יבול שיא
הרפת והחלב
20240405 111436

תאי גזע הפורענות

4 דק' קריאה

שיתוף:

למה כוח המשיכה כל כך חשוב, איך הגוף מנקה את עצמו ומהי תרומתו של הדי בן עמר להתפתחות המדע. טור למאמינים

אנשים שלא הצליחו להתחמק מלפגוש אותי לאחרונה, שמו לב שעל פרק כף היד שלי הופיעה מדבקה לבנה, שנעלמת עם לילה וחוזרת למקומה ביום. אציין כאן שמדובר כל יום במדבקה חדשה.
המדבקות הללו נקראות 39X, והן נועדו לעורר בגופי תאי גזע עובריים ולחולל פלאים. תאי גזע עובריים, כאן המקום לציין, הם תאים מופרים שעומדים להיעשות לאישה או לאיש שלם, או לפחות לאיבר שלהם, אבל עדיין לא עברו את הליך התמיינותם לתאים ספציפיים בגוף. על כן הם כמו ילד טהור – אם לקחת דוגמה ממקום אחר – ילד שעדיין לא נכנס למערכת החינוך של מדינת ישראל ונפשו עדיין רעננה וזכה, וכל הדרכים וכל האפשרויות העתידיות פתוחות בפניו. כך גם תא גזע עוברי – כל האפשרויות עדיין פתוחות בפניו.
תיקון פחחות
זה התחיל עם בני הבכור.
כאן המקום לציין שאחת ההתמחויות של בני היא למצוא עסקי אוויר שאיש לא שמע עליהם ולנסות להפוך אותם לכסף מזומן. עיקר התהליך נעשה על ידי מכירת מוצרים באינטרנט לפראיירים כמוני. כך קרה שבני שאל אותי אם אני מודע להתפתחויות של העשור האחרון בחקר תאי גזע עובריים.
אני מחשיב עצמי כאדם נאור ומשכיל דיו כדי לעקוב אחרי ההתפתחויות האחרונות בתחום ולדעת שכשמדובר בתאי גזע עובריים מדובר בעתיד הרפואה, לפחות בעולם המערבי, שאינו כולל כיום את ישראל. שכן במדינת ישראל עתיד הרפואה הנראה לעין מצוי בברכת הרב או הבבא סאלי או הבבא ברוך או הרנטגן – לא הרנטגן
המצוי במכון ההדמיה בבית החולים אלא זה ההופך למיליונר מכספי מאמיניו העניים והבורים.
אם כן, הצפי הוא שבעתיד תא גזע עוברי כזה יוכל לעשות את דרכו למקום שבו תאי הגוף נפגעו קשות, בין אם במערכת העצבים המרכזית או ההיקפית, ובין אם באברים תפקודיים אחרים. בהגיעו למקום כזה אמור תא הגזע העוברי להתמיין לפי הצורך ולמלא את החסר. במילים אחרות: הוא מתאים את עצמו למקום הפגוע כמו שעושים בתיקון פחחות באוטו, נניח, אצל "עיסאם בחחות רכב" בקלנסווה.
אנחנו עדיין לא שם, אבל אנחנו בעיצומו של התהליך.
המחקר בנושא מתפתח בקצב איטי מאוד, מאחר שבמדינות רבות בעולם מקשיבים לאנשי הדת, הרואים בתאי גזע עובריים תחילתו של יצור אנושי, ועל כן אוסרים להתייחס אליהם כאל אמצעי רפואי וריפויי.
לאור כל זאת, כששאל אותי בני הבכור מה אני יודע על התפתחות המחקר בתאי גזע עובריים, אמרתי לו שאני יודע שזה כמו החומר שמורחים אצל "עיסאם בחחות רכב" בקלנסווה – בכל מקום שיש חור של חלודה ממלאים אתו את החסר.
והבן שלי אמר לי: "אוהו, זה הרבה יותר מזה!״
ובזה הוא שלח לי סדרה של קישורים בווטסאפ לאתרים שמספרים על התפתחות המחקר בתאי גזע עובריים ומספרים על מדבקת הפלאים החדשה, 39X, שכל מה שצריך לעשות הוא להדביק אותה על מקום חלק בגוף, כזה שאין בו שערות, כדי שייווצר מגע טוב בינה לבין העור, והמדבקה תפריש משהו – משהו שאין לי מושג מהו, כי למי יש זמן לקרוא את כל הלינקים האלו שהבן שלי שלח לי.
אבל כנראה שמדובר בהפרשה של תאי גזע עובריים לתוך הגוף, כי אחרת למה שלח לי בני את כל הקישורים הללו?
ייאמר לזכותי שאני תמיד פתוח לרעיונות חדשים, במיוחד כאלו שלא הוכחו מעולם ועולים הרבה כסף – זה נותן לי הרגשה שאני תורם להתפתחות המדע, למרות שאולי על ידי עידוד שרלטנים למיניהם אני דווקא מעכב את התפתחותו – לך דע.
כך או כך, הזמנתי מיד ערכה כזו, שמה שיש בה הוא אוסף של מדבקות קטנות, לבנות ועגולות, שאותן יש להדביק על מקום קרח שאין בו שערות.
