוטורי, תוכניות, תצלומי אוויר מדויקים, מודלים תלת ממדיים, מידע מסנסורים, שכבות תיעוד ועוד.

בזכות SMART VILLAGE בעלי תפקידים ביישובים מפיקים תובנות מעשיות ללא הזדקקות שוטפת למומחים.

אם בעבר הפקת תובנות מעשיות ממידע זה הייתה נחלת מומחים בלבד, הרי שבזכות המערכת, היכולת הזו הונגשה לישובים.

הניסיון שרכשנו בכ 120 ישובים מצביע על חיסכון משמעותי בתקציב ההוצאות בשל הטיפול האפקטיבי יותר בכלל המערכות והתובנות שהמערכת מספקת.

שכניה

אנו מזמינים אתכם להצטרף לקהילת SMART VILLAGE  ולהיות שותפים להבאת המרחב הכפרי לקדמת הבמה.


[AC1]מוגבלים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ניהול משק החשמל בקיבוצים הפך למורכב במיוחד והוא כולל אחריות על רכישת חשמל ומכירתו, גביית תשלומים, תחזוקת תשתיות והיכרות עם הרגולציה המשתנה  * חברת משקי רם, שפועלת בכ-40 קיבוצים, מתמחה בכך ותוכל ולחסוך לכם
3 דק' קריאה
הצלם הבינלאומי נפתלי הילגר מגן-נר שבגלבוע נוסע ברחבי העולם, מגלה תרבויות לא ידועות ומצלם נופים ואנשים * בתמונותיו ניכרים סקרנות, רגישות והקשר האנושי שהוא ניחן בהם * מאז ה-7 באוקטובר הוא מקדיש חלק מזמנו
9 דק' קריאה
על הגדות פסח בהתיישבות העובדת  סדר הפסח הוא הטקס הביתי-משפחתי החשוב ביותר בשנה. לאורך ההיסטוריה קיימו אותו בארץ ובגולה, גם בתנאים קשים ובלתי אפשריים כמעט. העיסוק המרכזי הוא קריאה בהגדה של פסח. במאות השלוש-עשרה
3 דק' קריאה

הרשמו לניוזלטר

השאירו את הפרטים והישארו מעודכנים!

דילוג לתוכן