יבול שיא
הרפת והחלב
נטע קדם שוורץ התנועה הקיבוצית

נטע קדם-שוורץ מונתה למנכ"לית התנועה הקיבוצית

< 1 דק' קריאה

שיתוף:

ברוב של 85.5% אישרו 170 צירי מועצת התנועה הקיבוצית את מינויה של נטע קדם שוורץ מקיבוץ עברון, למנכ"לית התנועה, במקומה של המנכ"לית היוצאת הדס דניאלי ילין מקיבוץ יגור, שנבחרה לתפקיד המשנה למזכ"ל התנועה

נטע קדם-שוורץ,  בת וחברת קיבוץ עברון, היא עובדת סוציאלית קלינית בהכשרתה ובעלת תואר שני מאוניברסיטת חיפה. לאחר מספר שנים של עבודה בתחום עברה לנהל את מערכת הבריאות והרווחה בקיבוצה.

במהלך חמש השנים בתפקיד זה הובילה שינויים במבנה הארגוני, יצירת תקנונים והסדרים שונים ופרויקטים חברתיים וקהילתיים. בשלוש השנים האחרונות נבחרה לתפקיד מנהלת הקהילה בקיבוצה וזכתה להתמודד עם האתגרים שהציב משבר הקורונה.

לפני שנה נבחרה על ידי מועצת התנועה לשמש כנציגת ציבור במזכירות התנועה, ובנוסף היא חברה בוועד המנהל של מכללת אורנים מטעם התנועה הקיבוצית.

נטע קדם-שוורץ

קדם שוורץ בעלת השכלה בתחום הניהולי, החל מניהול מערכות בריאות, קורסי דירקטורים, לצד מסלול לניהול מתקדם לנשים בכירות במגזר הציבורי והפוליטי, קורס מנהלי/מנהלות קהילה ומזכירי/מזכירות קיבוץ ובוגרת ביה"ס למנכ"ליות העתיד של התנועה הקיבוצית, איגוד התעשייה הקיבוצית וסופרסונס.

קדם שוורץ שטחה את תפיסתה את התפקיד בפני צירי המועצה: "תפקידה המרכזי של מנכ"לית התנועה הקיבוצית, לתפיסתי, הנו להוביל את ביצוע המדיניות של התנועה כפי שהיא נקבעת על ידי מועצת התנועה והנהגתה תוך שימת דגש על עשייה בשלושה מישורים:  

הראשון, פנימה – חיזוק התנועה כגורם מקצועי מייעץ מלווה לממלאי תפקידים בקיבוצים.  

השני, החוצה – חיזוק התנועה כגוף המייצג את כלל הקיבוצים ומקדם את מטרותיהם מול מוסדות המדינה.  

השלישי, התנועה הקיבוצית כמנוע ערכי למעורבות בחברה הישראלית – חיזוק הפעילות התנועתית המעודדת את חברות וחברי הקיבוצים בנותינו ובנינו למעורבות חברתית בישראל בהתאם לעולם הערכים שלנו".  

לסיכום, אמרה: "אני רואה במועמדותי למנכ"לית התנועה הקיבוצית, המשך טבעי של העשייה האישית והמקצועית שלי ודרך, בה אוכל לתרום לכלל קיבוצי התנועה כפי שעשיתי בשנים האחרונות עבור ביתי.

אני מביאה לתפקיד את הניסיון הניהולי אותו רכשתי, את העולם הערכי עליו גדלתי כבת קיבוץ ואת האמונה, שלקיבוצים ולתנועה הקיבוצית יש ערך מוסף ותפקיד משמעותי בעיצוב פניה של החברה הישראלית גם היום".

נטע קדם-שוורץ | צילום: באדיבות המשפחה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הבניין כולל 50 דירות ב-11 קומות ובתמהיל מגוון של דירות 3.5, 4, 5, 6 חדרים, דירות גן גדולות ופנטהאוזים חברת אביסרור משה ובניו פותחת לשיווק בניין נוסף בפרויקט היוקרה "אביסרור בשכונת פארק צפון" בשכונה
< 1 דק' קריאה
עד שלא שוחררו חטופים שאמרו למשפחה: "היינו עם כרמל", המשפחה לא ידעה מה עלה בגורלה * החטופים שחזרו, אף הרחיבו את הלב, כשסיפרו כי כרמל תרגלה איתם יוגה בשבי, עשתה להם דמיון מודרך ועזרה

הרשמו לניוזלטר

השאירו את הפרטים והישארו מעודכנים!

דילוג לתוכן