וכאן נתקלתי בבעיה – המקום היחיד בגוף שלי שהוא קרח ואין בו שערות כלל הוא הראש שלי. ואין לי כל כוונה להסתובב כל היום כשמדבקה לבנה עגולה מודבקת לי על הפדחת.
לבסוף מצאנו בגופי חלקת עור חלקה ונקייה משיער בחלק הפנימי של שורש כף היד, ושם הדבקתי את המדבקה.
יש להדביק אותה בבוקר עם תחילת היום, ולהסיר אותה אחרי 12 שעות.
הערכה מכילה 90 מדבקות לשלושה חודשים, מדבקה אחת ליום, ומאחר שאני ידוע כאדם קצר-סבלנות שמתקשה לדחות סיפוקים, עלה בדעתי שאולי כדאי לי להדביק את כל המדבקות בבת-אחת ולזרז את התהליך. אבל אז עלה בי החשש שאחזור כולי למצב של עובר גזעי, והגעתי למסקנה שממש אין לי כוח להתחיל לעשות שוב את כל הדרך שעברתי עד היום.
אני בן 70 כיום, ועברתי דרך ארוכה, וטוב לי שאני יודע שאני מתקרב לסופה – במיוחד כשאני רואה איך האנושות נראית כיום ולאן היא הולכת הלאה.
חוץ מזה, חלק ניכר משעות היום אני מבלה ממילא בתנוחה עוברית כי המיטה היא אחד המקומות האהובים עלי, ותנוחה עוברית היא התנוחה המועדפת עלי לשינה. למדתי המון פיזיקה במהלך חיי, כולל תיאוריות ניוטון, תורת היחסות ומכניקת הקוואנטים, ואני יודע היום להגיד לכם שהמסקנה שלי מ-70 שנות מחקר פיזיקלי היא זו: התפקיד העיקרי של הגרוויטציה, הידועה גם ככוח המשיכה, הוא לגרום לאדם להיות צמוד למזרון ולהירדם עליו בבטחה, ללא החשש שיתרומם וירחף ממנו פתאום באמצע הלילה.
עבורי זה נימוק מספיק להצדיק את קיומה.
בינתיים התוצאה היחידה הברורה מאז שהתחלתי להדביק את המדבקות הללו היא שאחרי שבוע חטפתי התקררות איומה, אבל הבן שלי הרגיע אותי שזה כנראה סימן שהגוף מנקה את עצמו מרעלים, שזה תמיד נשמע הסבר טוב לכל תופעה.
חניה זוגתי לחיים ארוכים אומרת שחצי מהדברים שאני אומר במשך היום נשמעים כמו ניקוי רעלים, כי לקטר על המין האנושי היא אחת הפעולות האהובות עלי, אחרי שינה ואוכל, אבל עוד לא למדתי איך לעשות מזה כסף.
ואם כבר השקעתי בעצמי בשדרוג הגוף והנפש, רכשתי באלי אקספרס תוך כדי התנופה גם כמוסות של שילאג'יט, SHILAJIT, שמסתבר שהוא חומר מחולל פלאים בגוף והוא עשוי מגירוד של סלעים המכוסים טחב שחור במערות בהרי סיביר, ואם זה נשמע דמיוני או מופרך בעיניכם, האמינו לי שזה אמיתי לגמרי.
אז אני בולע שתי גלולות כאלה מדי ערב אחרי שאני מוריד את המדבקה, ולאט לאט אני מתחיל לקבל צבע של טחב על קיר של מערה בצפון סיביר, אבל כתוב בפרסומת שזה מונע דלקות. ואם תופיע דלקת, בטח זה בגלל שהגוף מנקה את עצמו. השבוע גם הזמנתי באינטרנט אבקה מקרן אייל ניו-זילנדי. את מה שמבטיחים שזה יעשה לי העורכת לא תרשה לי לכתוב פה, אז תנחשו לבד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ניהול משק החשמל בקיבוצים הפך למורכב במיוחד והוא כולל אחריות על רכישת חשמל ומכירתו, גביית תשלומים, תחזוקת תשתיות והיכרות עם הרגולציה המשתנה  * חברת משקי רם, שפועלת בכ-40 קיבוצים, מתמחה בכך ותוכל ולחסוך לכם
3 דק' קריאה
הצלם הבינלאומי נפתלי הילגר מגן-נר שבגלבוע נוסע ברחבי העולם, מגלה תרבויות לא ידועות ומצלם נופים ואנשים * בתמונותיו ניכרים סקרנות, רגישות והקשר האנושי שהוא ניחן בהם * מאז ה-7 באוקטובר הוא מקדיש חלק מזמנו
9 דק' קריאה
על הגדות פסח בהתיישבות העובדת  סדר הפסח הוא הטקס הביתי-משפחתי החשוב ביותר בשנה. לאורך ההיסטוריה קיימו אותו בארץ ובגולה, גם בתנאים קשים ובלתי אפשריים כמעט. העיסוק המרכזי הוא קריאה בהגדה של פסח. במאות השלוש-עשרה
3 דק' קריאה

הרשמו לניוזלטר

השאירו את הפרטים והישארו מעודכנים!

דילוג לתוכן